Fitness Seller

na 5 weekjes keto

knikker

Competitive Bodybuilder
Waardering
114
5 weeken keto achter de rug en 2% minder.
Stats 82kg 10% 1.70m.
Doel: tegen 15 augustus nog 2% eraf zodat ik op 8% kom.

Opmerkingen aub, en ja ik weet het ik kan wel wat zon gebruiken en wat kuiten ook.

Laatst bewerkt:
mooi mooi dus dat keto dieet werkt dus wel?

• Topic Starter Topic Starter
mooi mooi dus dat keto dieet werkt dus wel?

In het begin wel voor mij maar ik denk niet dat het iets is voor op lange termijn, ik heb het gevoel dat mijn metabolisme toch een flinke deuk krijgt van geen koolhydraten.

Het is ook zeer zwaar mentaal en fysiek.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Hier hou ik nog een klein beetje vocht vast, had vrijdag en zaterdag carb-up en maandag getrokken, 1 dagje te vroeg voor optimale vocht/volume verhouding.

Deftig fysiek man ook gezien je leeftijd. Hoeveel jaar ben je nu bezig?
UB goed in verhouding met LB?

netjes man

Zit er ****ing goed uit Knikker!:)

Wat zijn je plannen nu? Doorzetten met keto?

Dit vind ik een mooi fysiek :thumbup:
Verder niks over te zeggen.

Keurig man !

Shit makker, das nice!

Nu snel in de zon en nog een bruin kleurtje eroverheen!

Not bad, zit zeker potentie in. Alleen zou ik goed aan je benen werken, en dan heb ik het niet over je kuiten :) of zie ik het verkeerd? post anders is een pic

• Topic Starter Topic Starter
Not bad, zit zeker potentie in. Alleen zou ik goed aan je benen werken, en dan heb ik het niet over je kuiten :) of zie ik het verkeerd? post anders is een pic

Bovenbenen lopen zeker niet achter, ik had er een foto van gemaakt maar mijn maat heeft deze niet doorgezonden.
Mij quads zitten wel redelijk hoog en die "teardrop" ben ik nu op aan het werken. squat zit op 2*160kg en DL 1*180kg

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Zit er ****ing goed uit Knikker!:)

Wat zijn je plannen nu? Doorzetten met keto?

Ja eens zo veel mogelijk depleten en dan een goed carb-up doen en kijken wat het doet, ben eventjes aan het experimenteren hoe mijn lichaam hierop reageerd. Ik heb tot nu toe altijd 6 dagen zonder carbs gegaan en dan 24 uur junken met alles waar koolhydraten in zitten.
Conclusie is dat ik door die junkdagen enorm veel uitslag krijg van de chocolade.
Na zo'n junkdag weeg ik gemakkelijk 6kg meer door vocht en vollere spieren. Gewicht fluctueerd doorheen de week van 84 tot 77kg.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Deftig fysiek man ook gezien je leeftijd. Hoeveel jaar ben je nu bezig?
UB goed in verhouding met LB?

Altijd zeer sportief geweest en sinds mijn 14e begonnen met krachttraining.
Na 4-5 maanden gestopt en op mijn 16e terug fanatiek begonnen.
Jammergenoeg heb ik eetstoornissen gekregen door de scheiding van mijn ouders op 12 jarige leeftijd. Boelimie die resulteerde in veel overgewicht en daarna was ik het beu en had ik zo'n maand a 2 maanden bijna niets gegeten. Nu is dit terug in orde volgens de BB-regels :D

Bovenbenen zijn goed maar kuiten in mijn ogen niet.

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Shit makker, das nice!

Nu snel in de zon en nog een bruin kleurtje eroverheen!

Thx, ik zal binnekort eens een melanotan kuurtje doen want ik verbrand alleen maar in de zon.

Laatst bewerkt:
Wow, mooi voorbeeld voor mij.
Hoelang heb je moeten trainen om dit te bereiken?
Succes nog met je dieet.

Knappe fysiek man !

Je kan wat zon en kuiten gebruiken;)

hah neen man, goeie fysiek kerel!

ziet er goed uit knikkertje

dat ziet er goed uit makker! :thumbs:

Netjes!

Terug
Naar boven