Ja Voorburg, ligt naast Den Haag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weetik kom uit mariahoeve ( IN Den Haag
)vandaar de 
snapje
marcel is der weer 
Weetik kom uit mariahoeve ( IN Den Haag)vandaar de
snapje
Welke sportschool train je magk vragen?
Goed voor 6 maand.
Flex cup dus?
Dan eerst nog ff bouwen en dan cutten.
Als je goed droog komt maak je wel kans.
Heb je begeleiding?
Haha okee ik snap het, maar ik train bij Exercise en jij?
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 14:59 ----------
Ja ik ga een poging wagen, maar ik heb nog geen begeleiding, ga denk ik aan een instructeur bij men fitness vragen.
Charité maar meende je een x gezien te hebben bij steelworks maarja zal wel niet dan hahaHaha okee ik snap het, maar ik train bij Exercise en jij?

Waar maar de eerste tijd kan je ook veel op eigen kracht doen vind ik zelf ,je hoeft niet direct begeleiding te hebbenWeet niet waar je traint, maar een instructeur bij een gym als f4f ofzo die gaat je niet verder helpen in wedstrijd begeleiding.
Charité maar meende je een x gezien te hebben bij steelworks maarja zal wel niet dan haha
---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 16:11 ----------
Waar maar de eerste tijd kan je ook veel op eigen kracht doen vind ik zelf ,je hoeft niet direct begeleiding te hebben

If you say so... ja denk dat ze eerst wel een stukje op eigen kracht kan doen toch? Ze is goed bezig dusja...

Weet niet waar je traint, maar een instructeur bij een gym als f4f ofzo die gaat je niet verder helpen in wedstrijd begeleiding.