XXL Nutrition

Stelling Nederland moet net als Zwitserland criminele buitenlanders het land uit sturen

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat je een grapje maakt?

Efficiënter werken? Wat moet ik daaronder verstaan? Spreekt voor zich dat een betere samenwerking erbij hoort maar pakkans verhogen is vooral een kwestie van meer controles en toezicht.

Dit gaat niet over links of rechts, we hebben het hier over bewezen methodes. Ik vraag me altijd af waarom sommigen dat in twijfel blijven trekken.

Nogmaals: het gebeurd al in België (alleen veel te weinig). Is ook niet tegen bepaalde wetten oid. We hebben het hier over buitenlanders, jij lijkt het over personen met een Nederlands paspoort te hebben. Dat zal idd minder makkelijk gaan.

En over buitenlanders die hier legaal verblijven, maar geen NL paspoort hebben. Nog 1 puntje trouwens: Je mag mensen niet terugsturen als ze kans hebben daar vervolgd te worden.
Ik bedoel dus niet dat het van mij nooit mag, want van mij mag je best wat criminelen eruit schoppen, alleen een automatische procedure ben ik tegen en zie ik in de praktijk niet gebeuren door teveel problemen daarmee.

Klopt... dit gaat natuurlijk via strikte procedures allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
In Zwitserland dus niet als het allemaal doorgaat zoals ze nu willen. Bijv: Hans is geboren in Zwitserland, daar naar school gegaan en gewerkt. Nu is hans 40 en heeft sinds een jaar geen baan mee en krijgt een uitkering. Een kennis van hem vraagt of Hans een klusje voor hem wilt doen in de tuin. Hiervoor krijgt Hans 200 euro (ik weet het). Dit is dus uitkeringsfraude, waardoor hij het land wordt uitgestuurd.

Meisjes verkrachten? die bronnen wil ik wel is zien hoeveel buitenlandse criminelen daarvoor veroordeeld zijn.

Het zijn natuurlijk niet allemaal buitenlanders, ook nederlanders maar waarom zou nederland geld uit geven voor iemand die uit een ander land komt zodat die mensen het goed in de bak hebben? is net een hotel hier, Ikzelf ben natuurlijk ook een buitenlander in zweden, maar als ik daar ben gedraag ik me ook netjes en werk ik gewoon enz.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Ja, het is allemaal zo simpel.
Dat ze dat niet zien joh daar in den haag, godver.

Volgens mij duurt dat niet lang meer ben tegenwoordig niet zo vaak meer in nederland maar ik hoor wel dat veel mensen het zat zijn, en dan heb je natuurlijk nog die blonde mafkees.

Ja, helemaal mee eens.

Het zijn natuurlijk niet allemaal buitenlanders, ook nederlanders maar waarom zou nederland geld uit geven voor iemand die uit een ander land komt zodat die mensen het goed in de bak hebben? is net een hotel hier, Ikzelf ben natuurlijk ook een buitenlander in zweden, maar als ik daar ben gedraag ik me ook netjes en werk ik gewoon enz.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Volgens mij duurt dat niet lang meer ben tegenwoordig niet zo vaak meer in nederland maar ik hoor wel dat veel mensen het zat zijn, en dan heb je natuurlijk nog die blonde mafkees.

yep met vijf man en drie pispotten in een kamertje van 4 op 4, klinkt echt als een paradijs :rolleyes:

In vergelijking met veel buitenlandse gevangenissen zijn de Nederlandse wel een paradijs te noemen ;)

Nederland heeft geen cellentekort en ik vermoed dat de gevangenissen er algemeen gesproken ook moderner zijn. De toestand in België is vrij rampzalig op die punten; overvolle cellen en oude gebouwen die aan vernieuwing toe zijn. Zeker geen hotels nee.

En over buitenlanders die hier legaal verblijven, maar geen NL paspoort hebben. Nog 1 puntje trouwens: Je mag mensen niet terugsturen als ze kans hebben daar vervolgd te worden.
Ik bedoel dus niet dat het van mij nooit mag, want van mij mag je best wat criminelen eruit schoppen, alleen een automatische procedure ben ik tegen en zie ik in de praktijk niet gebeuren door teveel problemen daarmee.

Dat mag dan wel degelijk getoetst worden, nogal makkelijk om te beweren dat je in je thuisland vervolgd gaat worden.

Maar Beaudien, ondanks dat er velen hier zijn die jou onderuit halen, jij hebt gelijk.

ja, dat wordt hier graag gedaan als je een andere mening hebt.
Het barst hier van de morele brulapen.
maar ach, liggen wij daar wakker van?

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

yep met vijf man en drie pispotten in een kamertje van 4 op 4, klinkt echt als een paradijs :rolleyes:

Als iemand zich normaal goed gedraagt, krijgt die persoon daar dus niets mee te maken.
En als je dat niet doet, dan is het dus "eigen schuld".
Je hebt altijd een keuze tussen goed of slecht doen.
Kies je voor slecht, waarom moet je het in de bak dan goed hebben?

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Je roept maar wat, het klinkt leuk maar gaat in de praktijk nergens over.

Gelukkig hebben we jou om ons allemaal te vertellen hoe het dan wel moet.
Door mensen als jij is dit land te soft voor woorden.

ja, dat wordt hier graag gedaan als je een andere mening hebt.
Het barst hier van de morele brulapen.
maar ach, liggen wij daar wakker van?

Laten we niet iedereen over één kam scheren, ook andersdenkenden niet.

HardcoreNL krijgt gewoon veel kritiek over zich heen omdat hij de meest merkwaardige stellingen inneemt en deze verdedigd met een incoherentie van een geesteszieke. Op zich weinig vreemds aan, zie je vaker maar hij gebruikt wel woorden die vaak passen bij iemand die wel weet waar hij over praat. Daarom krijg hij hoon over zich heen, van zo'n beetje iedereen. Van links maar zeker ook rechts en alles daartussen.

Wat jou zelf betreft. Ik ken jou en je standpunten niet goed genoeg om daar een krachtig oordeel over te geven maar er staan me wel een heleboel meningen bij die je amper weet te onderbouwen. Veelal 'ja ik heb het zo gezien' en allerlei conclusies die je op geen enkele manier kan hardmaken behalve door middel van typisch spierballen taal waarin de kernwoorden 'aanpakken' en 'te soft' centraal staan.

Tenslotte kan ik je vertellen, wellicht met anderen hier, dat er hier genoeg mensen zijn die een volledig andere politieke voorkeur hebben dan ikzelf en die zeker gerespecteerd worden en mij in ieder geval, zelfs tot verschuiving van inzicht kunnen zetten of in ieder geval de moeite te laten nemen bepaalde zaken te heroverwegen. Maar dat komt dan vooral doordat hetgeen dat ze zeggen een zeker rationele grondslag heeft en doordat ze die ratio weten te formuleren.

Kortom, gewoon wat minder reactionaire prietpraterij, werkt al een stuk beter om serieus genomen te worden. Vind je dat moeilijk? Sja, blijf proberen. Oefening baart kunst.

Laatst bewerkt:
als al deze mensen eens zoveel tijd staken in bodybuilding inplaats van hals over kop bij ieder topic onderzoeken op internet te googlen om hun "mening" te onderbouwen, zou dbb heel wat buffer zijn!

als al deze mensen eens zoveel tijd staken in bodybuilding inplaats van hals over kop bij ieder topic onderzoeken op internet te googlen om hun "mening" te onderbouwen, zou dbb heel wat buffer zijn!

:rolleyes:
dan wordt het wel een heel saai forum..

moet wel zeggen dat je hele andere kanten van mensen beleeft wanneer een topic als deze wordt geopend.
daarbij profileren sommige mensen zichzelf te elitair en laten binnen hun woordenschat hun eigen vocabulaire emmer overlopen.

maar ja, wie ben ik. ik ben het eigenlijk met 80% eens, in elke opmerking zit wellicht een stukje herkenning, enkel de maatstaaf van straf in ons land is veels te soft. dat moeten we aanpakken of niet klaaswitz;)

maar on topic... ehhhh waar ging het ook al weer over!?

Soz dat ik niet per maand 10kg gain, ben inderdaad slecht bezig.

Zelfs diegenen die er nog maar over denken iets illegaals te doen, eruit! :D

Killy
Gemiddeld aantal posts per dag: 11,73

Stats: 1m92 75kg 6%

klaaswitz
gemiddeld aantal posts per dag: 5, nogwat,

stats: - - -

- lil
- shy
- boii

21j413t.png

Terug