Fitness Seller

Na het sporten?!

Kort maar krachtig :). Zou je het ook eens willen onderbouwen (niet vanwege mijn geloof hierin maar om inzicht te krijgen in jou opzicht tegenover deze uitspraak)?
Ik voel er heel weinig voor om voor iedere weerlegging van iemands hersenscheet een onderbouwing te geven.

Dat ligt eraan, heb je "Een eiwitshake heeft helemaal geen nut aangezien je lichaam alleen de aminozuren opneemt die hij op dat moment nodig heeft, en een eiwitshake word te snel verteerd waardoor de helft verloren gaat omdat je lichaam dit op dat moment niet kon gebruiken." dit zelf bedacht, of gewoon ergens gelezen of gehoord?

@Galen : als je nu eens een boek zou schrijven over voedingssupplementen dan zou dat je misschien veel vragen kunnen besparen...

Ow wait... Bestel het supplementenboek - PeterBond.nl

Staat op mijn verlanglijstje voor eind dit jaar :cool: Altijd leuk om nog wat diepere kennis op te doen.

Hersenscheet verwijst naar de uitspraak die je plaatste.

Alright

@Galen : als je nu eens een boek zou schrijven over voedingssupplementen dan zou dat je misschien veel vragen kunnen besparen...

Ow wait... Bestel het supplementenboek - PeterBond.nl

Staat op mijn verlanglijstje voor eind dit jaar :cool: Altijd leuk om nog wat diepere kennis op te doen.

Mijn doel ging niet om uitleg, ik was gewoon benieuwd naar zijn mening en inzichten in dit topic.

Alright

Mijn doel ging niet om uitleg, ik was gewoon benieuwd naar zijn mening en inzichten in dit topic.

Wat is jouw idee over die uitspraak, als je er over nadenkt en het goed probeert te formuleren dan kom je er zelf denk ik ook wel achter dat het onzin is.

Dat ligt eraan, heb je "Een eiwitshake heeft helemaal geen nut aangezien je lichaam alleen de aminozuren opneemt die hij op dat moment nodig heeft, en een eiwitshake word te snel verteerd waardoor de helft verloren gaat omdat je lichaam dit op dat moment niet kon gebruiken." dit zelf bedacht, of gewoon ergens gelezen of gehoord?

Een domme uitspraak van "Coach trevor".

Terug
Naar boven