Falcor
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 129
- Lengte
- 1m86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat vroeg ik me ook af, misschien door bouw manier van ligge maar geloof het nietHoe komt het dat iedereen last heeft van slapende armen? Ik heb dit ook, maar waarom staat dit in relatie met BB?
dat vroeg ik me ook af, misschien door bouw manier van ligge maar geloof het niet
Ik denk dat het bloed of de zenuw gekneld wordt waardoor je armen in slaap vallen. Ik heb dit soms na een zware benen training wanneer ik in een bepaalde positie ga zitten. (mijn benen vallen dan in slaap) Meer massa= meer kans op knellingen.
Sinds ik train zweet ik sneller en heb ik het een stuk warmer als andere mensen. Dit kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. In de winter is dit wel fijn want dan heb ik niet snel koud.

Ik denk dat het bloed of de zenuw gekneld wordt waardoor je armen in slaap vallen. Ik heb dit soms na een zware benen training wanneer ik in een bepaalde positie ga zitten. (mijn benen vallen dan in slaap) Meer massa= meer kans op knellingen.
Sinds ik train zweet ik sneller en heb ik het een stuk warmer als andere mensen. Dit kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. In de winter is dit wel fijn want dan heb ik niet snel koud.
Hoe komt het dat iedereen last heeft van slapende armen? Ik heb dit ook, maar waarom staat dit in relatie met BB?

Passende kleding vinden, standaard maten zijn alleen voor standaard mensen, mijn maten zijn er bijna nooit of veel te duur.
Verhuizingen: Je staat altijd bovenaan de telefoonlijst als het weer zo ver is.
Mensen die meer gaan provoceren als je er bij bent, en als het vuur te heet onder hun voeten word, dan duwen ze jou naar voren.
Veel wassen: Cardio smorgens, KT savonds, steeds weer trainkleding en een handdoek.
Twee keer per dag douchen gaat soms ook de keel uit hangen.
Altijd maar op je eiwitten letten: Je voelt je soms net een vrouw die niet zonder handtas de deur uit gaat, ga je ergens heen, dan is het nooit zonder je shakebeker.
Bellen na een biceptraining: Onmogelijk voor langer dan 2 minuten.
Eelt op je klauwen: kan soms minder prettig voor het vrouwtje zijn in bed, echt een mood-killer.
Iedereen wil maar met je "stoeien", of even een por of een beuk geven, want jij kan daar toch wel tegen? Zo'n vent als jij? Haha! *BAF* ....motherf...
t-shirt uit . wat geen doen is
passende kleding vinden, standaard maten zijn alleen voor standaard mensen, mijn maten zijn er bijna nooit of veel te duur.
Verhuizingen: Je staat altijd bovenaan de telefoonlijst als het weer zo ver is.
Mensen die meer gaan provoceren als je er bij bent, en als het vuur te heet onder hun voeten word, dan duwen ze jou naar voren.
Veel wassen: Cardio smorgens, kt savonds, steeds weer trainkleding en een handdoek.
Twee keer per dag douchen gaat soms ook de keel uit hangen.
Altijd maar op je eiwitten letten: Je voelt je soms net een vrouw die niet zonder handtas de deur uit gaat, ga je ergens heen, dan is het nooit zonder je shakebeker.
Bellen na een biceptraining: Onmogelijk voor langer dan 2 minuten.
eelt op je klauwen: Kan soms minder prettig voor het vrouwtje zijn in bed, echt een mood-killer.
iedereen wil maar met je "stoeien", of even een por of een beuk geven, want jij kan daar toch wel tegen? Zo'n vent als jij? Haha! *baf* ....motherf...
T-shirt uit . Wat geen doen is
en handschoentjes zijn 
Ik weet niet of je het een nadeel kan noemen, maar ik merk dat als ik me een x moe voel of niet helemaal goed in me vel zit of wat dan ook dat dat altijd gelijk door het trainen komt volgens iedereen. dan krijg je van die uitspraken van:
- Je maakt je lichaam kapot
- dat getrain is helemaal niet goed voor je
- Dat krijg je van al dat getrain
Ben zelf zeker niet de breedste, maar ik zat daar zo op zo'n twee persoons bankje in de bus en dan moet er ineens iemand naast gaan zitten, waarbij je dan zo opgepropt tegen dat raam komt te zitten. Toen dacht ik nog, wat zouden nog meer nadelen zijn als je echt breed bent.
Owja haha en als je boven op een meid gaat liggen die zo'n 30 kilo lichter is... die wordt dan zo half geplet[/QUOTE]
HerkenbaarEn ik ben maar een lichte 75kg..