Fitness Seller

N.o.-xplode & Hmb

Willem82

Novice
Waardering
0
Ik heb nu van alles gelezen op het forum over NO-XPLODE. De één is er voor, de ander tegen. Maar nu heb ik een vraag over de combinatie ervan met andere supplementen. Volgens mij bestaat XPLODE vooral uit creatine.
Nu heb ik altijd creatine en HMb gebruikt, en ben sinds kort XPLODE aan het uitproberen.

Zou het helpen als ik naast XPLODE mijn HMB blijf nemen?

(Graag serieuse reactie)

gr Willem

gebruik de zoekfunctie en kom erachter dat hmb rotzooi is..

• Topic Starter Topic Starter
gebruik de zoekfunctie en kom erachter dat hmb rotzooi is..

dit was dus geen serieuse reactie.. dat jij hmb rotzooi vind is prima, zo heeft iedereen wel een een mening over bepaalde supplementen.
Zijn hier ook sporters die echt een beetje verstand hebben van ingredienten?? Ik lees van alles op het etiket van XPLODE maar lees geen HMB. Dus vandaar de vraag.

HMB werkt voor geen meter.
net zoals Tribulus testeritus en ZMA.
heb ze allen uitgeprobeerd dus kan erover meepraten.
het enigste wat wel werkt is Creatine en Wey.

hmm.. ok. Bedankt voor je reactie. Ik denk aleen dat je bedoeld dat het voor jou voor geen meter werkt. Kijk, ik zelf heb in het verleden veel profijt gehad van tribulus en hmb. En ik had goed vergelijkingsmateriaal, namelijk mijzelf.

Na 2 jaar trainen zag ik weinig tot geen verandering. Niet op kracht en niet op uiterlijk (massa). Wat ik ook trainde, echt grote veranderingen na 2 jaar (3 tot 4x p/wk) zag ik niet.
Toen creatine en HMB en Whey gaan gebruiken en ik zag wel degelijk verschil.
Ik denk dat ieder lichaam er verschillend kan op reageren.

Maar goed, dit gaat off topic.

De vraag was niet: "Hoe goed werkt hmb?"
De vraag was: "Is het verstandig om HMB te gebruiken naast XPLODE?"

Iemand met ervaring?

gr Willem

als HMB voor jou werkt zou ik het doen ja :)
Maar miss is het verstandiger om naast NO xplode bv whey of een weightgainer te kopen met dag geld?

Dat HMB niks doet ben ik het mee eens, ik moet ook het eerste Tribulus testeritus nog tegenkomen die bij mij wat doet.

ZMA vind ik wel een goed supplement. Of het ook je test nivo's verhoogd durf ik niet te zeggen, ik slaap er wel lekker op en dat is ook een goede reden. Betere slaap == beter herstel :D

hmm.. ok. Bedankt voor je reactie. Ik denk aleen dat je bedoeld dat het voor jou voor geen meter werkt. Kijk, ik zelf heb in het verleden veel profijt gehad van tribulus en hmb. En ik had goed vergelijkingsmateriaal, namelijk mijzelf.

Na 2 jaar trainen zag ik weinig tot geen verandering. Niet op kracht en niet op uiterlijk (massa). Wat ik ook trainde, echt grote veranderingen na 2 jaar (3 tot 4x p/wk) zag ik niet.
Toen creatine en HMB en Whey gaan gebruiken en ik zag wel degelijk verschil.
Ik denk dat ieder lichaam er verschillend kan op reageren.

toen ben ik creatine en hmb en whey gaan gebruiken....

en ik denk dat jou lichaam reageerde op de creatine en de whey

hoe kun je nou iets zeggen over 1 suplement als je er drie tegelijk gebruikte?

hmb is zooi, maar goed als jij je er geld aan wil uitgeven

toen ben ik creatine en hmb en whey gaan gebruiken....

en ik denk dat jou lichaam reageerde op de creatine en de whey

hoe kun je nou iets zeggen over 1 suplement als je er drie tegelijk gebruikte?

hmb is zooi, maar goed als jij je er geld aan wil uitgeven

steeds meer off topic, maar goed. Ik bedoel niet dat ik alles tegelijk ben gaan gebruiken. In het begin heb ik het beetje bij beetje geprobeerd. Advies ingewonnen en heb 6 tot 8 weken lang de combinatie van crea en hMB gebruikt. Pas in een later stadium whey erbij. Het was niet mijn keus, je moet het meer zien als een test of ontdekkingsfase. Wijsheid komt immers met de jaren.
Verder zeg ik niet dat HMB een super top product is, maar bij mij werkte het. Misschien wijsheid tussen de oren, maar ik groeide, en dat is het belangrijkste, toch?

gr W.

In de xplode zit wel creatine maar niet genoeg om het een echt creatine product te noemen, als je het voor de creatine wil doen zou ik ander product kiezen.

Thnx! Maar is dit een reactie gebasseerd op je mening dat je HMB ook rotzooi vind,
of is het gebasseerd op echte kennis van het product XPLODE (en HMB)?

alvast bedankt.

het is gebasseerd op eigen ervaringen, wel al enkele jaren geleden, mij werd toen aangeraden hmb met crea te combineren, had al ervaring met creatine en voelde met hmb dus geen enkel verschil, weggegooid geld
ik denk dat no-explode met hmb geen verschil maakt

Terug
Naar boven