- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stelletje hypocrietelingen, het liep gewoon niet, klaar. Nl heeft te vroeg gepiekt, je ziet altijd teams die moeten vechten voor elke wedstrijd kampioen worden (herinnert iemand zich 2006, Italie kampioen nadat ze in de 8e finale alleen door een schwalbe (= penalty) langs hiddinks australie kwamen om daarna kampioen te worden)als die russische gast nou gewoon 2 keer geel had gehad,
hadden we ze wel kunnen inmaken

en nu is opeens alles fout terwijl eerst alles nog goed was?stelletje hypocrietelingen, het liep gewoon niet, klaar. Nl heeft te vroeg gepiekt, je ziet altijd teams die moeten vechten voor elke wedstrijd kampioen worden (herinnert iemand zich 2006, Italie kampioen nadat ze in de 8e finale alleen door een schwalbe (= penalty) langs hiddinks australie kwamen om daarna kampioen te worden)
Affellay hield zich anders aardig staande.
Ik denk niet dat je Van Basten hier de schuld van kan geven, ik denk dat je eerder moet kijken naar de inzicht en ervaring van Guus Hiddink. Je zag vanaf de eerste minuut al zijn bedoelingen, het laten lopen van Bhoularouz om zo man meer situaties te creeren elder, vooral op het middenveld. Bhoularouz is een prima verdediger maar aanvallend kan je hem nog wel eens laten lopen want die passes van hem zijn niet bepaald zuiver en zijn looplijnen niet bepaald verrassend. Niet om Bhoula nu hier de schuld van te geven maar om enkel aan te geven hoe sluw die Hiddink is.
En over die wissels, ik kan me nog herinneren dat ik in het verleden altijd zat te tieren dat ze zo laat pas gingen proberen om de boel om te gooien, ik was er eigenlijk wel blij mee dat hij al wat vroeger begon met wisselen. Die Russen waren gewoon beter vanavond, betere vorm en sterkere taktiek. Soms verlies je gewoon omdat je over het totaalplaatje op dat moment gewoon minder goed was.