MuscleMeat

Nederland - Rusland

Wordt een echte kraker denk ik waarbij Nederland uiteindelijk met 3-2 zal overwinnen.

Ik denk 3-1..

Eigenlijk moet Nederland Rusland makkelijk op kunnen rollen maar je weet nooit! Ondanks de 3 zuivere overwinningen tot nu toe is het altijd spannend!

Rusland scoort niet, Nederland maakt ze hard in, ik hoop dat we hierna tegen Spanje moeten ipv Italie, zodat we die ook op hun bek zien gaan.

Het is wel Guus geluk he, dus zou me niks verbazen. Maar ik ben optimistisch en verwacht ook wel een 3-0.

Wordt iniedergeval vast weer een mooie avond! :D

hahahaha geweldig filmpje. bijna een slagveld.

Haha dat filmpje :D dat maakt voetbal nu nog leuk se. Van mij mag ned winne

Ik vind het jammer dat ik het niet uit mijn hoofd krijg dat Nederland kan verliezen van Italie in de halve finale :(

Eerst maar winnen van Rusland. Rusland is gelukkig nogal wisselvallig maar als ze in vorm zijn krijgt Nederland het knap lastig.

wedstrijden van Rusland dit EK:

Spanje-Rusland 4-1 (dramatisch slechte wedstrijd)
Rusland-Griekenland 1-0 (redelijke wedstrijd)
Rusland-Zweden 2-0 (goede wedstrijd)

wordt dus oppassen voor Nederland;)

1 voordeel, omdat veel spelers tegen Roemenie rust hebben gekregen zijn ze nu weer allemaal vrij gretig. Meeste ploegen hebben toch constant met hun 1ste keuze moeten spelen en Rusland heeft een dag minder rust gehad dan Nederland. Het zijn minieme voordelen maar kunnen wel de doorslag geven.

Ja klopt, en wie moest er verder reizen eigenlijk?

Terug
Naar boven