Zweten idd.. Vooral laatste weken zweet ik constant met dit benauwde klimaat. Vooral gezicht en dat is net een k*t plek.
Maar denk meer dat het door het abnormaal laden van koolhydraten komt.
waar heb jij je gezicht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zweten idd.. Vooral laatste weken zweet ik constant met dit benauwde klimaat. Vooral gezicht en dat is net een k*t plek.
Maar denk meer dat het door het abnormaal laden van koolhydraten komt.

Mensen die 's nachts wakker worden alleen maar om te pissen hebben gewoon een kleine blaas![]()

Nee post workout shake, maaltijd met een aantal glazen water als je s avonds hebt getraind en kwark voor t slapen gaan helpen niet echt om goed uit te kunnen slapen![]()

6) niks anders kennen dan spierpijnNadelen (ook als je geen pro bent):
1) mega-veel was (handdoeken, sportkleren)
2) constant met eten bezig zijn, plannen
3) domme opmerkingen krijgen zoals 'niet te gespierd worden, da's niet mooi voor een vrouw hoor!' (FYI: ik sta op 20% bf dus da's nou niet echt bepaald mega-droog)
4) lagere tolerantie voor mensen die niet fit zijn maar wel zeuren
5) kosten van voedingssupplementen
6) niks anders kennen dan spierpijn
7) mensen die je aanstaren
8) kleren die je niet meer passen
9) veeeeel zweten
10) veeeel eten "als je aan het bulken bent"
11) vaak uitleggen aan mensen waar je mee bezig bent.
Ja, je bent na een minuut klaar?Dat heb ik ook zo ziek, ik druppel dan gewoon
Gelukkig fix ik het altijd snel
Het overgehypte gejammer. Mensen die janken en moeilijk doen als ze buiten de 8u window eten.

idd, vooral die ''ik kan er niks aan doen dat ik dik ben'' gevallen... en dan roken ze, zie je ze meestal niks anders eten dan snoep/vette hap en sporten ze nooit...Nadelen (ook als je geen pro bent):
4) lagere tolerantie voor mensen die niet fit zijn maar wel zeuren![]()
idd, vooral die ''ik kan er niks aan doen dat ik dik ben'' gevallen... en dan roken ze, zie je ze meestal niks anders eten dan snoep/vette hap en sporten ze nooit...
roken duid op een ongezonde leefstijlWat is het verband tussen roken en dik zijn? Zou eerder zeggen dat dat averechts is -> hoe meer roken hoe (gemiddeld statistish gezien) minder dik.

Ja, ik verwacht ook nog karma

Haha zie hier echt allemaal nadelen voorbij komen die totaal niet nodig zijn. Kosten van voedingsupplementen, dan koop je ze toch niet?
6: Dat gaat op den duur ook over, heb bijna geen spierpijn meer tenzij ik ze aanspan.
9: Idd dat vind ik dus ook vet k*t.
Vind het overigens ook stront irritant dat mensen gaan zeggen dat het groot genoeg is... Zien ze dezelfde avond een gast op TV die zwaarder is en dan zeggen ze van wow die heeft een mooi lichaam.
areyou****ingkiddingme.jpg