AndroidHealthClinic

Naturel of AAS?

Aan al degene die hier commentaar hebben op de foto van de beginpost. Hoe staan jullie er allemaal bij eigenlijk? Lijkt mij dat die kerel gewoon goede genen heeft toch. Zelfs voor zijn lengte is het niet makkelijk om er zo bij te staan op 6 maand. Als je de gegeven info mag geloven tenminste.
Ik sta er bij als een beest! En dat kereltje heeft inderdaad gewoon een goed fysiek! Niet heel veel massa, maar wel goed droog en alles perfect in proporties. Maar ik stond er in elk geval zo niet bij toen ik begon.

Als ik een % of 10 lager stond durfde ik de strijd aan.
Laag vet % is zo moeilijk te behalen op mijn leeftijd icm met hard trainen.

Zal wel kuurtje hebben gepakt .who cares

Aan al degene die hier commentaar hebben op de foto van de beginpost. Hoe staan jullie er allemaal bij eigenlijk? Lijkt mij dat die kerel gewoon goede genen heeft toch. Zelfs voor zijn lengte is het niet makkelijk om er zo bij te staan op 6 maand. Als je de gegeven info mag geloven tenminste.
Lees dit nu al voor de tweede keer, wat is daar nou de relevantie van? Niemand van ons hier is op dit moment precies 6 maanden bezig behalve degene op de foto in TS. Vraag dan: ''Hoe stonden jullie erbij na 6 maanden trainen?'' Ik blijf erbij dat dit in beide gevallen verre van indrukwekkend is. Ik denk dat die jongen uit OP wel langer als 6 maanden traint en al een goede basis had (en zo te zien ook mesomorph i.p.v. ecto), maar waarschijnlijk het 'stoer' vind om te claimen dat het er in no time op is gevlogen.. En indien hij wel AAS heeft gebruikt (als je puur kijkt naar upper chest, delts en traps), tja ieder zijn ding..

Er komen af en toe progressiefoto's voorbij van gasten die claimen net een jaar te trainen en daarnaast erg jong zijn (<21 jaar), en er beter uitzien als de gemiddelde DBB-er. Natuurlijk zijn er gasten bij die (te) vroeg beginnen met AAS, maar zolang het niet te obvious is geloof ik bepaalde personen nog wel. Mij is niet het gelukt in de eerste 6 maanden, maar zo stond ik er al bij in 2010 toen ik regelmatig trainde en niet op mijn voeding lette, natty ofc (+/- 79kg) ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een beetje fatsoenlijk vetpercentage kan je al zo groot doen lijken op een foto.

Beter.

Wel minder droog though. En dit is niet natural met 6 maand trainen. Ook niet AAS met 6 maand.

edder95 zei:
Hij zegt dat ie niet heeft gebruikt maar ik en vrienden zijn super jelly en willen hem zwart maken want hoe doet ons als zielige k*tjes voelen...

Ik heb even je quote gefixed.

En...vanaf september ? Lijkt mij persoonlijk stug zelfs met AAS .

Zo, kun je nu weer slapen ?

trol? Mijn traps zijn 6 keer zo groot als deze gast en heb nog nooit geinjecteerd. Ken er ook genoeg die natty zijn met grotere traps als deze gast..

Zeg niet dat het bij jou zo is.
Wat mij opvalt is van al mijn vrienden die het doen, dat die hun traps als een beest bijkomen, meer dan de rest van hun lichaam nog.

Ik dacht het was Allon Gabbay was oid. Of de OT bedoelde of het natty haalbaar was ofzo.

Wat een toppic weer :roflol:

Die edder is wel een klein blaag idd :p (srs)

Dus jullie kleine groepje zijn als meisjes aan t roddelen over t lijf van een andere vent... Oke dan.

Ga zo door zou ik zeggen. Van roddelen en b**chen over of iemand wel of geen AAS gebruikt word je zelf enorm groot.

Terug
Naar boven