- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt het dat iedereen last heeft van slapende armen? Ik heb dit ook, maar waarom staat dit in relatie met BB?
dat vroeg ik me ook af, misschien door bouw manier van ligge maar geloof het niet
Ik denk dat het bloed of de zenuw gekneld wordt waardoor je armen in slaap vallen. Ik heb dit soms na een zware benen training wanneer ik in een bepaalde positie ga zitten. (mijn benen vallen dan in slaap) Meer massa= meer kans op knellingen.
Sinds ik train zweet ik sneller en heb ik het een stuk warmer als andere mensen. Dit kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben. In de winter is dit wel fijn want dan heb ik niet snel koud.
Ik denk omdat je borstspier groter is, en in zijlig meer duwt op je arm, en je plexus wordt meer 'belast' omdat er een groter gewicht op komt te liggen...
Misschien eens slapen met een plexuskussen
Nog een nadeel: mijn lul lijkt nóg kleiner dan ie al was![]()
Voor die slapende handen heb ik nog geen oplossing gevonden . Maar ik heb al gemerkt dat je borstspier veelvuldig stretchen wel een positief effect heeft . Ik heb er veel voor over om ervan af te geraken . Slaap echt slecht erdoor/
2 stoelen in de metro bezet houden
Non stop boeren en scheten laten( die vaak dan ook ruiken)
Slapende ledematen, tintelen ook snellwr gewoon zo op de dag
Haargroei lijkt sneller te gaan
Kleding vinden is een ramp, wel om mn taille vaak goed maar niet om mn benen heen krijgen, tshirts en ovethemden willen die fatsoenlijk passen zijn al snel een jurk
Lijkt alsof je gyno aan heb met t shirt aan
Enz
Maar voor de rest een topsport mensen
Komaan mensen blijkbaar een hoop mensen last van . Samen moeten we dit kunnen oplossen en de oorzaak ervan achterhalen . Ik slaap al jaren geen hele nacht maar in stukken door slapende handen . Om ****ing mad van te worden . Al naar kine geweest en oa scan laten maken maar nog steeds geen oplossing .
Mensen die dom gaan lachen als je zegt dat je je dagelijkse calorieen telt
Hallo
Misschien een vreemde vraag, maar ondervinden jullie nadelen van BB?
Ik heb het dan niet over kleine ballen door aas gebruik ofzo :-)
Maar waar ik bvb 'last' van heb:
- niet meer op mijn zij kunnen liggen:
armen tintelen snel en mijn matras/ lattenbodem zijn er niet op gemaakt voor iemand met een smaller bekken en grotere borstkas
- kledij vernieuwen: t-shirts, tot daar toe, maar mijn kostuums voor het werk zijn ook te klein
- uitstappen op een parking: toch al wat meer plaats nodig
- logger geworden, vooral naar lopen (hardlopen voor de hollanders) toe
- ik ben al door 2 krukken gezakt
Etc etc
Ter info mijn stats:
106 kg aan ong 16%, 1m80
(geen aas gebruik....totnogtoe)
Groeten
Sinds mijn benen een stuk groter zijn geworden plet ik mijn ballen als een notenkraker en krijg ik phucking dikke koppijn.Vaak zeiken
Veel scheten laten :S
Vader die zeikt bij aanschaf van supplementen
Mensen die dom gaan lachen als je zegt dat je je dagelijkse calorieen telt

Klinkt als geknelde zenuw. Op je rug slapen is beste maar lukt niet iedereen. Ik heb wel een erg zachte matras en hoofdkussen en dat heeft voor mij slaapproblemen opgelost.
Al dat eten kost gewoon ****ing veel geld
en:
iedereen verwacht dat je komt helpen met het versjouwen van zware zooi / verhuizen omdat ''je sterk bent''

Ja slapende/tintelende handen/armen heb ik ook last van.
Echter alleen wanneer ik met mijn armen boven mijn hoofd lig.
Zowel op mn rug als op mn buik.
maar aangezien het met bloedsomloop te maken heeft kan het relevant zijn.ja van die skinny bitches.. een kerel die flamed mij ook omdat ik dat doe, hij finessed nu denk anderhalf jaar en weegt 66kg bij 1.85 -.-

Mensen kunnen gaat haten wat ze willen, maar ookal ben ik een ecto mijn armen tintelen ook al heel erg snel wanneer ik mijn arm onder mijn kussen leg.
Ik rijd de laatste tijd heel veel mee met andere mensen in hun auto en ik kan gewoon niet meer normaal in en uit stappen. (ook vanwegen mijn lengte trouwens.)
Kleding, dit gewoon omdat ik eerst echt super dun was en nu wat gevulder.
Verder zweet ik sinds BBing enorm snel !
Scheetjes..
Minder sociale grensen, dat is dan weer een plus : )
Wanneer ik loop over straat langs een groep mensen waarvan je voelt dat ze naar je kijken voel ik me een stuk pretiger dan voorheen.
Ik sta een stuk sterker in mijn schoenen. (adidas) jk/ ik sta serieus beter sinds ik train.
Sinds mijn benen een stuk groter zijn geworden plet ik mijn ballen als een notenkraker en krijg ik phucking dikke koppijn.