XXL Nutrition

na 6 jaar @ 85-90kg(nieuwe/betere fotos)

nice squat ook, vooral ook goed diep en goede form.

wat zijn je doelen nu?

Denk dat met andere foto/ belichting je beter resultaat zult krijgen.

Ik zou willen dat ik er zo uitzag op mijn 21e. Maar ik was gewoon een schrale ecto van 59KG op die leeftijd ;)

Prima body voor jouw leeftijd, gewoon lekker doorgaan!

Ik vind je kracht stats wel goed, maar ik denk dat je er wel meer uit had kunnen halen in 6 jaar tijd. Zowel op kracht als op massa.

Goeie squat, zit denk ik wel meer in ja. Is het niet een idee om gewoon die safetybars er in te knallen en zwaarder te gaan?

Wou dat ik zo'n powerrack in de gym had!

heb ze geplaatst in me begin foto

hier van de squat: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/2x-bw-squat-20jr-337220/ is van 2 jaar geleden dus zal inmiddels wel hoger liggen

heb geen van deadlift dus zal je maar op me woord moeten geloven

sinds 2 jaar let ik niet meer op voeding, trainde daarvoor 3x pw en inmiddels 5-7x pw (training varieren van 15 minute tot 2 en een halfe uur maar meestal 30-45 minuten)

altijd op kracht getraind en nu nog steeds en zal waarschijnlijk niet veranderen
squat
deadlift
bench
overhead press
barbell row
pull/chin ups
zelden boven de 6 herhalingen
alleen op assitance oefeningen zoals db rows bb curls face pulls zit ik hoger en zelden boven de 8

Holy shit bro! Nice squat. Ik geloof je.

• Topic Starter Topic Starter
zit nu bij een andere gym en die hebben geen squat rek en sinds een blessure aan me knie en hamstring squat ik niet meer zoveel als voorheen. ben meer bezig met me deadlift en die omhoog te krijge, upperbody groeit wel maar heel traag als ik t bekijk over de jaren, als ik die spiere extra ga belasten krijg ik alleen maar pijntjes niet echt extra kracht of massa

15%+ ?? no way, MAX 14%. Hij heeft gewoon geen strakke core.

Ben je van 85 naar 90 gegaan in die 6 jaar, of van gewicht x naar 85 à 90 kg gegaan?
Ik vind je fysiek wel netjes, vooral de benen.
Wat meten je armen en kuiten? :)

heb gebulkt en gecut maar let nu niet meer op voeding (prgoressie is niet trager of sneller qua kracht en dat is mijn doel)

nieuwe fotos upgeload en denk dat die wat beter zijn

Terug
Naar boven