MuscleMeat

na 5 maanden trainen (voor en nu foto's )

DVD

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
nou heer weer die saaie dvd met ze zoek de verschillen (als die er zijn) en kom maar op met die kritiek(maar blijf lief :( )
hier alle foto's van 5 maanden geleden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de meest recente foto's

de V vorm komt al stukken beter door :D, en nog meer vreten stel ik voor :D

• Topic Starter Topic Starter
DVD zei:
ik eet al super veel maarja super ecto he :P

ik ben ook een super ecto, gewoon blijven proppen dan komen de kilo's er wel bij
:D , en de goeie dingen he, veel eiwitten en kal komt goed :D

dat mooie v formpie heb ie in iedergeval al

Het valt me op dat je steeds weer om zo'n snelle tijd foto's post. In plaats van dat je eens wat geduld hebt en om het jaar foto's maakt.

Want hier raak je na verloop van tijd ongeduldig door.

CitizenDildo zei:
Het valt me op dat je steeds weer om zo'n snelle tijd foto's post. In plaats van dat je eens wat geduld hebt en om het jaar foto's maakt.

Want hier raak je na verloop van tijd ongeduldig door.
heb geen haast :D en waarschijnlijk zal er vanaf eind januari weinig van me vernomen worden 7 maanden lang:D

jah wat ik gah doen is om het jaar een foto van mij maken en dan kan ik zien naah een tijd hoeveel ik ben gegroeid dat werkt stukke beter dan na 5 maanden al foto's te maken

BodyBbeginner zei:
jah wat ik gah doen is om het jaar een foto van mij maken en dan kan ik zien naah een tijd hoeveel ik ben gegroeid dat werkt stukke beter dan na 5 maanden al foto's te maken
voor de rest nog kritiek op de foto's of was dat wat je even kwijt wou?:D

geen kritiek! ja mischien de schouders ff hard aanpakken!!! maar wel leuk dat je op karper vist (Y) aan die foto's op de achtergrond te zien!!! doe ik ook :P

rubinio zei:
geen kritiek! ja mischien de schouders ff hard aanpakken!!! maar wel leuk dat je op karper vist (Y) aan die foto's op de achtergrond te zien!!! doe ik ook :P
klopt

heb ook een site :D

Armen gaan lekkaa bro, en je V-Shape ook :D

Terug
Naar boven