XXL Nutrition

Nadelen van bodybuilding?

Dat ik niet meer bij mn autogordel kan zonder me in allerlei bochten te wringen.
Irriteert me mateloos.

:roflol:

Als ik dat zo lees hebben dus ook ecto's problemen ;)

Nou, geloof het of niet, ik heb ook al één broek laten scheuren en ik weeg minder dan een pindanoot :p En nee, het was geen kinderbroekje :p

Wat ik wel raar vind is dat de verzuring in je biceps wanneer je lang aan de telefoon hangt nog niet ter sprake is gekomen? Niemand daar last van? ???

Zit in de fase dat alles te klein word..
al men onderbroeken zijn momenteel te klein..
Maar zo weet je wel dat je groeit natuurlijk

De grootste haatfactor is dat broeken/jeans telkens te klein zijn.

goede doorbloeding (ja kan nadelig zijn)
kleding
ik kan niet meer bij me rug

Grootste nadeel zijn ouders die zeiken om alles qua training, eten etc.
Verder het dwangmatig eten, maar dit went opzich wel als er routine in komt.

-Sneller zweten
-Reactie van mensen die meteen vinden dat je een anabolen binky bent als je enigzins gespierd bent.

Elke dag onzin van fat****s aanhoren die denken dat ze letterlijk alles wat BB en sportvoeding weten, maar helaas zelf met een fat ass rondlopen, nooit een barbell hebben aangeraakt, het verschil tussen een carb en eiwit niet weten, maar hey, ze zijn experts.

Nadenken bij ongeveer alles wat je eet, slecht voelen als je een tijdje niet traint dat soort dingen..

Om de 2 uur eten etcetera, maar dat hoeft allemaal niet meer sinds 't blijkbaar niks uitmaakt volgens (recente?) onderzoeken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nadeel imo is dat je steeds moet letten om je de kcals en eiwitten etc binnen krijgt elke dag en dat je niet vaak uit kan gaan of niet dingen kunt doen omdat je te moe bent of spierpijn hebt

..

Laatst bewerkt:
Hahaha die Craig Golias. wat is die gast groot zeg. mirin calves

Schrikt veel dames af

2 stoelen in de metro bezet houden
Non stop boeren en scheten laten( die vaak dan ook ruiken)
Slapende ledematen, tintelen ook snellwr gewoon zo op de dag
Haargroei lijkt sneller te gaan
Kleding vinden is een ramp, wel om mn taille vaak goed maar niet om mn benen heen krijgen, tshirts en ovethemden willen die fatsoenlijk passen zijn al snel een jurk
Lijkt alsof je gyno aan heb met t shirt aan

Enz

Maar voor de rest een topsport mensen

mensen die zomaar denken dat ze even aan je armen mogen voelen, zonder eerst te vragen:(

grootste probleem blijft broeken, net weer 2 kunnen weggooien, en in al die winkels is er niks anders dan skinny ecto jeans te vinden,

en wat ik hier ook al las, over die slapende handen, hebben hier nog mensen daar last van? ik wordt tegenwoordig echt te vaak (elke nacht) wakker van slapende handen, heeft het iets met massa te maken? want toen ik nog 80 woog had ik er geen last van.

grootste probleem blijft broeken, net weer 2 kunnen weggooien, en in al die winkels is er niks anders dan skinny ecto jeans te vinden,

en wat ik hier ook al las, over die slapende handen, hebben hier nog mensen daar last van? ik wordt tegenwoordig echt te vaak (elke nacht) wakker van slapende handen, heeft het iets met massa te maken? want toen ik nog 80 woog had ik er geen last van.
word gewoon eerder afgekneld door massa.

Dwangmatig op vaste momenten / vast aantal dagen per week moeten trainen

Altijd bezig zijn met de juiste voeding. En dan ben ik al jaren geleden afgestapt van die onzinnige 6 maal per dag eten fabeltjes.. Maar dan nog, zit er niet te veel vet / te weinig eiwit in, etc.

Een avondje zuipen of eens een dag slecht eten en gelijk die pens zien groeien, of denken dat je dat ziet.

Het kost veel tijd. Maargoed, het is niet voor niets een hobby.

Terug
Naar boven