AndroidHealthClinic

NASA-wetenschapper vindt bewijs voor buitenaards leven

Kill it with fire ?
Aliens zijn allang al onder ons, wij zijn slechts een mix van allerlij soorten uit verschillende universum stelsels bij mekaar gezet voor het vermaak van andere aliens.
Ja mensen wij zijn slechts een reality soap voor de rest van het universum.
En dit is een feit, zelf op tv gezien dus het moet waar zijn

Als het blijkt te kloppen heeft de paus straks weer wat uit te leggen trouwens...

Haha , paus/vaticaan hebben al gezegd dat ze geloven in buitenaards leven en dat ze de 'alien broeders' zullen verwelkomen en het christendom aan ze leren. How stupid can you be?

Haha , paus/vaticaan hebben al gezegd dat ze geloven in buitenaards leven en dat ze de 'alien broeders' zullen verwelkomen en het christendom aan ze leren. How stupid can you be?

zielig voor de kleine christelijke jongetjes.. zoon lange ET vinger binnenkort in hun...

Paus is dom

Soort exotische vis waarschijnlijk, toevallig ziet men er een gezicht in.

Zegt nog niet zoveel, meteorieten landen met enorme kracht op aarde, het is best mogelijk dat in de ontploffing aardse bacteriën zijn gefosiliseerd. Of misschien zijn deze bacteriën op een andere manier van de aarde in de meteoriet terecht gekomen. Afwachten of zijn bevindingen gesteund zullen worden na verder onderzoek.

Was ik dus ook aan het denken. Alles hangt vol met bacterien, ALLES. Tijdens het preparatieproces van de coupe kunnen er ook bacterien opkomen, en het is zeer sterk dat hij met een elektronenmicroscoop dna heeft kunnen checken.

En come on, precies of niemand heeft die stenen al onderzocht met een elektronenmicroscoop.. die zijn ondertussen al binnenstebuiten gedraaid denk ik.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Het kan best zijn dat zo'n sample naar Belgie wordt gestuurd, gezien hier ook wel wat kennis van bacterien zit.

wtf de fizz video is wegh?!

Was ik dus ook aan het denken. Alles hangt vol met bacterien, ALLES. Tijdens het preparatieproces van de coupe kunnen er ook bacterien opkomen, en het is zeer sterk dat hij met een elektronenmicroscoop dna heeft kunnen checken.

En come on, precies of niemand heeft die stenen al onderzocht met een elektronenmicroscoop.. die zijn ondertussen al binnenstebuiten gedraaid denk ik.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Het kan best zijn dat zo'n sample naar Belgie wordt gestuurd, gezien hier ook wel wat kennis van bacterien zit.

Klopt, maar met een redelijk ervaren persoon zal dit amper gebeuren. Genoeg methodes om.een.steriel preparaat te maken en deze te onderzoeken, vooral bij NASA.

Terug
Naar boven