Fitness Seller

Nachtmerries van Tren

Rievet

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
76kg
Mensen die hier wel eens tren hebben gebruikt of gebruiken, hebben jullie last gehad van nachtmerries? Las laatst ergens dat je door tren gebruik nachtmerries kan krijgen en dat deze vaak erg gewelddadig en bloederig zijn, zo erg zelfs dat mensen er gelijk mee stoppen

Ja je krijgt rare dromen

zelf geen nachtmerries van gehad, wel hele paranoïde dromen. na de eerste shot heb ik 's-nachts me vrouw ook een paar beuken verkocht.. van de droom wist ik niks meer maar zal wel heftig zijn geweest..

whahaha p*ssy, love Tren droompjes !!

zelf geen nachtmerries van gehad, wel hele paranoïde dromen. na de eerste shot heb ik 's-nachts me vrouw ook een paar beuken verkocht.. van de droom wist ik niks meer maar zal wel heftig zijn geweest..

:D sick shit!

Ik droom sowieso al heel erg heftig, altijd al gedaan... Ben benieuwd hoe dat ooit zal gaan op tren dan :eek:

Kreeg ik maar nachtmerries van tren aangezien het een hele opgave is om uberhaupt in slaap te komen. En mijn zweet stinkt naar riool bij het opstaan. Wat een k*tspul is het eigenlijk ook hè?

Kreeg ik maar nachtmerries van tren aangezien het een hele opgave is om uberhaupt in slaap te komen. En mijn zweet stinkt naar riool bij het opstaan. Wat een k*tspul is het eigenlijk ook hè?

De eerste paar nachten sliep ik nog wel maar naarmate de weken verstreken werd het steeds slechter, en wat je zegt; dat zweten is niet normaal, heb vaak midden in de nacht gewoon lakens moeten wisselen.

Sick shit inderdaad

Wtf??

Hoe reageerde ze daar op dan? Had ze je niet wakker gemaakt?

Fcking sick

erg leipe dromen heb ik ook gehoord ja, mensen kapot maken enzo.
maar ik zou tren eerder laten vanwege het zweten dan dromen, kijk die zijn wel leip maar opzich kan dat geen kwaad. ben blij dat je uberhaupt kan slapen

Wtf??

Hoe reageerde ze daar op dan? Had ze je niet wakker gemaakt?

Fcking sick

ze maakte me natuurlijk wel wakker, ik had niks door dus ik begon al boos te worden waarom ze me zo schreeuwend wakker maakte haha. ..de nacht erna was me nachtkastje aan de beurt, alles eraf gemept:rolleyes:

was gelukkig alleen de eerste paar nachten wild aan het doen, de rest van de kuur gewoon slecht slapen en abnormaal veel zweten

Als ik met tren cardio doe dan heb ik het hok voor mijzelf. Zo veel zweet en zo'n vieze geur dat je soms zelf moet kokhalzen. :D

Dat was op 100 mg ace per dag. Op 400 mg tren e merk ik weinig maar zijn de gains ook een stuk minder.

Schijnt normaal te zijn, een maat van me heeft met een bijl de london eye omgekapt en in de Thames geflikkerd en meer van dat soort vage dingen.

Ben momenteel ook met een kuur bezig met tren erin (tren e 400 mg e5d), geen last van nachtmerries, wel zweten en soms wat chagrijnig.. maar dus geen reden om ermee te stoppen ofzo

Ben momenteel ook met een kuur bezig met tren erin (tren e 400 mg e5d), geen last van nachtmerries, wel zweten en soms wat chagrijnig.. maar dus geen reden om ermee te stoppen ofzo

Goede kans dat iedere tren e van 200 mg/ml ondergedoseerd is. No worries dus.

ze maakte me natuurlijk wel wakker, ik had niks door dus ik begon al boos te worden waarom ze me zo schreeuwend wakker maakte haha. ..de nacht erna was me nachtkastje aan de beurt, alles eraf gemept:rolleyes:

was gelukkig alleen de eerste paar nachten wild aan het doen, de rest van de kuur gewoon slecht slapen en abnormaal veel zweten

Haha prachtig :D

Ik werd agressief op hoge dosis tren, nachtmerries niet zozeer eerder een opgejaagd gevoel als je wilt gaan slapen

Ik vind tren dromen echt geweldig! Iedereen ongestraft tot pulp slaan.

Terug
Naar boven