AndroidHealthClinic

Stelling Nederland moet net als Zwitserland criminele buitenlanders het land uit sturen

Ik vind zo wie zo dat we zowel autochtonen als allochtonen, crimineel of niet het land moeten uit sturen...

:rolleyes:
dan wordt het wel een heel saai forum..

moet wel zeggen dat je hele andere kanten van mensen beleeft wanneer een topic als deze wordt geopend.
daarbij profileren sommige mensen zichzelf te elitair en laten binnen hun woordenschat hun eigen vocabulaire emmer overlopen.

maar ja, wie ben ik. ik ben het eigenlijk met 80% eens, in elke opmerking zit wellicht een stukje herkenning, enkel de maatstaaf van straf in ons land is veels te soft. dat moeten we aanpakken of niet klaaswitz;)

maar on topic... ehhhh waar ging het ook al weer over!?

Da sommige mensen heel slim zijn en dat anderen hen niet begrijpen en daarom klagen dat anderen te 'elitair' bezig zijn. Ik vraag me dan altijd af: als de anderen te 'elitair' zijn, waar behoren dan die klasse groep die hun beklag doen ? :roflol: Down in the gutter ? :D

Het punt is niet dat sommigen heel slim zijn maar dat er velen zijn die zichzelf achterlijk houden. Mentale luiheid. Niet erg, maar verwacht dan niet serieus genomen te worden als je dan toch de behoefte voelt om grote meningen te uiten.

Ja, ik vind klaas ook veel te liberaal. Maar toch respecteer ik hem, omdat hij me miste toen ik een maand in het buitenland zat. Kijk dat is echte internetliefde.

Laten we het eens m.b.t integratie ook eens hebben over hoe we die buitenlandse oostblok vrouwen met een altijd kletsnatte poes hierheen krijgen, in plaats van de focus uitsluitend te leggen op hoe we buitenlandse mannen met een koevoet weren.

Zorgen dat de vraag ernaar hoog blijft Marky, vraag en aanbod = marktwerking.

Blijven bezoeken dus die hoogblondje zonnebankbruine strakke jongedames achter die roodverlichte ramen.

Het punt is niet dat sommigen heel slim zijn maar dat er velen zijn die zichzelf achterlijk houden. Mentale luiheid. Niet erg, maar verwacht dan niet serieus genomen te worden als je dan toch de behoefte voelt om grote meningen te uiten.

Hmm...slim en dom zal er altijd zijn omdat de meeste mensen noodzakelijk lager zullen moeten zitten en een zeer selecte club mensen hogerop. Dus ik verwacht van een aardappelboer niet veel intellectueels, dat is hopeloos. Ik vind eerder dat we hen moeten leren om zich nederig op te stellen voor degenen die het wel beter weten. Af en toe een revolte mag wel, want hoge pieten kunnen ook wel corrumperen als ze kritiekloos hun gang gaan.

• Topic Starter Topic Starter
als al deze mensen eens zoveel tijd staken in bodybuilding inplaats van hals over kop bij ieder topic onderzoeken op internet te googlen om hun "mening" te onderbouwen, zou dbb heel wat buffer zijn!

Dat jij moet gaan googelen, bij andere mensen heet dat algemene kennis.

Terug
Naar boven