XXL Nutrition

Nederland GP Schiedam met aimee

Was mooi om te zien. Wie gaat door naar de AC? Dat hebben we niet meer gekeken, ging te lang duren want moesten nog 2 uur rijden.....

Ging helaas niet helemaal zoals gehoopt, maar over 2 weken herkansing in Frankfurt. :)

Naar de AC gaan:

Wanda (BB)
Debby (Body Fitness)
Ekrem
Robin Brandtz
Quincy Winkelaar
Koert Vogel
Arthur Groenefelt

FF Zonder gekheid,
Wil niemand beledigen maarrrrr
Vind Aimee eerlijk gezegt het mooiste
Gespierd en toch nog vrouwelijk

Dankjewel Grosje! :) Was ook niet helemaal content met m'n plaatsing, maar blijft een jurysport he.. Valt weinig aan te doen.

4e plaats my ass. Gaat weer nergens over...

I know Nielsie... ik weet ook niet waar het aan ligt.. Volgens mij lig ik gewoon niet goed bij de jury. Zal wel een te grote bek hebben tegen ze ofzo.. :p :D

I know Nielsie... ik weet ook niet waar het aan ligt.. Volgens mij lig ik gewoon niet goed bij de jury. Zal wel een te grote bek hebben tegen ze ofzo.. :p :D

Ik snap dat gezeur ook niet van je benen. Alsof die van nummer 1 veel groter zijn. :scratch:

Tijd voor een andere bond? :D

wauw erg mooi Aimee
Succes in Frankfurt, zet m op!

Die benen van nr 1 waren zeker niet groter maar deze waren wel heeel diep gelijnt en ook ik Aimee had je niet op de 4e plaats staan.

Zat te kijken en dacht toch zeker dat Aimee hoger moest eindigen dan de vrouw rechts in beeld (2e plaats). Voor hoe ik het kan beoordelen zijn alleen de kuiten van haar net wat beter maar de rest echt niet.

De benen van de winnares zijn wel erg goed zeg.

Ik zeg 2e plaats, echt geen 4e.

Meeste mensen zeiden idd 2e. Als je na het poseren ook iedereen hoort erover, krijg je toch een bepaalde verwachting. Eigenlijk stom, want dan is de teleurstelling des te groter. Snap alleen de vergelijkingen niet. Desiree (blonde dame met de dikke kuiten, zwart glimmende bikini) en ik hadden de meeste vergelijkingen waaronder de allerlaatste vergelijking met z'n 2. Dan snap ik niet dat zij 2e wordt en ik 4e. Dan slaat die laatste vergelijking toch nergens op?

Hier nog wel een paar mooie picca's! :)

3999498286_8f858265cb_b.jpg

KONT.jpg

BBS_8717.jpg

IMG_4135.JPG

Hoe verloopt zo'n wedstrijd qua jury dan?
Krijg je voor onderdelen punten, of is het een totaal? Waar kijken ze nog meer naar, naast hoe je er fysiek uitziet.

Als je hier in de reglementen kijkt, vind je antwoorden op je vragen. Feit blijft, de wedstrijd is een momentopname. Je kunt er 's ochtends nog top uitzien en 's avonds in eens bagger. Het gaat erom dat je piekt op het juiste moment.

Terug
Naar boven