- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doen Bro, niet zeuren... Je wilt toch dat de creatine werkt? Bovendien zul je zo geen nadelen ondervindenBesides...Vaker plassen is meer plezier met je leuter, en dat komt de band ten goede...Ik pis ook 8 keer per dag
![]()

Of deze alinea:
V) Wat is het nadeel van creatine monohydraat t.o.v. Stacker C?
A) Al jarenlang is creatine monohydraat een van de meest effectieve en best verkopende sportsupplementen in geheel Europa. Dat is ook niet zo gek, creatine monohydraat zorgt voor een explosieve toename in kracht en de prestaties van de sporter evolueren binnen twee weken tot een nieuw, hoger niveau. Maar creatine monohydraat heeft ook meerdere nadelen: ten eerste houdt het flink vocht vast, daarnaast lost het niet op en ten derde is het zeer onstabiel. Vooral dit laatste nadeel, de onstabiliteit, zorgt voor problemen in het lichaam van de sporter. Creatine zet zichzelf namelijk om in creatinine en creatinine is onwerkzaam en moet door de nieren gezuiverd worden uit het lichaam. Reden genoeg dus om te zoeken naar een alternatief, Stacker C.
Nee, ik zeg zomaar wat 
Of deze alinea:
V) Wat is het nadeel van creatine monohydraat t.o.v. Stacker C?
A) Al jarenlang is creatine monohydraat een van de meest effectieve en best verkopende sportsupplementen in geheel Europa. Dat is ook niet zo gek, creatine monohydraat zorgt voor een explosieve toename in kracht en de prestaties van de sporter evolueren binnen twee weken tot een nieuw, hoger niveau. Maar creatine monohydraat heeft ook meerdere nadelen: ten eerste houdt het flink vocht vast, daarnaast lost het niet op en ten derde is het zeer onstabiel. Vooral dit laatste nadeel, de onstabiliteit, zorgt voor problemen in het lichaam van de sporter. Creatine zet zichzelf namelijk om in creatinine en creatinine is onwerkzaam en moet door de nieren gezuiverd worden uit het lichaam. Reden genoeg dus om te zoeken naar een alternatief, Stacker C.
die klap op me nieren vond ik alleen wat minder. Bovendien is die sjit werkelijk NIET TE ZUIPEN!!! Ook niet met een goed vructensappie oid...Idd ja. Toen ik nog creatine gebruikte voelde ik altijd een ontzettende aanslag op m'n nieren direct nadat ik 't innam.
Begrijp me niet verkeerd, het had wel degelijk positief effect voor mijdie klap op me nieren vond ik alleen wat minder. Bovendien is die sjit werkelijk NIET TE ZUIPEN!!! Ook niet met een goed vructensappie oid...
en dat snelle omzetten in creatinine valt ook wel mee.

V: Is er een stof die creatine onwerkzaam maakt?
A: Cafeïne is een creatine-killer. Vooral koffie is dus verantwoordelijk voor het onwerkzaam maken van creatine. Een kopje koffie bevat tientallen milligrammen cafeïne. Belgische onderzoekers hebben aangetoond dat een dosis van vijf milligram cafeïne per kilo lichaamsgewicht het prestatiebevorderende effect van creatine volledig teniet doet.
A: Sportwetenschappers adviseren atleten het gebruik van creatine bij extreme hitte te staken. Creatine houdt in uw lichaam namelijk meer vocht vast, zonder dat uw lichaam dat extra water kan gebruiken. Daardoor kunnen sporters een tekort aan water hebben zonder dat ze het in de gaten hebben. Als u bij temperaturen boven de 30 graden Celsius toch creatine wilt gebruiken, zorg dan dat u voldoende water drinkt, ook als u niet direct dorst heeft.
was tog een kwestie van seconden of heb ik het verkeerd![]()
@ 3XL
Tjah weet niet, vind het nog steeds ranzug spul met die ziltige nasmaak.