Fitness Seller

N-VA

Moest dit moest dat kom aub af met sérieuse argumenten
je leeft echt in je eigen wereldje zo te zien .

Is gewoon triestig om te zien dat er nog mensen zoals u rondlopen of je woont in een boerderij?

je kennis loopt 100jaar achter, een vrouw die de boerka draagt mag niet eens gaan werken van haar man dus geen paniek ezel

Hoofddoek en boerka's zijn een teken van niet integratie

Wat ben je trouwens eigenlijk? Wat is jouw nationaliteit

Hoofddoek en boerka's zijn een teken van niet integratie

Wat ben je trouwens eigenlijk? Wat is jouw nationaliteit

Goed daar zegt ik niks tegen maar over wat gaat dit topic over ?
Je komt elke keer af met het bashen van moslims terwijl de topic's hier niet eens over gaan.

En als we u vragen voor wat meer uitleg is het net of ik tegen een kindje van 12 jaar bezig ben.

De topic's die jij start slaan ook op niks meer ,net iemand met een zeer laag iq die uit een boerderij komt.

Mijn afkomst heeft hier niks mee te maken ik vroeg je nog gisteren of je jood waard zonder één antwoord met je Pro-Israel gedrag.

(srs) je bent ziek in jo hoofd man en je gebrek aan kennis maakt het aleen maar erger...

Je komt elke keer af met het bashen van moslims terwijl de topic's hier niet eens over gaan.

En als we u vragen voor wat meer uitleg is het net of ik tegen een kindje van 12 jaar bezig ben.

De topic's die jij start slaan ook op niks meer ,net iemand met een zeer laag iq die uit een boerderij komt.

Mijn afkomst heeft hier niks mee te maken ik vroeg je nog gisteren of je jood waard zonder één antwoord met je Pro-Israel gedrag.

(srs) je bent ziek in jo hoofd man en je gebrek aan kennis maakt het aleen maar erger...

dus als je een laag iq hebt én 'uit' (?) een boerderij komt dan doe je zoals tbeest?

topic gaat óók over moslims aangezien deze er om bekend staan er afwijkende kledingkeuze op na te houden
gaat over iedereen die in de belgische maatschappij woont en werkt
beetje discriminerend om dan moslims over te slaan...
of werken moslims niet volgens jou?

Ik ben atheïst zei ik gisteren al

Ik ben zo geen idioot die een god moet vereren integendeel ik lach mijne god zelf uit en wa gebeurt er gene zak

Bartje "zet die ploat af" De Wever zal dan wel met een duidelijke omschrijving mogen komen van wat wél en niet laat uitschijnen dat je gay bent. Kan er in komen dat iemand met een openbaar ambt neutraal moet overkomen, maar waar trek je de grens dan? Welke kleding is gay, welk kapsel, welk horloge...?

Vraag me trouwens af of het toeval is dat dit twee dagen geleden verscheen en dat hij nu zoiets uit zijn mouw schudt;
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bi...ringen-pakken-samen-homofoob-geweld-aan.dhtml
(regeringsplan tegen homofoob geweld door meer sensibilisering, aanpassing wetgeving, ...)

Hij geeft me het gevoel dat ie nog wat in het rond schopt binnen de mogelijkheden.

Binnen 30 jaar zullen we terugkijken naar deze verboden en met onze ogen rollen. Net zoals we nu niet kunnen begrijpen hoe Afro-Amerikanen niet in het zelfde restaurant mochten als de blanken in de USA van de jaren 50.

Neutraliteit? Aan het loket?? Who gives a ****? Meritocratie: de beste op de beste plaats. ALs ik naar het gemeentehuis ga en mijn rijbewijs wil laten vernieuwen of what ever, dan kan het me geen ruk schelen of de persoon in kwestie een rok draagt, een keppel opheeft, een hoofddoek draagt. Als de persoon in kwestie zijn werk niet goed doet, dan moet hij op het matje geroepen worden. En that's it!

Binnen 30 jaar zullen we terugkijken naar deze verboden en met onze ogen rollen. Net zoals we nu niet kunnen begrijpen hoe Afro-Amerikanen niet in het zelfde restaurant mochten als de blanken in de USA van de jaren 50.

Neutraliteit? Aan het loket?? Who gives a ****? Meritocratie: de beste op de beste plaats. ALs ik naar het gemeentehuis ga en mijn rijbewijs wil laten vernieuwen of what ever, dan kan het me geen ruk schelen of de persoon in kwestie een rok draagt, een keppel opheeft, een hoofddoek draagt. Als de persoon in kwestie zijn werk niet goed doet, dan moet hij op het matje geroepen worden. En that's it!

Niet akkoord.

Stel, ik ben homo en ik ga met mijn vriend naar het gemeentehuis om het huwelijk te regelen, dan wil ik niet bediend worden door een moslim, jood of christen aangezien ik dan weet dat ik volgens hen een zieke ben. Als zij neutraal gekleed zijn, dan kunnen zij dat ook vinden maar dan weet ik dat niet. En zo hoort...

Niet akkoord.

Stel, ik ben homo en ik ga met mijn vriend naar het gemeentehuis om het huwelijk te regelen, dan wil ik niet bediend worden door een moslim, jood of christen aangezien ik dan weet dat ik volgens hen een zieke ben. Als zij neutraal gekleed zijn, dan kunnen zij dat ook vinden maar dan weet ik dat niet. En zo hoort...

Je reinste onzin. Als de man die het huwelijk moet bezegelen Mustapha ben Said heet, en op een Marokkaan lijkt, dan heb je echt geen man met jilaba en baard nodig om te weten dat het een moslim is he. ALs de man in kwestie zijn ongenoegen over je huwelijk uit, dan moet die ontslagen worden. Zo simpel is het.

Ik ben het volledig eens met bart de wever.

een werkgever mag de werkkledij van zijn werknemers inderdaad bepalen. Als dat je niet aanstaat kan je voor een werkgever gaan werken die andere voorwaarden stelt aan de werkkledij. De overheid verschilt hierin niet met de private sector.

Het is verder niet zo vreemd om een neutrale uitstraling te willen voor personeel in dergelijke functie. Ik zou niet weten waarom dat walgelijk is.

+10

Je reinste onzin. Als de man die het huwelijk moet bezegelen Mustapha ben Said heet, en op een Marokkaan lijkt, dan heb je echt geen man met jilaba en baard nodig om te weten dat het een moslim is he. ALs de man in kwestie zijn ongenoegen over je huwelijk uit, dan moet die ontslagen worden. Zo simpel is het.

Er leven is België of Nederland ook ex moslims hoor... als je Mohammed noemt ben je daarom niet per se moslim

:roflol:, dan liever Igno en Rance.:p

++++

Heb eig weer maar 1 woord meer te zeggen op de actie van deze arme man: bekrompen.

Laatst bewerkt:
Wel jammer dat een burgemeester moet ingrijpen bij zulke zaken.. Kan een mens zelf niet inzien dat andere mensen geen behoefte hebben om te weten waar 'jij' voor staat? Je zit daar achter dat loket om een job te beoefenen, niet om anderen duidelijk te maken welke persoonlijkheid/godsdienst/coïtusuele voorkeur.. Je verkiest.

Een persoon met de basis normen en waarden + iemand die kan lezen (staat vast wel vermeld in het contract over de te dragen kledij) zou uit zichzelf moeten weten dat dit niet hoort.

Geef die mensen gewoon werkkleding, probleem opgelost.

Wel jammer dat een burgemeester moet ingrijpen bij zulke zaken.. Kan een mens zelf niet inzien dat andere mensen geen behoefte hebben om te weten waar 'jij' voor staat? Je zit daar achter dat loket om een job te beoefenen, niet om anderen duidelijk te maken welke persoonlijkheid/godsdienst/coïtusuele voorkeur.. Je verkiest.

Een persoon met de basis normen en waarden + iemand die kan lezen (staat vast wel vermeld in het contract over de te dragen kledij) zou uit zichzelf moeten weten dat dit niet hoort.

Dit. De man heeft groot gelijk. Je kan achter een loket moeilijk een shirt van een politieke partij aan gaan doen, krijg je alleen maar gedonder mee. Het is zoals gezegt alles of niets, en dan is niets de beste oplossing. De pers heeft het mooi weten te brengen met geen homo-shirtjes, terwijl dit natuurlijk veel verder gaat als dat.

Terug
Naar boven