Fitness Seller

Nederland - Rusland

waarom vinden sommigen hier het raar dat de supporters niet meer zingen na die achterstand?
ik bedoel, als je een echte voetballiefhebber bent, dan zit je je zoals mij kapot te ergeren en laat je het wel uit je hoofd met je k*tliedjes te zingen. Blijven zingen als je achter staat dat noem ik pas een nepsupporter, dan boeit het voetbal je geen ene reet.

waarom vinden sommigen hier het raar dat de supporters niet meer zingen na die achterstand?
ik bedoel, als je een echte voetballiefhebber bent, dan zit je je zoals mij kapot te ergeren en laat je het wel uit je hoofd met je k*tliedjes te zingen. Blijven zingen als je achter staat dat noem ik pas een nepsupporter, dan boeit het voetbal je geen ene reet.

Ben ik niet met je een Prelude.
De meest passionele supporters komen uit landen als Engeland, Italie, Argentinie etc. en daar wordt 90 minuten lang non stop gezongen.
Hoe erg ik het ook vind, als echte supporter zijnde hoop ik met mijn aanmoedigingen een beetje een twaalfde man te zijn (samen met de andere duizenden natuurlijk).
Pas als ik zie dat het de voetballers zelf niks meer interesseert, stop ik met aanmoedigen want dan verdienen ze mijn energie niet meer.
Onder aanmoedigingen versta ik trouwens strijdliederen en geen Andre Hazes deuntjes. Dat is het probleem met Oranje supporters, het gros zijn meegereisde vrouwen met vlaggetjes op de wang of bedrijfsuitjes van sponsoren. Die hebben allemaal maar weinig op met voetbal maar willen zien en gezien worden.

Ik heb overigens ooit in Engeland met een stel prof voetballers, waaronder Les FerD., een diner gehad waar het onderwerp supporters aan de orde kwam.
Zij zeiden unaniem dat als een stadion begint te kolken met zang en aanmoedigingen dat ze net dat beetje meer energie en overtuiging kregen en is dat niet je hoofd doel als supporter zijnde?

• Topic Starter Topic Starter
Ik was in Basel. Ik stond natuurlijk de hele dag te zingen, springen, vreten en zuipen. Op het plein zelf werd eigenlijk alleen gejuicht toen er werd gescoord. Verder helemaal niet. Wij probeerde met onze groep constant liedjes in te zetten, maar niemand deed mee. Erg jammer. Maar wel logisch. Het was een zware wedstrijd, Rusland was de betere en iedereen zat z'n nagels eraf te bijten. Niemand dacht aan zingen volgens mij.

De sfeer was overdag een stuk beter. Toen werd in de straten van Basel de polonaise gelopen, gezongen en gebroederlijk gezopen.

• Topic Starter Topic Starter
En oh ja, wat was Nederland slecht. De t*ring. Geen één uitgespeelde kans gecreeerd. Alleen vrije trappen en corners. En de Russen hadden eigenlijk op 9-1 moeten staan. 'Tis dat we de beste doelman van de wereld hebben staan en dat de Russen niet scherp waren.

Ik denk dat er iets af heeft gespeeld, ze liepen zichzelf helemaal stuk dat kan bijna niet die gasten spelen bij top teams/clubs en hebben een uhv van hier tot tokio. Gister bij het wk Journaal lieten ze ook zien hoe de spelers hun non-verbaal uite de heletijd handen in de zij en grijpen naar hamstrings.
Er heeft daar iets afgespeeld en wij zullen dat nooit weten, mischien heeft het verlies van Boulahrouz kindje stiemen toch wel roet in het eten gegooid ''Slecht slappen slecht eten,'' je weet het niet. Het kan haast niet dat een team zo stap op sprong in eenkeer zo slecht voetbald. Er heeft zich wat afgespeeld !!!!!!!!

Maar laten we dit beschouwen op een voorbereiding op de wereld titel. En hopen dat het dan wat minder sociaal/emetionele en fysieke obstakels op het pad liggen

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het vervelende gebeuren rondom Boulahrouz hier minimaal invloed op heeft gehad. De russen waren conditioneel veel beter terwijl men drie dagen geleden nog had gespeeld.

Een winning' team word niet moe...

Omdat juist als het niet draait of als je achter staat een extra steuntje, een twaalfde man nodig hebt.

Veel aanmoedigingen uit het publiek was misschien wel het enige geweest wat nog geholpen had. Maar dag was dus kennelijk te veel gevraagd van die zogenaamde supporters.

Voetballiefhebber moet je hier even uit je hoofd zetten je wilt winnen of dat nou met lelijk of mooi voetbal gaat zou je niet mogen interreseren als supporter.

De voetballiefhebber hang je maar uit bij een wedstrijd waar je neutraal bent :D

Jullie zijn er echt niet goed van he

Op basis van deze wedstrijd is het terecht.
Op basis van alle wedstrijden niet.

:roflol:

Wat een kromme redenering. In een kwartfinale speelt het geen rol meer hoe je in je poule gepresteerd hebt. Nieuwe tegenstander, nieuw verhaal. Een topploeg staat er als het moet. Nederland werd overklast op alle vlakken: technisch, tactisch, fysisch. Terecht uit het tornooi dus.

Alsof je in Wimbledon onterecht wordt uitgeschakeld als je je eerst 3 matchen de pannen van het dak speelt en vervolgens in de kwartfinale geen bal over het net krijgt.:roflol:

Nu dit weer! Zeggen de BBC dat de Russen aan de doping zitten omdat Andrei Arshavin een blauwe tong had!

Waar ik me op dit moment nog het meeste aan stoor is dat je niks van van Basten hoort tijdens de perconferentie, het enige wat ik heb gehoord is: "ja ze waren beter" en "we hebben een leuke 3 weken achter de rug met de groep".

Niks geen tactische fouten dit of dat, waar ging het fout? Nee het enige dat we krijgen is: "ja, ze waren beter"

Nou nou.. als de Russen tegen Nederlands speelde als tegen Spanje vanavond....

kortom de Russen zijn weer terug bij af.... ben benieuwd 20 augustus als oranje weer tegen Rusland moet :)

Terug
Naar boven