Fitness Seller

Na ongeveer 3 jaar fanatiek trainen

hoe kunnen we dit nou beoordelen?:roflol:

Dat vindt ik heel knap.
Mag ik vragen natural of?

ik ben 1,79

Sinds 5 weken doe ik mijn eerste kuur. Maar naturel heb ik bijna 20 kilo gepakt. Check mijn foto sectie voor bewijs ;)

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

20 kg gehakt zeker.
Pure biefstuk zal het niet zijn. :D

Whahaha, die is goed :p

Nee, nauwelijks vet. Ik ben nog droger zelfs dan Februari. ;)

wunderbare foto, alleen niet te beoordelen.

Vind het er toch niet slecht uitzien :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal van de week ééns wat andere foto's nemen.

Niets van,,,zo snel mogelijk, vandaag of morgen moet ie er nog staan..Waarom zeggen mensen steeds van de week. Gewoon digital camera nemen, shirt uit, zelf ontspanner aan, pose aannemen en click...THat's it. Daar heb je toch geen dagen voor nodig. BS man, pics right here, right now

Beetje jammer van de foto. Volgende keer wat poses ?

offtopic; heerlijk die kaasschaaf dumbbells :D krijg je lekkere harde poten van

de foto is gewoon k*t!!! maar die 27 kilo die bent aangekomen is super heb je een begin foto of hoe je er vroeger uit zag?

Niets van,,,zo snel mogelijk, vandaag of morgen moet ie er nog staan..Waarom zeggen mensen steeds van de week. Gewoon digital camera nemen, shirt uit, zelf ontspanner aan, pose aannemen en click...THat's it. Daar heb je toch geen dagen voor nodig. BS man, pics right here, right now

haha Spade heeft hem al uit zn broek gehaald voor niks zeker :D

TS niet naar de meeste adviezen of kritieken luisteren meeste van deze types zien er zelf niet uit.

Moeilijk te beoordelen misschien een startpic en wat duidelijkere foto`s erbij.
Als je een echte ecto was ziet het er zo van wat ik kan zien best goed uit ondanks je tegenslagen zoals een operatie.

Groet,

Sinds 5 weken doe ik mijn eerste kuur. Maar naturel heb ik bijna 20 kilo gepakt. Check mijn foto sectie voor bewijs ;)

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Whahaha, die is goed :p

Nee, nauwelijks vet. Ik ben nog droger zelfs dan Februari. ;)

Na een jaar al kuren?

Ik zie toch een mooi droog fysiek met nette armen.

Ziet er goed uit hoor! Maar toch ff die pose-foto's erop gooien vandaag ;)

Je had een BF van 4%?? Lijkt me eeen beetje aan de lage kant of niet ;) Heb je geen before pics??

Laatst bewerkt:
ja ik snap ook niet wat hier mis mee is. Voor iemand die niet kuurt is dit een normale progressie.

Is een moeilijke foto om te beoordelen.

Doe eens een normale pose.

Terug
Naar boven