Misterw00t
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan aan mij liggen, maar sinds ik steeds buffer word. Ben ik ook steeds meer gaan zweten bij warm weer! Net half uurtje wandelen naar een maatje van me. Helemaal zeiknat en bezweet van wandelen?

mwah ik zou iets van pinda's/afgewogen brood meenemen, lekker makkelijk ... vermijd liever dat ik niet weet hoeveel kcal ik heb gegeten op een dag
lol bro, eerst zeg je dat je eens een keer je schema niet moet volgen.Ohjee alsof een keertje niet precies eten wat in je schema staat zo erg is.
Nadeel van het hele BB gedoe vind ik toch wel het koken van mn eten, gaat toch weer elke keer wat tijd inzitten. En twee tassen moeten meenemen bij een lange schooldag, 1 voor eten en 1 voor boeken.
Ohjee alsof een keertje niet precies eten wat in je schema staat zo erg is.
Nadeel van het hele BB gedoe vind ik toch wel het koken van mn eten, gaat toch weer elke keer wat tijd inzitten. En twee tassen moeten meenemen bij een lange schooldag, 1 voor eten en 1 voor boeken.
lol bro, eerst zeg je dat je eens een keer je schema niet moet volgen.
En dan zeg je dat je een extra rugzak meesleurt voor je maaltijden ...

Gewoon een piszeil kopen....Oja, 's nachts wakker worden om te pissen is ook nit relaxed.
Oja, 's nachts wakker worden om te pissen is ook nit relaxed.

Zozo, er zijn dus toch nog mensen met wat verstand op dit forum. Alleen wel jammer dat IF tegenwoordig het ''6 maaltijden per dag'' hype is.
Hij heeft moeite om in en uit een auto te stappen omdat hij zo lang is, niet omdat hij zo breed is
btw, van dat zweten. Weet iemand hoe dit komt? En wat je er aan kan doen? Is soms best wel irritant!

Net zoals ik zeg, zoals vroeger het ''6 maaltijden per dag'' HET protocol was, is nu IF ''HET" protocol
mwah ik zou iets van pinda's/afgewogen brood meenemen, lekker makkelijk ... vermijd liever dat ik niet weet hoeveel kcal ik heb gegeten op een dag
.kan aan mij liggen, maar sinds ik steeds buffer word. Ben ik ook steeds meer gaan zweten bij warm weer! Net half uurtje wandelen naar een maatje van me. Helemaal zeiknat en bezweet van wandelen?
Net zoals ik zeg, zoals vroeger het ''6 maaltijden per dag'' HET protocol was, is nu IF ''HET" protocol