AndroidHealthClinic

Na hoelang maria distel nemen?

Trickster zei:
Ik stop morge met mijn Winny only kuur.
Hiermee 7kg behaald :D

Ik heb mariadistel gehaald om mn lever te ontlasten en reinigen.
Maar ik heb via de searchfunctie al wat informatie verzamelt en het is dus onverstandig om het meteen na je kuur te doen.

Hoelang kan ik het beste wachten tot ik dit zal gaan nemen?
Ik zat te denken aan 1 week na mijn kuur?

Wat vinden jullie ervan? en hoeveel is aan te raden om te gaan nemen?

Wat verlang je nu eigenlijk van ons? Dat we het meteen met je eens zijn? Je wilt niet nakuren terwijl je weet dat het wel eigenlijk beter is? Je vraagt toch eigenlijk een beetje naar de bekende weg? Je wilt wel je massa behouden maar niet nakuren en wel maria distel gebruiken.

Arms zei:
thanks voor de tips, zal ik opletten als ik weer laat prikken:)

ja let goed op mijn vetten, elke dag mijn omega 369 en bak ik cocos olie
( geen transvetten)

Denk je dat dat nou het enige is wat belangrijk is???

Van iemand die al wat prestaties heeft neergezet vind ik dat je behoorlijk vreemd met je eigen lichaam omgaat.

Sowieso vanuit die Haagse (oldschool) kringen krijg je de meest rare dingen te horen (lees '80)
Compleet achterhaald.

BigMaus zei:
Sowieso vanuit die Haagse (oldschool) kringen krijg je de meest rare dingen te horen (lees '80)
Compleet achterhaald.

Niet alleen uit Haagse kringen hoor.

Zeker op AAS gebied zijn het wat "guru's" blijven hangen in de jaren 80. Ze hebben totaal niets meegekregen van de enorme vlucht die de kennis op biochemische ondersteuning de laatste 15 jaar heeft gedaan.

Heel jammer voor hun en de personen die ze begeleiden en alles wat ze zeggen slikken als zoete koek.

- Deca only is een goede beginnerskuur.
- Nakuren is niet nodig naar dboll only.
- etc

De mensen met aanleg zullen sowieso wel goed vooruitgaan op alles. Ik vraag me alleen af hoeveel meer er gewonnen had kunnen worden met echte begeleiding.

• Topic Starter Topic Starter
robinmike zei:
Wat verlang je nu eigenlijk van ons? Dat we het meteen met je eens zijn? Je wilt niet nakuren terwijl je weet dat het wel eigenlijk beter is? Je vraagt toch eigenlijk een beetje naar de bekende weg? Je wilt wel je massa behouden maar niet nakuren en wel maria distel gebruiken.

Ik verlang helemaal nix! Ik vraag gewoon wanneer en hoeveel mariadistel ik in moet nemen. Kheb jullie goedkeuring niet nodig of ik wel of geen nakuur doe, mijn lichaam mijn keuze.

MrJ zei:
Niet alleen uit Haagse kringen hoor.

Zeker op AAS gebied zijn het wat "guru's" blijven hangen in de jaren 80. Ze hebben totaal niets meegekregen van de enorme vlucht die de kennis op biochemische ondersteuning de laatste 15 jaar heeft gedaan.

Heel jammer voor hun en de personen die ze begeleiden en alles wat ze zeggen slikken als zoete koek.

- Deca only is een goede beginnerskuur.
- Nakuren is niet nodig naar dboll only.
- etc

De mensen met aanleg zullen sowieso wel goed vooruitgaan op alles. Ik vraag me alleen af hoeveel meer er gewonnen had kunnen worden met echte begeleiding.

Idd J.
Nu maar hopen dat ze anderen hier niet mee op gaan zadelen.
Hoorde laatst nog van een nogal gevorderde altleet dat nakuren na een cycle of 3 een keertje mag....en dan alleen hcg natuurlijk ??? ??? ???

BigMaus zei:
Idd J.
Nu maar hopen dat ze anderen hier niet mee op gaan zadelen.
Hoorde laatst nog van een nogal gevorderde altleet dat nakuren na een cycle of 3 een keertje mag....en dan alleen hcg natuurlijk ??? ??? ???

ik hoor het ook geregeld..en idd in het haagsche circuit met name..ik ga er niet eens op in..het is de moeite niet!

Terug
Naar boven