Fitness Seller

Nebido : de beste test voor HVT

Bezoekers in dit topic

Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang het traject in jou geval duurde van naar de endo gaan tot aan je die nebido voorgeschreven kreeg. Is er eerst ook met nolva of testgel verbeteringen geprobeerd en was je toen een jaar verder?
 
Ik zie geen Nebido capsules.
Volgens mij bestaan er alleen ampullen en moet je injecteren.

Helemaal vanonder alsook de nl'se bijsluiter.

Hier is de Engelse:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik zie niet in wat het voordeel van andriol tov nebido.
Moet je elke dag nemen.
Slecht voor de lever.
Krijgt vaak een negatief oordeel van endo's.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 22:07 ----------

Weet er iemand hoe het zit met de caps, er staat dat je ze per dag moet gebruiken ivm spuiten 1 per 10 weken(en dat ze niet zo schadelijk zouden zijn doordat het meeste door het lymfe klieren wordt opgenomen)
De half life verandert niet doordat het caps zijn?

http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWelk=/GGR/MPG//MPG_ECD.cfm&keyword=nebido

Dit verandert dus wel.
Daarom moet je er ook dagelijks een hele hoop van nemen.
 
Laatst bewerkt:
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang het traject in jou geval duurde van naar de endo gaan tot aan je die nebido voorgeschreven kreeg. Is er eerst ook met nolva of testgel verbeteringen geprobeerd en was je toen een jaar verder?

vraag ik me ook af

hebben ze ook nog geprobeerd te herstarten? met alle gevolgen van dien (rondlopen met hele lage test voor een x aanta weken/maanden)

ik zit namelijk te hikken tegen TRT omdat mn test na elke nakuur lager zit en ik nu tegen het randje aanzit, zelfs na een jaar off
 
Ik zie niet in wat het voordeel van andriol tov nebido.
Moet je elke dag nemen.
Slecht voor de lever.
Krijgt vaak een negatief oordeel van endo's.
http://www.disabledinfo.co.uk/dis/765-andriol-testosterone-undecanoate.asp
Daarom denk ik eerder:
It seems that the amount that was delivered and the peak levels of testosterone in the blood as well as the length of activity, differed not only from person to person, but from day to day.

en

With Andriol delivery is swift, peak doses high, but the steroid never outlasts its half-life of 3-5 hours.
 
Inderdaad.

Heb er zelf geen ervaring maar bij een kennis (delen dezelfde endo) was het problematisch om de juiste dosering te krijgen.
De verhoogde leverwaarde waren uiteindelijk genoeg om van dat plan af te stappen.
Mijn endo was er zelf ook niet over te spreken toen hij dit met mij besprak.

Bij Engelstalige fora staat het gekend als een product met slechte absorptie ratio.
 
Je kennis heeft geen verhoogde leverwaardes bij testosteron die gespoten wordt?
 
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang het traject in jou geval duurde van naar de endo gaan tot aan je die nebido voorgeschreven kreeg. Is er eerst ook met nolva of testgel verbeteringen geprobeerd en was je toen een jaar verder?

same here
ben bij een endo geweest en helaas zoals verwacht
wil eerst paar maanden proberen met nolva
mijn vrije test is duidelijk te laag en goed beneden de ondergrens, maar toch wil ie eerst dat pas proberen.
Kan ook bij De Ronde langs, dus hoop dat die meteen Nebido voorschrijft als ie mn bloedwaarden ziet of anders zoek ik dat zelf wel
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zal elke endo wel een herstart proberen voordat ze HRT voorschrijven. Misschien wijs om te luisteren :)
 
Volgens mij zal elke endo wel een herstart proberen voordat ze HRT voorschrijven. Misschien wijs om te luisteren :)

is idd wijs
maar het is ook te zien wat je wil natuurlijk

je vrije test net binnen de referentiewaarden planten? dan zal een herstart daar mogelijks voor zorgen
of wil je tegen de hoogste waarden aanzitten binnen TRT? dan lijkt me dat weinig waarschijnlijk dat dit met een herstart kan bereikt worden
 
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang het traject in jou geval duurde van naar de endo gaan tot aan je die nebido voorgeschreven kreeg. Is er eerst ook met nolva of testgel verbeteringen geprobeerd en was je toen een jaar verder?

Ben in 2009 begonne nmet Androgel.
Eerst 1 zakje p/dag en daarna 2.

Dat liet de test waarde niet genoeg stijgen.
Daarom ben ik na een 3 maanden in overleg overgestapt naar Sustanon en het idee was 1 injectie per 2 weken.
Vantevoren had ik alles erover opgezocht en kon via een uitdraai van de Roidcalculator laten zien dat er op dei manier grote pieken en dalen waren.

Ik had ook een uitdraai gemaakt van 0,3 cc per 5 dagen waarbij de peiken en dalen veel kleiner waren.
Daarin ging de endocrinoloog mee.

In december 2011 bleek Sustanon niet meer leverbaar voor een half jaar.
Dr. de Ronde , waar ik eind 2011 voor een second opinion kwam, raadde mij Nebido aan.

Ik kreeg toestemming om dat een half jaat re mogen gebruiken.

Wat een verschil met Sustanon.
Veel stabielere bloedwaarden en een normaal gevoel ipv libido wisselingen zoals met Sustanon.

Ik gebruik het nog.
Doordat ik ITP heb ( te weinig bloedplaatjes ) en voor mij stabile bloedwaarden van groot belang zijn krijg ik Nebido vergoed van de ZKV.
Het zit normaal gesproken niet in het Geneesmiddelen Vergoedings Systeem.

Ik laat 1 injectie per 9 weken zetten.
 
Ben in 2009 begonne nmet Androgel.
Eerst 1 zakje p/dag en daarna 2.

Dat liet de test waarde niet genoeg stijgen.
Daarom ben ik na een 3 maanden in overleg overgestapt naar Sustanon en het idee was 1 injectie per 2 weken.
Vantevoren had ik alles erover opgezocht en kon via een uitdraai van de Roidcalculator laten zien dat er op dei manier grote pieken en dalen waren.

Ik had ook een uitdraai gemaakt van 0,3 cc per 5 dagen waarbij de peiken en dalen veel kleiner waren.
Daarin ging de endocrinoloog mee.

In december 2011 bleek Sustanon niet meer leverbaar voor een half jaar.
Dr. de Ronde , waar ik eind 2011 voor een second opinion kwam, raadde mij Nebido aan.

Ik kreeg toestemming om dat een half jaat re mogen gebruiken.

Wat een verschil met Sustanon.
Veel stabielere bloedwaarden en een normaal gevoel ipv libido wisselingen zoals met Sustanon.

Ik gebruik het nog.
Doordat ik ITP heb ( te weinig bloedplaatjes ) en voor mij stabile bloedwaarden van groot belang zijn krijg ik Nebido vergoed van de ZKV.
Het zit normaal gesproken niet in het Geneesmiddelen Vergoedings Systeem.

Ik laat 1 injectie per 9 weken zetten.

er zijn gewoon veel te veel endo's die niet mee in het verhaal willen stappen van TRT om welke reden dan ook. Je moet eerst het boeltje vanzelf laten herstellen volgens de meesten en je dan jaren (want zoveel geduld moet je volgens hen hebben) slecht voelen.

Goed dan dat er nog zo'n dokters bestaan als de Ronde.
 
er zijn gewoon veel te veel endo's die niet mee in het verhaal willen stappen van TRT om welke reden dan ook. Je moet eerst het boeltje vanzelf laten herstellen volgens de meesten en je dan jaren (want zoveel geduld moet je volgens hen hebben) slecht voelen.

Goed dan dat er nog zo'n dokters bestaan als de Ronde.

het is toch beter om eerst nolva of clomid te gebruiken gedurende een tijd. De meesten krijgen hierdoor weer goede testosteronlevels. Waarom TRT doen als er een eenvoudigere manier bestaat. Vergeet niet dat als je TRT doet, dit voor heel je leven is terwijl clomid op een paar weken of maanden tijd ervoor kan zorgen dat je weer een goede testosteronwaarde in je bloed hebt. Ik heb de indruk dat jij denkt dat clomid of nolva er enkel voor zorgt dat je aan de minimumwaarde of juist erboven komt maar dat is niet waar. Het kan er voor zorgen dat je redelijk veel testosteron produceert maar het is persoonsgebonden. Hangt er ook vanaf wat de reden is. Zijn het de ballen die niet goed meer werken of is het de hypofise die niet genoeg stuurhormonen aanmaakt. Bij Krieltje heeft DR Ronde ook eerst een tijdje nolva voorgeschreven om alvorens testosteron toe te dienen.
 
het is toch beter om eerst nolva of clomid te gebruiken gedurende een tijd. De meesten krijgen hierdoor weer goede testosteronlevels. Waarom TRT doen als er een eenvoudigere manier bestaat. Vergeet niet dat als je TRT doet, dit voor heel je leven is terwijl clomid op een paar weken of maanden tijd ervoor kan zorgen dat je weer een goede testosteronwaarde in je bloed hebt. Ik heb de indruk dat jij denkt dat clomid of nolva er enkel voor zorgt dat je aan de minimumwaarde of juist erboven komt maar dat is niet waar. Het kan er voor zorgen dat je redelijk veel testosteron produceert maar het is persoonsgebonden. Hangt er ook vanaf wat de reden is. Zijn het de ballen die niet goed meer werken of is het de hypofise die niet genoeg stuurhormonen aanmaakt. Bij Krieltje heeft DR Ronde ook eerst een tijdje nolva voorgeschreven om alvorens testosteron toe te dienen.

ja, denk dat het idd een beetje vooroordeel is van mijn kant . Maar bon, ben er sinds gisteren mee gestart, met nolva en we gaan zien na 8 weken alvorens aan plan B te denken .Mijn Lh en Fsh waren zeer goed en mijn oestradiol was laag, dus vandaar mijn scepsis een beetje. Bloed na 8 weken zal meer duidelijkheid geven of ik erna al dan niet voor nebido kies.
 
Back
Naar boven