MuscleMeat

nadelen creatine

Ik had vandaag zeer veel keelpijn, weet niet dat het door de Creatine kwam. Ik heb daarna gewoon genoeg water gedronken en het ging vanzelf weer weg.

Kun je iets doen tegen het vocht dat je vasthoudt? Extra dextrose?

lol creatine word door somige mensen gezien steriod lol lol lol

Hmm, ik weet niet of direct zichtbaar extra vocht gaat vasthouden, maar kan creatine ook niet de druppel zijn die de emmer doet overlopen?

Zo zullen er vast toch wel producten zijn die vocht vasthouden? De combinatie is mss teveel?

Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee :) gewoon een gedachte :d

Laatst bewerkt:
CEE houdt toch geen vocht vast ?

Je houdt enkel extra vocht vast met gewone Creatine Monohydraat.

CEE werkt niet, vandaar dat je geen vocht vasthoudt.

Trouwens, creatine (CM) zorgt voor vocht IN de spier...dit is goed en geeft geen bloat.

ik moest altijd veel pissen. maar meer niet.

even een vraagje tussendoor over crea. dan hoef ik daar geen apart topic over te openen.

ik wil weer beginnen met crea. nu is deze pot al een half jaar open. kan ik hem nu nog gebruiken?? hij is nog niet over de houdbaarheids datum heen.

ik moest altijd veel pissen. maar meer niet.

even een vraagje tussendoor over crea. dan hoef ik daar geen apart topic over te openen.

ik wil weer beginnen met crea. nu is deze pot al een half jaar open. kan ik hem nu nog gebruiken?? hij is nog niet over de houdbaarheids datum heen.

ja

Ik heb bij de meeste geneesmiddelen bijwerkingen.
Creatine is wel geen geneesmiddel maar ik kan er niet tegen.

Het is niet de gewone misselijkheid waar over wordt gesproken.
Raar in mn hoofd, zie der ook slechter uit(mottig).
Droger haar.

Ik doe +- elk jaar een bloedonderzoekje dus zou ik wel gezond moeten zijn.
Al meerdere soorten crea heb ik al gebruikt. Altijd hetzelfde...

Ik lees op vele gerespecteerde sites dat creatine geen noemenswaardige nadelen heeft. Echter, mijn vriendin zit in het vijfde jaar geneeskunde en heeft daar geleerd dat creatine voor een verhoogde kans op het compartmentsyndrom zorgt... En persoonlijk zou ik dat eerder geloven dan wat je op de site van dokter x of trainer y leest.

CEE werkt niet, vandaar dat je geen vocht vasthoudt.

Trouwens, creatine (CM) zorgt voor vocht IN de spier...dit is goed en geeft geen bloat.

Zijn er eigelijk creatines die met zekerheid wel werken behalve goeie ouwe monohydraat?

CEE? CM? kre-alkalyn?

Ik lees op vele gerespecteerde sites dat creatine geen noemenswaardige nadelen heeft. Echter, mijn vriendin zit in het vijfde jaar geneeskunde en heeft daar geleerd dat creatine voor een verhoogde kans op het compartmentsyndrom zorgt... En persoonlijk zou ik dat eerder geloven dan wat je op de site van dokter x of trainer y leest.

Gewoon goed opletten en als je ergens last van krijgt ermee stoppen ?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...lodge-syndroom-compartiments-syndroom-200869/

kan je er geen dikke kop van krijgen???

Kan ja, omdat je meer vocht vasthoud.

Terug
Naar boven