Fitness Seller

Naaldenvraagje/juiste naald

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Binnenkort live verslag van een kuurtje met korte esthers

week 1-6
Test prop 100 MG EOD
trenbolone Ac 75 MG EOD
Masteron 100 MG EOD

Bedoeling is om alleen in mn reet te gaan injecteren, ik ga dit voro het eesrt zelf doen :D Mijn vraag is echter welke naald kan ik hier het beste voor gebruiken? Een "gewone 0.8 x 40" naald zoals ook de enanthaat werd geinjecteerd? Nogmaals...........ben niet van plan om mn schouders etc te gaan injecteren. Zat zelf te denken aan linkerbil, rechterbil, linkerbil , rechterbil etc :D

Graag reacties. Dat jullie me mietje gaan noemen doet me nix. Korte esthers is al prikwerk zat, dus ik vind mezelf al best stoer :roflol:

0.8x40mm die groene is idd prima voor in je reet...

Maar 2 spots??

Gaat je denk tegenvallen na een paar weken!
Ik zou er de benen bijpakken hoor:S

schouders met 0,4x20mm
benen en billen 0,8x40,voor benen kan ook ietsje kleuner gebruikt worden.

1 spot,in je glutus,is mijn inziens te weinig met korte esters,infiltraat en geirriteerd bindweefsel gaan (iig mijn ervaring) parten speelen.

Ja aan de binnenkant.. Je moet dan ook altijd aan de zijkant zetten, zit een bruut dikke spier, ik vind dit heel relax zetten

ik neem altijd 0,7 x 40 mm en altijd afwisselend de bovenbenen

comfortabeler kan niet om rustig in te zetten...

binnen 2 uur gaat er weer een lading shizzle naar binnen :D

• Topic Starter Topic Starter
Welke is het meest safe? En hoe diep moet ie? met 0.8 x 40 in je benen? :eek:

Naaldlengte is bij mijn weten nog altijd afhankelijk van de plaats waar je 'm erin jaagt.

0,8 x 40 dan maar gewoon doen he. Oftewel 'de groene'.

Hm maten weet ik zo niet uit m'n hoofd, zou ik thuis ff in m'n snoeptrommel moeten kijken. Ik pak die met groene sluitstuk voor de glutes, en ik meen blauw voor quads. In principe kan je ook gewoon alles in de glutes zetten, 1,5 ml test + 1 ml trenbolone maandag in je rechterbil, woensdag in de linkerbil, vrijdag weer in de rechterbil enz.

BTW ik wist wel waar je gevoelig voor was. Ff de juiste snaar raken om je over te halen :P
Maar goed van deze kuur ga je zeker geen spijt krijgen.

Oke "die lange".

Zou toch ook je benen wel overwegen. Aangezien je zo shredded bent zou 0,6x30 wel genoeg moeten zijn voor je quads. Glutes dus 0,8x40. Ga zelf 0,8x50 eens proberen.

Ik duw 0,7 x 32 er in.. maar heb ik het verleden ook 0.8x40 gezet.. Ook in mn schouders er helemaal in. Stiekem kun je een stuk dieper dan je denkt;)

In het verleden?

Had jij niet dit jaar "je eerste kuur"?? ;)

Thanx voor je info iig

Haha, en dan als afterparty hardcore in bed? :D Jep, ik ben ook aanwezig. Raggen door black!

Juistem........knallen op die houten vloer. helemaal de vernieling in, en dan begint het standaard goeie gestructureerde leven maandag 18 juni weer..dat mag best eens na 6 weken dieet :).....Dus jij bent die gozer met die brute benen? ;)

Juistem........knallen op die houten vloer. helemaal de vernieling in, en dan begint het standaard leven maandag 18 juni weer.......
Dus jij bent die gozer met die brute benen? ;)
Haha I wish, mijn voornaam is nog steeds geen Lee. En dat zal het ook niet worden.

Maar ik zal op Defqon wel even uitkijken voor een lange gast vol inject-spots :roflol:

Lange pak gewoon 0.7x32 (grijs)
Kan zowel in schouder als in been en waarschijnlijk ook wel in je bil:)

Ik gebruik 0.8 bij 4.0 en als je er geen ervaring mee hebt om het zelf te doen, laat er dan zeker iemand bij zijn de eerste keer! Mocht het fout gaan kun die gene de spuit wel zetten. Anders voel je je behoorlijke klote :P

Ik heb 3 dagen geleden ook voor het eerst zelf willen zetten en dat is goed fout gegaan. Omdat ik het zelf deed spande ik mijn kont aan, en dat was best gevoelig om de naalt erin te krijgen :P Maar toen moest ik injecteren en dat wilde niet goed lukken ( omdat je er onhandig bij kan ) en dukte ik de naalt er nog verder ik. Het groene plastiek waar de naalt begint deukte mijn kont in en dat zag ik niet, maar mijn maat wel. Die zei stop maar ik zet wel, die trok de naalt een stukje terug en zetten hem. Toen hij de naalt eruit haalde begon het hevig te bloeden omdat ik te diep was gegaan en scheef denk ik.

Als je iemand kent die wil zetten doe dat dan, ik ga het nooit meer zelf proberen!

Greetz,
jos

Terug
Naar boven