- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed idee van Zwitserland. Ik ben helemaal voor!
En als dubbele nationaliteiten niet meer mogen en een ieder houdt zijn oorspronkelijke nationaliteit, pak je ook nog een hoop rotzooi gelijk mee.
ik vind dat we de welvaart in landen als turkije en marokko moeten vergroten, zodat al die mocro's vanzelf teruggaan![]()

ik vind dat we de welvaart in landen als turkije en marokko moeten vergroten, zodat al die mocro's vanzelf teruggaan![]()

That's what i'm talking about
iedereen blij, en deftige oplossing.
Een muur bouwen en/of iedereen eruit kicken is simpel yo.

Mooi land dat Zwitserland. Ik mag hun houding altijd wel.
Je kan tegelijkertijd egoïstisch denken en toch samenwerken yo.

om de welvaart in een ander land te vergroten moet je zelf opofferingen maken. Egoistische mensen doen dat niet![]()

verzin maar eens een gelijkaardig ding om de welvaart in andere landen te boosten.Hendrik gaat zonnepanelen kopen op zijn dak zodat hij jaarlijks xxx euro kan sparen aangezien zonnepanelen spotgoedkoop zijn geworden doordat de overheid het fiscaal aftrekbaar maakt en dat alternatieve vervuilende middelen duurder zijn geworden. Het enige wat hendrik boeit is zijn portemonnee, like duh. Niettemin heeft Hendrik door zijn zonnepaneel aankoop een lichter ecologisch voetafdruk en geeft hij Moeder aarde dus minder druk.
Ook al gelooft Hendrik niet in co2-uitstoot onzin - dat is allemaal veel te elitair en softie voor hem- heeft hij toch toch zonder intentionaliteit zijn bijdrage geleverd.
So yo!

. Dan is zo'n melkertbaan in Nederland toch een betere alternatief, want het geld wordt dan weer hier in NL uitgegeven. Streng maar rechtvaardig, neutraal en welvarend. Inderdaad ik mag hun ook wel.

Vergeet niet al het goud van vermoorde joden dat ze hebben.
Keer op keer heeft de geschiedenis bewezen dat landen zichzelf uit de ellende moeten trekken, of erin blijven zitten, ongeacht ontwikkelingshulp.That's what i'm talking about
iedereen blij, en deftige oplossing.
Een muur bouwen en/of iedereen eruit kicken is simpel yo.
Keer op keer heeft de geschiedenis bewezen dat landen zichzelf uit de ellende moeten trekken, of erin blijven zitten, ongeacht ontwikkelingshulp.
Een volk moet zelf welvaart willen en daar ook voor werken. Niets kom vanzelf, ook niet met hulp yo.
Tot 7 jaar geëist voor scooterdrama
NIJMEGEN - Tegen de twee mannen die betrokken waren bij een dodelijk scooterongeval in Nijmegen is vrijdag celstraf geëist.
De mannen, de 20-jarige M. el G. uit Beuningen en de 19-jarige M.A. uit Nijmegen , hoorden respectievelijk 7 en 6 jaar cel tegen zich eisen. De straf voor de Beuningenaar is hoger omdat hij meer op zijn kerfstok heeft. Hij stond vrijdag ook voor meerdere feiten terecht. Tevens wordt zijn gedrag in Radboud hem zwaar aangerekend door het Openbaar Ministerie (OM).
Behalve de celstraffen eiste justitie ontzeggingen van de rijbevoegdheid. De Nijmegenaar mag volgens het OM 8 jaar niet meer rijden, de man uit Beuningen moet 10 jaar van achter het stuur vandaan blijven.
De twee reden tijdens een dollemansrit begin dit jaar een 50-jarige Arnhemmer dood. Ze waren op de vlucht voor de politie omdat ze een overval wilden plegen. Beiden ontkennen te hebben gereden. In het Radboudziekenhuis bedreigden de twee vervolgens het personeel.