AndroidHealthClinic

na 6 maanden trainen en 3-4 kg zwaarder

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
10.000 likes
Waardering
16.020
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Helaas geen foto in mijn eigen logje (vanwege de nieuwe regels) dus dan maar hier!

Ik ben nu aan het bulken (afgelopen maand heb ik een carbcyle gehouden met gemiddeld 1900 kcal), maar geestelijk is het wel zwaar. Ik heb heel veel moeite gedaan om de zwangerschapskilo's kwijt te raken en dat was eindelijk gelukt. Nu zelfs al een paar jaar lichter dan voor de zwangerschap. Afgelopen jaar heb ik er na een paar operaties weer 2-3 kg erbij gegeten en vanaf daar ben ik gaan sporten en dus nog een paar kilo aangekomen. Blijft lastig allemaal! Ik hou gewoon van veel (en lekker) eten :) Doel is natuurlijk zoveel mogelijk spiermassa te winnen, maar met mijn tengere bouw is dat niet zo heel makkelijk :)

Over 8 weken nieuwe pics! Ik weet niet hoelang ik ga bulken. Het voelt nu iig goed dat ik qua kracht flink vooruit ga en ook mijn armen worden steeds voller.

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Ik heb niet echt een foto van mn arm voor ik ging trainen (niet direct ervoor), maar wel deze van 3 jaar terug. En dan te bedenken dat ik nog 6 kg lichter was dan ik op deze arm foto was :P

streetspirit.jpg

Woooow echt nice! En dat na een zwangerschap! Ga zo door :D wil niet weten hoe je over een half jaar er uit ziet (jaloers hihi)

Idd, jaloers!!!

Hoe lang is die zwangerschap geleden?

• Topic Starter Topic Starter
Thnx meiden!:)
Mijn dochter is nu 4,5. Na de zwangerschap ben ik 20 kg afgevallen (van 75 kg naar een magere 54, 5 kg)

2007 59 kg
streetspirit.jpg

Foto links 73 kg 2009, rechts 58 kg 2011

streetspirit.jpg

foto links 69 kg 2009, rechts 64 kg 2010

streetspirit.jpg

foto's uit 2012
streetspirit.jpg

Today (59,4 kg)

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

blijf die aders maar raar vinden :P

streetspirit.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben nog llaaaannnggg niet waar ik wil zijn, maar zoals je ziet heeft mijn lijf veel moeten doorstaan :P

Mooie progressie, succes met je doelen!!!

Je gaat echt goed met je progressie.
Je hebt mooie stevige benen ook!
keep going!!

Bedankt:D

Jammer dat er nog zoveel vet op de benen zit (met name hams en kuiten). Ik moet nog ff geduld hebben, eerst bouwen en dan droogtrainen!

Tja.. benen he.. zelfs ik heb dat hoor. slappe kont en bovenbenen daar zit zo een beetje het meeste wat ik heb aan vet.
maar hard trainen zal er echt bij gaan helpen hoor. Je bent super op weg dus volhouden. Het komt zeker goed dan!

Ja die slappe billen heb ik ook (komt ook door het jojo-en in de afgelopen 10 jaar). Ik wil zoveel mogelijk de gluten trainen zodat het allemaal mooi rond word.

Hard trainen doe ik zeker:D

Goede billen! Ziet er juist helemaal niet plat uit.

En mooi dat het vel op je buik toch nog wat bijtrekt, dat is altijd maar afwachten.

Dankje:) Billen zijn niet heel plat, maar aan onderkant beetje slap (overtollig vel).Hopelijk word dat nog mooi als ik wat droger ben en meer massa heb:)
Voor de buik heb ik een minibwc gehad. Maar niet echt tevreden:( veel geld betaald en nog wat overtollig vel:p

Weet iemand of dat een probleem kan zijn als je wedstrijden draait? Nu lijkt dat allemaal nog heeeeel ver weg, maar de ambitie heb ik wel!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het posten van je foto's. Die buik heb ik ook zo; gaat ook nooit meer goed komen, en heb ook al besloten dat als ik aan de 20% zit ik de knoop ga doorhakken om een bwc te doen of niet. Denk jij dat je er beter vanaf was gekomen met een grote bwc in plaats van een mini?
Vind het erg mooi om te zien hoe je vooruit bent gegaan.

Knap hoor!!! Respect! Succes verder, ik ga je volgen :)..

Bedankt voor het posten van je foto's. Die buik heb ik ook zo; gaat ook nooit meer goed komen, en heb ook al besloten dat als ik aan de 20% zit ik de knoop ga doorhakken om een bwc te doen of niet. Denk jij dat je er beter vanaf was gekomen met een grote bwc in plaats van een mini?
Vind het erg mooi om te zien hoe je vooruit bent gegaan.

Thnx!

Soms denk ik wel dat een grote bwc beter was geweest (omdat ik nu nog steeds niet blij ben met mijn buik). De risico's, kosten en het litteken is wel veel groter. De arts vond een grote bwc niet nodig, maar ik vind wel dat hij heel erg zuinig is geweest met het weghalen van de huid.

Knap hoor!!! Respect! Succes verder, ik ga je volgen :)..

Dankje :D

Thnx!

Soms denk ik wel dat een grote bwc beter was geweest (omdat ik nu nog steeds niet blij ben met mijn buik). De risico's, kosten en het litteken is wel veel groter. De arts vond een grote bwc niet nodig, maar ik vind wel dat hij heel erg zuinig is geweest met het weghalen van de huid.

Dank je :) Ik vind het er wel een stuk mooier uitzien hoor! Je foto's hebben mij ook zeker aan het denken gezet. Weet niet of het beter is nu te doen of te wachten tot ik op mijn streefdoel zit qua vetpercentage.

Ik was wel op mijn streefgewicht toen ik ging voor een buikwand correctie (dat was toen 54-55 kg). Mijn vet% was toen vast niet heel laag, want mijn spiermassa was ook heel gering.

Even weer een paar progressie foto's. Ergens heb ik ook wel zin om de lovehandles enz. eraf te trainen/eten, maar deze "slow" bulk levert me wel een gespierder en gezonder lichaam op! Het gaat niet snel (nu 59.8 kg), maar ik zie wel beetje bij beetje progressie.

Voor de beeldvorming:
deze foto is van 20 september 2013 (ik was toen net 2 weken begonnen met trainen) en 57.5 kg
streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Nu bijna 6 maanden verder en 2,4 kg zwaarder
streetspirit.jpg

je ziet de progressie hoor! mooi.
Ik moest trouwens even denken wat een bwc was *oeps*

denk dat een grote bwc wel zonde zou zijn geweest hoor, ook voor wat betreft het litteken dan, dat is vele malen groter toch?

(mijn oudste is net iets ouder dan jouw dochter, superleuke leeftijd ;))

Ja idd mooie leeftijd, ze zit nu in de waarom fase haha

Terug
Naar boven