AndroidHealthClinic

Na een half jaar serieus trainen.

Mirin'

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je met buffer dan 90% van DBB?

I like.

Buffer dan 90% van DBB, daarmee wil hij zeggen dat 90% van DBB niet eens aan bodybuilding doet en jij groter dan hun bent. :rolleyes:

Aah oke zo, nou bedankt voor het compliment haha!

Het lijkt met wel belangrijk om cleaner te gaan eten en meer cardio in je schema te gaan brengen. Ik heb zelf daar echt enorm veel vooruit gang mee kunnen boeken.

jammer van die redbull op je nachtkastje, verder nog ietjse in VP omlaag en ik wil wel een date :D

Laatst bewerkt:
Sterke schouders zeker?

Ik doe al 4 keer per week cardio en veel cleaner kan ik niet eten, ik heb veel moeite om genoeg eiwitten binnen te krijgen dus ik zit idd wel redelijk hoog in kcal inname maar dat neem ik nu maar even voor lief.
Ik ben van plan om pas een paar maanden voor de wedstrijd te gaan cutten.

Mijn schouders zijn wel redelijk sterk ja.

Laatst bewerkt:
goedzo! mijn droomlichaam

Ik doe al 4 keer per week cardio en veel cleaner kan ik niet eten, ik heb veel moeite om genoeg eiwitten binnen te krijgen dus ik zit idd wel redelijk hoog in kcal inname maar dat neem ik nu maar even voor lief.
Ik ben van plan om pas een paar maanden voor de wedstrijd te gaan cutten.

Mijn schouders zijn wel redelijk sterk ja.

Het is inderdaad moelijk om die 1gr. protein / 1 lbs binnen te halen zonder veel shakes en supps. Succes met het cutten alvast. Het is echt een gigantische ramp. (emotioneel kan ik er altijd erg slecht tegen... zeg maar giga- k.u.t. humeur heheh :) ).

Ja en als je dan ook nog eens vegetarisch bent ..
Haha ja ik denk dat het mij ook wel flink gaat tegenvallen ;)

Netjes! Idd droger trainen en doorpakken!
Ben benieuwd naar je training en voeding?Logje maken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nja, persoonlijk vind ik het er wel aardig uitzien!

Goed bezig!

Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got girl. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.

zieke 3900de post, feelsgoodman

Laatst bewerkt:
Redbull is neppe energie, haal het gewoon uit clean food en hoef je ook weer minder cardio te doen om die rotzooi eraf te werken. Als je 1 weekje alleen maar water drinkt zal het niet meer vies zijn zoals de meest water niet lekker vinden en word het alleen maar makkelijker om water te drinken.

Leuk als je een logje aanmaakt : )

True that bro

Tevens welkom :)

Voorburg? :eek:

Waarom zie ik daar een energy drankje op de achtergrond staan?

Geschoond, zou prettig zijn als de heren voortaan hun pik in de broek kunnen houden als ze reageren op een fototopic gepost door een vrouw.

Terug
Naar boven