Fitness Seller

Naturel of AAS?

Op zich natty haalbaar, maar in 6 maanden? Dan moet hij al een redelijke basis hebben gehad. Zo zag ik er in 2010 (1,85m 79kg) ook uit toen ik nog niet op mijn voeding lette en maar wat deed, dus kan best natty.. Ligt ook wel erg aan zijn vetpercentage dat het groot oogt.

Als hij zegt niet te gebruiken neem het dan maar aan, ookal doet hij het hij gaat dan toch niet toegeven.

Dus gewoon bij laten of op heterdaad betrappen. Kans dat hij aas neemt is in mijn ogen klein

Wat kan jouw het schelen of hij gebruikt ja of nee ? Moet iedereen toch zelf weten net alsof aas de sleutel is naar een goed lichaam , spuit er in en de rest komt vanzelf . Ik persoonlijk heb een hekel aan mensen die aan andere vragen of ze gebruiken omdat ze er goed bij staan

Wat kan jouw het schelen of hij gebruikt ja of nee ? Moet iedereen toch zelf weten net alsof aas de sleutel is naar een goed lichaam , spuit er in en de rest komt vanzelf . Ik persoonlijk heb een hekel aan mensen die aan andere vragen of ze gebruiken omdat ze er goed bij staan

Niet helemaal waar he, genoeg lui die als een mong**l trainen en eten maar wel buff en ripped zijn...

Jonge, iedereen weet toch als je spuit hoef je amper te trainen man. Dan groei je zelfs op 1200 kcal

zit zwaar aan de aas :mad: als hij zwijgt weet je genoeg

helemaal hiervoor een account aangemaakt? vlgns mij is die foto van je zelf en kom je even controleren of je aas gebruik zichtbaar is. het boeit niemand of "diegene" gebruikt ja of nee... tenzij je van plan bent om maatregelen te nemen tegen je maat.

Iedereen die zit van mwaaah natty makkelijk haalbaar,ik neem aan dat die er nog beter bijlopen als deze man?

Noem eens 1 goede reden waarom hij het aan de grote klok zou moeten hangen. Tenzij je voor de buitenwereld kuurt, maar meestal doe je dit altijd nog uit persoonlijke overwegingen.

Wat heeft een ander daaraan? Behalve de stoere praatjes achter iemand z'n rug om van goh, en hij spuit dit en dat, slikt zus en zo, ja is echt niet gezond hoor blablabla. Weten waarschijnlijk niet eens de helft goed na te vertellen, papegaaien.

Deze vragen 'gebruik jij anabolen' komen altijd voort uit iets. Ieder antwoord wat je hierop geeft is fout in de ogen van een leek die geen idee heeft wat AAS nou eigenlijk zijn.

gebruik je?

Nee: Dan geloven ze je toch niet .

Ja: Jaaa dan kan ik het ook wel , dat is valsspelen!

Dit is afgeven op iemand(jaloersie) die er goed uitziet omdat je zelf de discipline niet kan opbrengen om dit te realiseren.

99.9 % van de bevolking heeft een oordeel over aas en geeft je direct een stempel lees "gebruiker" "valsspeler" etc. Alleen daarom al zou ik nooit bevestigen dat ik iets gebruik of gebruikt heb.

Gebruik je? NEE ik eet kamelen als ontbijt!

• Topic Starter Topic Starter
Wtf maakt het uit :o
Of wil je het zo graag aan zijn ouders vertellen?

Nee maar ik kan er gewoon niet tegen dat hij het ontkent

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

laat me raden, hij is kleiner dan 1m70?

1,65 ongeveer gok ik

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Wat zie je aan de traps dan? Groot?

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Op zich natty haalbaar, maar in 6 maanden? Dan moet hij al een redelijke basis hebben gehad. Zo zag ik er in 2010 (1,85m 79kg) ook uit toen ik nog niet op mijn voeding lette en maar wat deed, dus kan best natty.. Ligt ook wel erg aan zijn vetpercentage dat het groot oogt.

Hij heeft vroeger op judo gezeten en trainde hiervoor af en toe thuis zegt ie (half jaar tot een jaar)

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Hij heeft vroeger op judo gezeten en trainde hiervoor af en toe thuis zegt ie (half jaar tot een jaar)

• Topic Starter Topic Starter
Noem eens 1 goede reden waarom hij het aan de grote klok zou moeten hangen. Tenzij je voor de buitenwereld kuurt, maar meestal doe je dit altijd nog uit persoonlijke overwegingen.

Wat heeft een ander daaraan? Behalve de stoere praatjes achter iemand z'n rug om van goh, en hij spuit dit en dat, slikt zus en zo, ja is echt niet gezond hoor blablabla. Weten waarschijnlijk niet eens de helft goed na te vertellen, papegaaien.

Ik begrijp het ook wel dat het een soort van prive is maar ik en vrienden zijn ervan overtuigd dat dit niet naturel kan zijn. We hoopten dat mensen op dit forum aan bepaalde kenmerken konden zien of hij gebruikt of niet.

Dan nogmaals, wat schiet je ermee op?

'Kan er niet tegen' is nou niet echt een geweldige reden om het per se te willen weten.

Moest laatst op controle in het zkh voor iets... Krijg ik de vraag of ik daar m'n anabolen ingespoten krijg...
Nogmaals, laat het voor wat het is, ieder z'n meug.

jij bent het in ieder geval niet met je 64kg :roflol:

Nee maar ik kan er gewoon niet tegen dat hij het ontkent

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

1,65 ongeveer gok ik

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Wat zie je aan de traps dan? Groot?

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

anders ben je even een jaloerse trut zeg, wtf :roflol: wat boeit het of hij kuurt of niet en hoe lang hij traint. Ga gewoon zelf eens fatsoenlijk trainen met die bitchstats van je ipv jaloers huilebalken over anderen.

Terug
Naar boven