Fitness Seller

na 1 jaar intensief fitnesse weinig resultaat, wie kan mij helpen ?

Bezoekers in dit topic

learntogroww

Novice
Lid geworden
11 apr 2013
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Hallo,

ik ben 19 jaar, ongeveer 1,80m lang en weeg 70 kg.

ik fitness nu ruim een jaar! 3/4 keer in de week, ik kan steeds zwaarder trainen maar nu na ongeveer een jaar is er nog heel weinig resultaat te zien.

ik doe iedere trainingsdag 2 spiergroepen en na 6 weken verander ik mijn schema weer zodat je niet altijd hetzelfde doet.

het is motiverend als je resultaat ziet, maar nu na een jaar is er wel wat te zien maar veel is het niet.

wie kan mij helpen waar ik op moet letten of kan veranderen ?

ALVAST BEDANKT
 
Kan aan zoveel liggen, maar de grootste kans is je voeding. Mogelijk eet je te weinig. Lees even de stickies hier over dit onderwerp.
 
pics wat is weinig?

vraag xzyzxx hij weet vast meer.
 
alvast bedankt!

ja me voeding zal ik even laten weten zodat jullie misschien aanpassingen kunnen geven.

ochtend

7:30 3 volkoren boterhammen met kaas/worst beker melk

9:00 2 volkoren boterhammen kaas/worst 2 glazen water

12:00 3 volkoren boterhammen kaas/worst beker melk

14:00 2 volkoren boterhammen kaas/worst glas water

17:30 avondeten soep + vaak groente met aardappelen en vlees bak vla/yoghurt

20:30 koekje/boterham 2 glazen water

hier zal vast het een en ander mis mee zijn ??
 
even stickies lezen, alles voorgeschoteld krijgen is makkelijk maar schiet je uiteindelijk niets mee op.
 
Onderhoud uitrekenen en 500 kcal erboven gaan zitten om aan te komen
Stickies lezen idd
 
ja ik heb nu een deel van de stickies gelezen, over voeding berekenen enz.

zijn er dingen uit me voeding die echt veranderd moeten worden ? te veel brood? of moeten er veel veranderen

alvast bedankt,
 
Meer variatie misschien

En gewoon meer eten
 
ja ik heb nu een deel van de stickies gelezen, over voeding berekenen enz.

zijn er dingen uit me voeding die echt veranderd moeten worden ? te veel brood? of moeten er veel veranderen

alvast bedankt,
Je kan beter niet zoveel brood eten en wat meer variëren, maar dat je veel brood eet is niet de reden waarom je niet aankomt. Je eet te weinig ;). Zo kom je echt niet aan je eiwitbehoefte hoor. Gooi er bijv. meer rijst bij, en eieren, vlees/kip/vis.
 
ja ik heb nu een deel van de stickies gelezen, over voeding berekenen enz.

zijn er dingen uit me voeding die echt veranderd moeten worden ? te veel brood? of moeten er veel veranderen

alvast bedankt,
handiger als je ze nog een x leest dan weet je wat een 'voedingschema' is en post je hier ff en miss dat iemand wil kijken of die goed is maar Google is your best friend!
 
ja ik heb nu een deel van de stickies gelezen, over voeding berekenen enz.

zijn er dingen uit me voeding die echt veranderd moeten worden ? te veel brood? of moeten er veel veranderen

alvast bedankt,

weet je pas als je de macro's berekend hebt, zo valt er gewoon weinig te zeggen.
toon initiatief, kom je al een heel eind mee.
 
Hallo,

ik ben 19 jaar, ongeveer 1,80m lang en weeg 70 kg.

ik fitness nu ruim een jaar! 3/4 keer in de week, ik kan steeds zwaarder trainen maar nu na ongeveer een jaar is er nog heel weinig resultaat te zien.

ik doe iedere trainingsdag 2 spiergroepen en na 6 weken verander ik mijn schema weer zodat je niet altijd hetzelfde doet.

het is motiverend als je resultaat ziet, maar nu na een jaar is er wel wat te zien maar veel is het niet.

wie kan mij helpen waar ik op moet letten of kan veranderen ?

ALVAST BEDANKT

Variatie is niet nodig, gewoon zien dat je vooruitgang maakt qua sets/reps/gewicht.
Fabeltje dat je stopt met groeien als je lange tijd zelfde schema aanhoudt.

Verder; massief veel meer eten. Heb lange tijd niets van vooruitgang gezien in m'n gewicht tot ik mezelf dwong te eten tot ik niet meer kon en daarna nog at. Je denkt misschien dat je genoeg eet, maar 9/10 keer is het dat dus niet.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Idd stickies lezen. Ik heb een 12 jarig nichtje (no pics btw) dat meer eet dan jou. Zo ga je niet groeien nee, dat klopt.
 
Idd stickies lezen. Ik heb een 12 jarig nichtje (no pics btw) dat meer eet dan jou. Zo ga je niet groeien nee, dat klopt.

HHHnnnggg!! En dat zeg je zomaar op een forum vol met feeders.... pic btw?
 
HHHnnnggg!! En dat zeg je zomaar op een forum vol met feeders.... pic btw?

Ik kijk het ff na. Betwijfel het, ze heeft geen feestboek wegens te jong, maar ik moet je teleurstellen..





Ze lijkt niet erg op mij.
 
gewoon een stuk meer gaan eten man. Ga maar eens 1000 kcal hoger zitten dan je nu zit en kijken hoe het gaat
 
ga je eerst maar is inlezen, als je niet goed traint en eet kan het lang duren voor je resultaat gaat zien.
 
Back
Naar boven