BOGOSSE00 Cool Novice Lid sinds 15 jul 2010 Berichten 60 Waardering 0 Lengte 1m93 Massa 105kg Vetpercentage 12% 7 mrt 2013 #21 Ik droomde zelfs mijn dromen van jaren geleden terug opnieuw, heb nog nooit zo diep geslapen als toen ik op tren zat de eerste week !
Ik droomde zelfs mijn dromen van jaren geleden terug opnieuw, heb nog nooit zo diep geslapen als toen ik op tren zat de eerste week !
B BillTom Advanced Bodybuilder Lid sinds 15 dec 2007 Berichten 1.447 Waardering 54 7 mrt 2013 #22 boes83 zei: En dat leid je af uit...... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hoge grondstofprijzen voor tren e. Weinig werking van tren e t.o.v. ace in vergelijkbare dosissen.
boes83 zei: En dat leid je af uit...... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hoge grondstofprijzen voor tren e. Weinig werking van tren e t.o.v. ace in vergelijkbare dosissen.
Z zjoskes Cool Novice Lid sinds 22 apr 2010 Berichten 42 Waardering 0 Lengte 1m72 Massa 85kg Vetpercentage 14% 9 mrt 2013 #23 BillTom zei: Goede kans dat iedere tren e van 200 mg/ml ondergedoseerd is. No worries dus. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Bedoelde dat het voor mij sowieso geen reden is om te stoppen, het was dus geen vraag... thnks anyway
BillTom zei: Goede kans dat iedere tren e van 200 mg/ml ondergedoseerd is. No worries dus. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Bedoelde dat het voor mij sowieso geen reden is om te stoppen, het was dus geen vraag... thnks anyway