AndroidHealthClinic

Naturel of AAS?

• Topic Starter Topic Starter
Binnen een half jaartje lijkt het me sterk, maar dat ligt er grotendeels aan hoe hij er voor september uit zag.

anders ben je even een jaloerse trut zeg, wtf :roflol: wat boeit het of hij kuurt of niet en hoe lang hij traint. Ga gewoon zelf eens fatsoenlijk trainen met die bitchstats van je ipv jaloers huilebalken over anderen.

Hij moet gewoon toegeven dat die gebruikt dat verklaart een hoop

Iedereen die zit van mwaaah natty makkelijk haalbaar,ik neem aan dat die er nog beter bijlopen als deze man?
1.65m, I rest my case.. :roflol: De enige rond die lengte met een indrukwekkend fysiek hier op het forum is Jeau/Peanut..

Waarom aas? hij is gewoon droog, ik zie weinig massa.

Idd, hahaha. En ook al gebruikt hij aas, who the **** cares?

Op aas moet alles 10x zo gedisciplineerd.

Edit; en met zijn 9 posts, waarvan wss allemaal in dit topic... I smell troll.

Ja ik ben hier niet vaak actief maar hoopte hier op hulp van mensen met verstand over AAS vs natural

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Dus hij op de foto is niet natural? Of wat denken jullie

Weet niet hoe oud je bent, maar anders doe je toch gewoon hetzelfde.

Lekker prikken, niks zeggen. Kijken of het hem boeit.

Wij kunnen echt niet vertellen of hij nu kuurt of niet. Met 1m65 is dit op een halfjaar makkelijk haalbaar met goede genen, wat op voeding letten en consequente training. Zeker als hij voordien al redelijk atletisch was.

Daarbij snap ik niet goed waar jij je druk over maakt. Er is niks om jaloers over te zijn. Hij is 1m65 dus hij is sowieso niet iemand om jaloers op te zijn, wat lichaamsbouw betreft. Langs de andere kant ben jij zelfs nog een centimeter kleiner, dus dat plaatst alles weer een beetje in perspectief. Battle of the midgets eigenlijk, ofwel gewoon een storm in een glas water. Ga jezelf anders eens met wat nuttige dingen bezig houden.

duidelijk straciatella

ok stel hij geeft toe en hij heeft echt niet gebruikt... wat ga je doen?

Aan al degene die hier commentaar hebben op de foto van de beginpost. Hoe staan jullie er allemaal bij eigenlijk? Lijkt mij dat die kerel gewoon goede genen heeft toch. Zelfs voor zijn lengte is het niet makkelijk om er zo bij te staan op 6 maand. Als je de gegeven info mag geloven tenminste.

Terug
Naar boven