MuscleMeat

nadelen creatine

als je over doses neemt, ja dan is het slecht zo al paar keer genoemt is drink je niet genoeg dan krijg je hoofdpijn

tja.. het is maar 2 jaar. Best wel strong

Of deze alinea:

V) Wat is het nadeel van creatine monohydraat t.o.v. Stacker C?
A) Al jarenlang is creatine monohydraat een van de meest effectieve en best verkopende sportsupplementen in geheel Europa. Dat is ook niet zo gek, creatine monohydraat zorgt voor een explosieve toename in kracht en de prestaties van de sporter evolueren binnen twee weken tot een nieuw, hoger niveau. Maar creatine monohydraat heeft ook meerdere nadelen: ten eerste houdt het flink vocht vast, daarnaast lost het niet op en ten derde is het zeer onstabiel. Vooral dit laatste nadeel, de onstabiliteit, zorgt voor problemen in het lichaam van de sporter. Creatine zet zichzelf namelijk om in creatinine en creatinine is onwerkzaam en moet door de nieren gezuiverd worden uit het lichaam. Reden genoeg dus om te zoeken naar een alternatief, Stacker C.
Je kan van creatine toch nierklonters krijgen of ben ik fout ?

Jij bent fout. Ik heb nog nooit van dat soort bijwerkingen gehoord, maar als dat zich een keer heeft voorgedaan moet je echt een astronomisch achterlijke gladiool zijn en een halve pot per dag hebben weggewerkt.

Q

Creatine of niet?

Eerste ervaring was met ultimate creatine.
Resultaat was steek in nieren en lever met een voos gevoel tussen de benen. Dus no thanks.

Tweede ervaring was met Crea-Trona. 1week later.

Zeer zware steek in de linkernier. Twee dagen thuis met pijnuitstraling naar rechternier. Het leek op niersteenpijnen.

Ben een niersteenlijder dus het was misschien tijd om nog eens een steen te laten afkomen.

Maar boodschap aan alle niersteenlijders.

Neem nooit meer dan voorgeschreven en drink meer water dan voorgeschreven.
Wees alert. Stop bij het kleinste signaal.

Het zal wel even duren vooralleer ik nog eens creatine durf te nemen!!!!

Creatine of niet?

Eerste ervaring was met ultimate creatine.
Resultaat was steek in nieren en lever met een voos gevoel tussen de benen. Dus no thanks.

Tweede ervaring was met Crea-Trona. 1week later.

Zeer zware steek in de linkernier. Twee dagen thuis met pijnuitstraling naar rechternier. Het leek op niersteenpijnen.

Ben een niersteenlijder dus het was misschien tijd om nog eens een steen te laten afkomen.

Maar boodschap aan alle niersteenlijders.

Neem nooit meer dan voorgeschreven en drink meer water dan voorgeschreven.
Wees alert. Stop bij het kleinste signaal.

Het zal wel even duren vooralleer ik nog eens creatine durf te nemen!!!!

misschien toeval?

Ondertussen terug creatine geprobeerd zonder nierpijnen
Hout vasthouden...

Mijn creatine staat hier al een tijdje (paar maanden). Het begint te klonteren / hard te worden. Zal ik het weggooien? Of kan het geen kwaad als ik het verpulver en toch inneem?

Terug
Naar boven