Fitness Seller

Nadelen van bodybuilding?

Het eten (koken)., plus het vele zweten, net als meerdere hier.., waar ik vroeger overgends nooit last van gehad heb.,

Nee post workout shake, maaltijd met een aantal glazen water als je s avonds hebt getraind en kwark voor t slapen gaan helpen niet echt om goed uit te kunnen slapen ;)

ik heb kwark gewisselt met tonijn, nu kwark @ 4 uur en tonijn @ 11 uur, hoef bijna nooit meer te pissen (en ja ik train ook rond 6-7 savonds)

Nadelen (ook als je geen pro bent):
1) mega-veel was (handdoeken, sportkleren)
2) constant met eten bezig zijn, plannen
3) domme opmerkingen krijgen zoals 'niet te gespierd worden, da's niet mooi voor een vrouw hoor!' (FYI: ik sta op 20% bf dus da's nou niet echt bepaald mega-droog)
4) lagere tolerantie voor mensen die niet fit zijn maar wel zeuren :mad:
5) kosten van voedingssupplementen

Haha zie hier echt allemaal nadelen voorbij komen die totaal niet nodig zijn. Kosten van voedingsupplementen, dan koop je ze toch niet?

1) mega-veel was (handdoeken, sportkleren)
2) constant met eten bezig zijn, plannen
3) domme opmerkingen krijgen zoals 'niet te gespierd worden, da's niet mooi voor een vrouw hoor!' (FYI: ik sta op 20% bf dus da's nou niet echt bepaald mega-droog)
5) kosten van voedingssupplementen
6) niks anders kennen dan spierpijn
7) mensen die je aanstaren
8) kleren die je niet meer passen
9) veeeeel zweten
10) veeeel eten "als je aan het bulken bent"
11) vaak uitleggen aan mensen waar je mee bezig bent.

6) niks anders kennen dan spierpijn
7) mensen die je aanstaren
8) kleren die je niet meer passen
9) veeeeel zweten
10) veeeel eten "als je aan het bulken bent"
11) vaak uitleggen aan mensen waar je mee bezig bent.

6: Dat gaat op den duur ook over, heb bijna geen spierpijn meer tenzij ik ze aanspan.

9: Idd dat vind ik dus ook vet k*t.

Vind het overigens ook stront irritant dat mensen gaan zeggen dat het groot genoeg is... Zien ze dezelfde avond een gast op TV die zwaarder is en dan zeggen ze van wow die heeft een mooi lichaam.

areyou****ingkiddingme.jpg

Me penis lijkt kleiner door me wheels:(

idd, vooral die ''ik kan er niks aan doen dat ik dik ben'' gevallen... en dan roken ze, zie je ze meestal niks anders eten dan snoep/vette hap en sporten ze nooit...

idd, vooral die ''ik kan er niks aan doen dat ik dik ben'' gevallen... en dan roken ze, zie je ze meestal niks anders eten dan snoep/vette hap en sporten ze nooit...

Wat is het verband tussen roken en dik zijn? Zou eerder zeggen dat dat averechts is -> hoe meer roken hoe (gemiddeld statistish gezien) minder dik.

Haha zie hier echt allemaal nadelen voorbij komen die totaal niet nodig zijn. Kosten van voedingsupplementen, dan koop je ze toch niet?

Precies de enige die er echt beter van worden zijn die gene die ze produceren en de pro-bodybuilders die op die potjes staan die net doen alsof ze het door die troep bereikt hebben.

6: Dat gaat op den duur ook over, heb bijna geen spierpijn meer tenzij ik ze aanspan.

9: Idd dat vind ik dus ook vet k*t.

Vind het overigens ook stront irritant dat mensen gaan zeggen dat het groot genoeg is... Zien ze dezelfde avond een gast op TV die zwaarder is en dan zeggen ze van wow die heeft een mooi lichaam.

areyou****ingkiddingme.jpg

you described my whole life

Terug
Naar boven