Fitness Seller

Stelling Nederland moet net als Zwitserland criminele buitenlanders het land uit sturen

Zichzelf? Okay, dus de protectionistische heffingen van de Westerse wereld spelen volgens jou geen rol hierin?
Het punt was dat het belangrijkste deel van beschaving en welvaart vanuit eigen inspanningen moet komen. Bepaalde volkeren zijn honderden jaren achter, je kan niet zomaar verwachten dat met wat buitenlandse invloeden ze plots op jouw niveau komen te staan. En de vraag is trouwens of dat überhaupt wel wenselijk is.

Niets mis mee om in zwaar onzekere tijden wat meer wit licht te projecteren op alles buiten onze landsgrenzen wat nu nog zonder verblinding hunkert naar een ganzenleventje hier. Eerst wachten totdat onze inheemse stabiliteit is geherformeerd alvorens we onszelf mogelijk opzadelen met nieuwe immigratie elementen die Vaderlands separatisme in de hand zouden kunnen werken.

Iedere vluchteling dient gewoon op individuele basis bekeken te worden.

Ik vind overigens wel dat ze de eerste jaren maximaal 100 mogen rijden op de snelweg, respecteer de pikorde is het uitgangspunt.

Het punt was dat het belangrijkste deel van beschaving en welvaart vanuit eigen inspanningen moet komen. Bepaalde volkeren zijn honderden jaren achter, je kan niet zomaar verwachten dat met wat buitenlandse invloeden ze plots op jouw niveau komen te staan. En de vraag is trouwens of dat überhaupt wel wenselijk is.

Ik ontken niet dat het belangrijkste deel door hen moet komen. Ontwikkelingshulp betekent geen alternatieve regering ofzo. Ik zie het meer als ondersteuning, een sociale maatregel over grezen heen.

Zoals Wilders ook zegt: Wij zijn Israel! Ik ga gewoon nog nog een (aantal ?) stappen verder en ik zeg: wij zijn mensen! (of dieren, laten we onze neven ook niet vergeten :) )

Of het wenselijk is, is een ander vraag. Ik zou zeggen: absoluut, de vraag op zich vind ik dubieus zelfs :s

Laatst bewerkt:
Of het wenselijk is, is een ander vraag. Ik zou zeggen: absoluut, de vraag op zich vind ik dubieus zelfs :s
Ik vraag me af of je mijn post goed gelezen hebt? De vraag: 'is het wenselijk?' sloeg op het feit of alle landen in de wereld moeten evolueren naar Westers model.

Alvorens je daar op antwoord, kijk je best eens naar de implicaties van zo'n evolutie.

Ik vraag me af of je mijn post goed gelezen hebt? De vraag: 'is het wenselijk?' sloeg op het feit of alle landen in de wereld moeten evolueren naar Westers model.

Alvorens je daar op antwoord, kijk je best eens naar de implicaties van zo'n evolutie.

Ja, zo had ik het geïnterpreteerd inderdaad. En ik blijf bij m'n standpunt. Ik vind dat de westerse wereld een veel te groot ecologisch voetafdruk heeft, we zijn te verwend, dus dag mag een beetje ingekort worden zodat anderen wat meer krijgen. (maar dat vergt een veel te grote verantwoordelijk, daar falen we sowieso in :p). Het zal wel moeten, want alle andere alternatieven vind ik ethisch niet houdbaar.

Volgens mij los je het probleem hier niet mee op...

Volgens mij los je het probleem hier niet mee op...

Je laat zien dat criminele elementen uit andere landen hier niet welkom zijn. Wat hebben ze hier te zoeken als ze toch alleen maar crimineel gedrag vertonen?

Je dondert natuurlijk niet iemand er uit als hij een keer een paar sokken steelt maar notoire criminelen die geen Nederlands paspoort hebben verliezen in principe in de eerste 5 jaar ook hun verblijfsstatus. Dat kan je best wat oprekken en zelfs als het een vluchteling is valt er wel een mouw aan te passen.

Wat hebben ze hier te zoeken als ze toch alleen maar crimineel gedrag vertonen?
Dit vind ik te zwart wit..

Maar om even terug te gaan op het onderwerp. Ik vind het egocentrisch om ze het land uit te kicken, voornamelijk omdat ze der niet beter op worden. Volgens mij wil iedereen dat zo veel mogelijk criminaliteit verdwijnt maar dat los je niet op om ze naar een land te sturen die de handen nog vol heeft aan de infrastructuur!

-

Laatst bewerkt:
Waarom zouden wij sympatie moeten tonen voor mensen die hier komen en bejaarden beroven of meisjes verkrachten, ik ben absoluut geen racist maar iedereen kan wel zien dat te veel culturen en geloof gewoon niet samen gaat, daarbij las ik dat het in de bilioennen loopt wat het nederland per jaar kost...reken maar uit hoe het zou zijn als dit voor de echte nederlanders gebruikt zou kunnen worden, heb je minder klaplopers en criminelen.

.....

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

He, wat jammer, ik had het nog niet gelezen!
Was erg benieuwd waarover je me nu weer op mijn donder zou geven.

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Waarom zouden wij sympatie moeten tonen voor mensen die hier komen en bejaarden beroven of meisjes verkrachten, ik ben absoluut geen racist maar iedereen kan wel zien dat te veel culturen en geloof gewoon niet samen gaat, daarbij las ik dat het in de bilioennen loopt wat het nederland per jaar kost...reken maar uit hoe het zou zijn als dit voor de echte nederlanders gebruikt zou kunnen worden, heb je minder klaplopers en criminelen.

Ik hou van je.

Ja, het is allemaal zo simpel.
Dat ze dat niet zien joh daar in den haag, godver.

Geen zin om alle posts te lezen...maar antwoord op stelling: VOLMONDIG JA!

Aan de regels houden en anders maar oprotten, nederland moet schoon...

Nederland moet schoon!
Arbeit macht...!

Lekkere retoriek is het toch, ligt goed in de mond enzo, heerlijk.

Terug
Naar boven