Fitness Seller

Nederland - Rusland

wat een k*t wedstrijd was dat zeg

ja,die Russen hebben zeker doping gepakt tegen de nederlanders;Waren precies een bende patattezakken op het veld..man toch

Leek nergens op idd, easy voor Spanje.

Waar ik me op dit moment nog het meeste aan stoor is dat je niks van van Basten hoort tijdens de perconferentie, het enige wat ik heb gehoord is: "ja ze waren beter" en "we hebben een leuke 3 weken achter de rug met de groep".

Niks geen tactische fouten dit of dat, waar ging het fout? Nee het enige dat we krijgen is: "ja, ze waren beter"
Who gives a ****, al dat gelul achteraf, en kun je zelf ook invullen:
Bouhlarouz had gewoon naar huis moeten gaan, en niet het elftal moeten meeslepen

Hebben jullie Studio Sportzomer gezien van een paar dagen geleden met Hans van Breukelen?

Hij heeft gelijk.

Hans van Breukelen vertelde dat Nederland technisch, tactisch geweldig is. Het heeft goede coaches en een goede medische staf. Maar toch werd Nederland uitgeschakeld (was na de wedstrijd tegen Russen).

Hij vertelde toen dat Nederland mentaal ontzettend zwak is... Nederland zat in de flow, totdat de trieste sitiautie rond de familie Boulahrouz plaatsvond... De Nederlandse spelers waren alleen nog maar bezig met Khalid en zijn vrouw. Toen moest Nederland tegen Rusland spelen. Maar mentaal konden ze het niet aan...

Terug
Naar boven