Fitness Seller

Natural of leugenaar?

Ik denk dat zijn fysiek natty wel te halen is. Echter, iedereen die met namen benadrukt dat ie natty is is sowieso keihard aan het juice.
Vooral die gasten die een eigen Youtube kanaal hebben zijn vaak de mensen die volop juice. Aan de ene kant snap ik het ook wel. Ze moeten wel indruk maken om zo volgers aan te trekken dus tja. En daarnaast, het blijft bodybuilding hè. 9 van de 10 keer wordt er sowieso gelogen over wel of niet natty. Kijk alleen maar naar die pannenkoekk Kali Muscle of Simeon Panda. Claimen beide natty te zijn.
Er is maar 1 Youtuber waar ik vrijwel zeker van ben dat diegene natty is en dat is Scott Herman.

Die gast is gewoon naturel zo bijzonder is het niet

Ik denk dat zijn fysiek natty wel te halen is. Echter, iedereen die met namen benadrukt dat ie natty is is sowieso keihard aan het juice.
Vooral die gasten die een eigen Youtube kanaal hebben zijn vaak de mensen die volop juice. Aan de ene kant snap ik het ook wel. Ze moeten wel indruk maken om zo volgers aan te trekken dus tja. En daarnaast, het blijft bodybuilding hè. 9 van de 10 keer wordt er sowieso gelogen over wel of niet natty. Kijk alleen maar naar die pannenkoekk Kali Muscle of Simeon Panda. Claimen beide natty te zijn.
Er is maar 1 Youtuber waar ik vrijwel zeker van ben dat diegene natty is en dat is Scott Herman.

Wat mij opvalt aan deze YouTube / instagram boys, is dat ze nooit acne hebben. Op foto's is dit nog wel weg te shoppen maar op filmpje niet, lijkt mij.

Wat mij opvalt aan deze YouTube / instagram boys, is dat ze nooit acne hebben. Op foto's is dit nog wel weg te shoppen maar op filmpje niet, lijkt mij.

Ik denk dat je dat sowieso niet goed kan zien. Daarnaast heeft de een minder last ervan dan de ander. Ik heb bijvoorbeeld evht nooit last van acne.

Rico van Huizen heeft een goed fysiek maar is natuurlijk niet naturel. Hij deed een paar jaar geleden ook nog mee aan zo'n slecht programma op RTL 5. Wel grappig om te zien :p

the villa oid

Ik denk dat ie prima naturel kan zijn.

Ik begrijp alleen steeds al die kut topics daarover niet goed.

De meesten die lopen te kutten en te zeiken over anderen of ze wel of niet gebruiken zijn zelf zo schijnheilig als wat.
Waarom ze dat zijn is omdat ze lopen te kutten in de sportschool, halfbakken trainingen doen en slecht eten en vervolgens klagen over anderen die wel wat bereiken als naturel.

Dit ja.

In het uiterste uiterste geval haalbaar, maar in ieder geval niet door hem. Die back shots van 'm verraden het. :o

Hij is sowieso natty, want ik weet heel goed wie zijn coach is en die coached eigenlijk alleen natty's.
Daarnaast is zijn fysiek wel haalbaar op natuurlijke wijze..
Vaak heb ik het idee dat mensen teveel gemanipuleerd zijn door het vele gebruik in sommige sportscholen al voordat max natuurlijke potentie bereikt is.
Daardoor kan je denken dat het niet mogelijk was geweest zonder roids.
Hij weegt 76kg.. dat is relatief makkelijk haalbaar op zijn vp.
Ik weet niet hoe lang hij is, maar er zijn studies over gedaan en een vuistregel je je kan toepassen is iets van de laatste 2 getallen van je lengte + 5kg op 4% lichaamsvet.
Dat zou ongeveer max haalbaar zijn.
Zegt natuurlijk nog niet dat hij natty is, maar zijn coach is wel echt alleen geïnteresseerd in natty atleten coachen.

Gaan we nu alle lui langs die er btje fit uitzien en er een topic over maken ofz e wel natty zijn?

Mede door het feit dat de meeste sheit na 2 jaar niet meer aan te tonen is bij tests ben ik er van overtuigde dat het gros van zij die natty claimen te zijn, niet natty zijn. Zoveel gasten die op een zeker moment een naturel wedstrijd lopen waar ze de basis jaren daarvoor met juice hebben gelegd, of gelijk na hun naturel wedstrijd max aan de gear gaan maar dan vervolgens niet meer de naturel circuits afgaan... Ik ken deze gast zijn verleden niet dus kan er niet echt iets zinnigs over zeggen, maar zijn fysiek is zeer goed naturel te behalen, dus vind het topic eigenlijk nergens op slaan. Dat er knaapjes rondlopen die nogal te koop lopen met hun fysiek en bepaalde kreten schreeuwend claimen vind ik ook altijd beetje meh, maar keerzijde is natuurlijk dat je als je echt in de fitnessbranche wat wil kunnen doen je gewoon brutaal moet zijn, schijt moet hebben, en moet proberen jezelf inderdaad in de spotlights te zetten of te onderscheiden van de rest.

Is een naturel. Helemaal gericht op de sport. Denkt ook aan niks anders volgens mij. Schrijft van alles op tijdens zn trainingen enz. Moet omdat soort dingen lachen maar het zegt iets over zijn toewijding. Alleen die rare teksten op zn shirtjes....100% naturel en dat soort teksten. Heb er niks mee.

Mocht ie geen naturel zijn en dat uitkomen staat die jongeman gigantisch voor schut.

Ik zeg leugenaar. Tegenwoordig gebruikt iedereen wel iets, bodybuilding of niet. Buiten dat, heb ik wel respect voor hetgene wat mensen ermee bereiken. Ik zelf zeg in zulke gevallen; er leiden meerdere wegen naar Rome. Hoe je er uiteindelijk komt, maakt voor mij geen fluit uit, als je er maar komt :)

Ik snap niet waarom hij niet Naturel kan zijn, man is al jaren bezig en was een stuk groter geweest als hij AAS had gebruikt.

Hij is niet zo groot, maar z'n traps wel........................................................ vul maar in

maar goed fysiek, wil hebben

plus onzinnig topic.

Hij is sowieso natty, want ik weet heel goed wie zijn coach is en die coached eigenlijk alleen natty's.
Vaak heb ik het idee dat mensen teveel gemanipuleerd zijn door het vele gebruik in sommige sportscholen al voordat max natuurlijke potentie bereikt is.
Ik weet niet hoe lang hij is, maar er zijn studies over gedaan en een vuistregel je je kan toepassen is iets van de laatste 2 getallen van je lengte + 5kg op 4% lichaamsvet.
Zegt natuurlijk nog niet dat hij natty is, maar zijn coach is wel echt alleen geïnteresseerd in natty atleten coachen.

er zijn inderdaad studies gedaan maar ze lezen kan jij blijkbaar niet

veel plezier ook met natty naar 4% cutten jezelf praktisch castreren en dan nog je massa behouden

:roflol:

Terug
Naar boven