MuscleMeat

Natural of leugenaar?

de laatste 2 getallen van je lengte ook echt :roflol:

mensen van 2m+ hebben wel erg onrealistische natty potentials dan

Big fucking deal.
Hij staat er goed bij, this game is about the results. Of hij die resultaten linksom of rechtsom haalt boeit niet, hij behaald te resultaten.
Ga niet lopen haten op de manier waarop hij het doet maar houd je lekker bezig met je eigen resultaten.

Jaloers gezeik altijd, word je toch ziek van? :roflol:
''Ja maar hij heeft het niet zelf bereikt, fake mossels, blablabla''. Prima dat jij jezelf de regel op legt dat je je resultaten zonder kuren wilt bereiken, maar dat wil niet zeggen dat de rest zich hier ook aan dient te houden.
En tuurlijk claimt hij natty. Deed Ronnie Coleman ook http://www.youtube.com/watch?v=X1kqvahX6LU
Dont ask, dont tell

100% zeker dat zijn fysiek natural haalbaar is, alleszins de spiermassa.
Of hij ook echt natural is weet alleen hijzelf zeker.

Laatst bewerkt:
Benen zijn natty, rest niet.

flinke poten anders
a3607ad7a4.jpg

Valt me trouwens wel op dat hij er 1 a 2 days out veel beter bij staat, of het komt door de tan. Lijkt haast bij iedereen zo te zijn.
En die posing van sommige guys op stage :roflol:

Laatst bewerkt:
er zijn inderdaad studies gedaan maar ze lezen kan jij blijkbaar niet

veel plezier ook met natty naar 4% cutten jezelf praktisch castreren en dan nog je massa behouden

Ik heb ze niet zelf gelezen, ik heb de uitkomst geluisterd op youtube van Eric Helms.
Scheelt veel, want een studie lezen kan inderdaad soms lastig zijn, Erik Helms is daar een heel stuk beter in.
Je kan absoluut wel 4% halen naturel.
Alberto Nunez kwam er zelfs een keer onder.
Hij is duizend jaar het hele jaar door getest zonder vaste momenten.
Hij leeft voor natural bodybuilding.
[/QUOTE]

de laatste 2 getallen van je lengte ook echt :roflol:

mensen van 2m+ hebben wel erg onrealistische natty potentials dan

Ik zei: "iets van"...
Het is niet exact dat, maar het was ongeveer rond zo iets, en ja dat scheelt nogal wat met iemand die leng of kort is.
Maar je moet toch een simpele richtlijn kunnen geven.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik het ook mee vinden. Als ze het zelf neit kunnen dan maar zanikken over degene die het wel kunnen om zelf alsnog goed in de schijnwerper proberen te staan.

Waar haal je dat vandaan? Ik hoef niet in de schijnwerpers te staan hoor.

Voorlopig zijn de meningen verdeeld.

Ik ben overigens niet jaloers, het maakt mij ook niet uit hoe hij zijn resultaten heeft bereikt.
Hij draagt alleen zijn "eigen kracht" attitude op een bepaalde manier uit die mij een beetje stoort en dan denk ik als ik zo kijk dat er in die beweging ook genoeg mensen zitten die stiekum keihard juicen.

Laatst bewerkt:
Ik heb ze niet zelf gelezen, ik heb de uitkomst geluisterd op youtube van Eric Helms.
Scheelt veel, want een studie lezen kan inderdaad soms lastig zijn, Erik Helms is daar een heel stuk beter in.

Als natural naar 4% gaan kost je zo ontzettend veel massa dat je zoveel VVM moest hebben dat het niet te doen is. Geloof er geen ene kut van.

Voor mij zou dat betekenen dat ik nog iets van 7kg VVM moet winnen en dit ook nog op een episch laag vetpercentage allemaal zou kunnen behouden, damnn wat moet ik dan beestachtig sterk zijn in de -93kg.

De 2 cijfers die jij bedoelt (niet bij 2m+) +5kg kunnen behalen op 8-10% vetpercentage lijkt me een normalere natty max.

Ik zei: "iets van"...
Het is niet exact dat, maar het was ongeveer rond zo iets, en ja dat scheelt nogal wat met iemand die leng of kort is.
Maar je moet toch een simpele richtlijn kunnen geven.[/QUOTE]

Klopt, je kan 4% halen...... Maar met die massa? Onmogelijk. Het menselijk lichaam is daar absoluut niet voor gebouwd. 4% vp bij 50kg zeker

En dat hij getest is zegt helemaal geen ene moer. Short esters doen hun werk wel.

voor degenen die niet weten wie alberto nunez is

Alberto.jpg

Saaiste docu ever, kwam niet verder dan minuut 1, beetje sad om een hele docu te maken over jezelf als je wereldwijd niets heb bereikt :roflol:
En zou best natty kunnen zijn, hij is echt niet overdreven groot of overdreven droog. Zijn schouders en traps zien er ook niet echt juicy uit ofzo, dat zijn meestal de dead giveaways. Rug en benen zijn ook niet echt boeiend, gewoon een natty die heel veel focus op borst, armen en schouders heeft gelegd. Pauzeer ff op 1:00:34, hij ziet er zwaar natty en ielig uit daar als je het mij vraagt.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

als dit niet natty is :roflol:
zushw2.jpg

Laatst bewerkt:
die website wordt volgens mij gerunt door extremistische christenen. Ze hebben het af en toe over satanisme en satanistische ideologie, en hoe aas het idee geeft dat je god bent (en dus god niet nodig hebt, wat in de agenda van meneer satan past).

"While the Satanists in the world want you to believe that you can be God, the truth is that you can’t. In one of his popular ‘motivational’ interviews the actor Will Smith said that 2 + 2 will equal whatever he wants it to equal. This reveals Satanic ideology and belief that man is as powerful as God and is the equivalent of saying that you are going to beat gravity or live 200 years. It’s unnatural and it’s not going to happen."

http://nattyornot.com/can-keep-gains-steroid-cycle/

"In this day and age everything is based on money worship. People are willing to do everything for money and being honest is a long forgotten virtue that only ‘losers’ respect. The ruler of this world is Saturn (Satan) and this entity wants to keep us in the cube (THE MATRIX) for as long as possible. One of the ways to accomplish that is to keep the fake reality continuing to move further…and further."

http://nattyornot.com/doug-miller-natural-bodybuilder-steroid-user/

"However, can you be this shredded naturally. The answer is: Yes, you can. (not to be confused with Obama’s ‘Yes, we can.’ which played backwards sounds like ‘Thank you, Satan.’)"

not sure if srs

http://nattyornot.com/frank-medrano-can-build-physique-naturally/

"As you can see the unreal, false and exaggerated claims around protein powder started way back in the day when the whole bodybuilding and fitness industry was still in the early stage of its development. The same principles – exaggerated claims backed by insufficient or no evidence – are still used to this day. The supplement sector is a multi-billion dollar industry and when there are billions, there are also scams, lies, deception and even murder. For centuries the world has been ruled by the so-called social Darwinism which promotes the idea that the weak should be left to die while the strong must continue to live and rule over the world. It’s a cruel and satanic way of thinking, but people with that mindset quite often occupy important positions and have the power to negatively affect the general population. You may not want to hear it, but this phenomenon is observed at the top of every sector generating money – from the music industry to the supplement companies. There is a reason why money is considered dirty – it is."

http://nattyornot.com/whey-protein-scam-natural-bodybuilding/

"sociaal darwinisme" aanhalen is ook favouriet onder religeuze reactionairen, zo kan je "bewijzen" dat evolutieleer evil is, satanistisch.

"Every field is dirty. In this world ruled by satanic dogmas fair play is not tolerated and its leftovers are nothing more than cold courtesy. "

http://nattyornot.com/rob-riches-steroids/

"Another major downside attributed to personal trainers is that they’re expensive. There are personal trainers who make millions just because they tell some Satanic Hollywood puppet to live that butt up. What’s up with that?"

http://nattyornot.com/need-personal-trainer-get-results/

" It’s a cruel world ruled be satanic principles. The fitness world does not make an exception "

http://nattyornot.com/greg-plitt-anabolic-steroids/

"The big guy’s response is that he probably missed his anabolic window and that’s why he failed to build ’em big muscles. After receiving this important piece of information the teenager has something new to work on. He immediately starts googling ‘anabolic window‘ on his smart-phone made be a satanic company with a bitten apple as a logo."

http://nattyornot.com/teenagers-give-money-bodybuilding-supplements/

Laatst bewerkt:
Volgens mij stond die site ook allang bekend om het gegeven dat het bijna een soort 'de speld' niveau satire is.
Not sure tho...

Lol die oudere kerel op 56:50

Zo kan je het podium toch niet op man, met alle respect.

gewoon een echte "naturel" hoor

Terug
Naar boven