XXL Nutrition

Stelling Nederland moet net als Zwitserland criminele buitenlanders het land uit sturen

Idiote egoïstisch en nationalistisch maatregel.

Zonder Nederlands paspoort, de eigen zwervers kan je moeilijk uitzetten.

En zwervers uit het buitenland gekomen met NL paspoort? Of in het algemeen wetsovertreders die het Nederlands paspoort reeds hebben verkregen, wat zouden jullie daarvan vinden dat daarmee zou moeten gebeuren?

En zwervers uit het buitenland gekomen met NL paspoort? Of in het algemeen wetsovertreders die het Nederlands paspoort reeds hebben verkregen, wat zouden jullie daarvan vinden dat daarmee zou moeten gebeuren?

Afpakken en eruit donderen.Recht verspeeld, doei.

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

:haha:

Behandelen als Nederlander.

Er wordt met die regel wel inderdaad min of meer indirect gezegd dat een autochtoon meer recht heeft dan een allochtoon. De criminele allochtoon krijgt een andere (waarschijnlijk relatief) zwaardere straf dan de criminele autochtoon. Wat dus betekent dat niet iedereen gelijk is, en wat in Nederland artikel 1 van de Grondwet zou schenden

Laatst bewerkt:
Dit topic heeft een rare vibe tussen sarcasme en mensen die elkaar te serieus nemen.

Voor relatief zware criminaliteit en als het met respect voor de Europese verdragen gebeurd, dan lijkt het mij prima.

Het Belgische vreemdelingenbeleid is pas egoïstisch en idioot. Vandaar ook de huidige chaos m.b.t. asiel, immigratie en integratie.

Rob denkt geloof ik dat linkse honden nooit een voorstander kunnen zijn van harde maatregelen.

Ik vind "linkse honden" een te extreme term die ik daarom ook niet graag in de mond zou willen nemen. Welke forumgebruikers worden als links geclassificeerd? Ik heb mij in het verleden op dit forum vrij rechts geprofileerd maar zal vanaf heden geen standpunt innemen maar eerder de problemen van zowel links als rechts bekijken en proberen voor te leggen.

Met vriendelijke groet,
Steven

Er wordt met die regel wel inderdaad min of meer indirect gezegd dat een autochtoon meer recht heeft dan een allochtoon. De criminele allochtoon krijgt een andere (waarschijnlijk relatief) zwaardere straf dan de criminele autochtoon.

Ik zie het probleem niet.

Wat dus betekent dat niet iedereen gelijk is, en wat in Nederland artikel 1 van de Grondwet zou schenden

Blijkbaar heeft men daar in Duitsland en Zwitserland een mouw aan weten te passen dus ik neem aan dat die oplossing hier ook gebruikt kan worden.
Als je het mij persoonlijk vraagt vind ik dat elke allochtoon die het in z'n hoofd haalt d.m.v. criminele activiteiten de gastvrijheid van dit land te misbruiken, elk recht verspeelt.

groetjes bart.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn linkse honden eigenlijk famillie van Gristenhonden???

Die EricR, een keiharde.

Laten we het eens m.b.t integratie ook eens hebben over hoe we die buitenlandse oostblok vrouwen met een altijd kletsnatte poes hierheen krijgen, in plaats van de focus uitsluitend te leggen op hoe we buitenlandse mannen met een koevoet weren.

Terug
Naar boven