XXL Nutrition

Nederland - Rusland

Ik heb een vraagje voor de Hollanders. We willen misschien met een aantal kameraden de sfeer komen opsnuiven in Nederland tijdens de halve finale. Welke plaatsen zijn daar goed voor? Welke steden kleuren helemaal oranje? Hou er rekening mee dat het een beetje bij de grens ligt. Alvast bedankt!

Staphorst zou je even moeten checken.

Ik heb een vraagje voor de Hollanders. We willen misschien met een aantal kameraden de sfeer komen opsnuiven in Nederland tijdens de halve finale. Welke plaatsen zijn daar goed voor? Welke steden kleuren helemaal oranje? Hou er rekening mee dat het een beetje bij de grens ligt. Alvast bedankt!

Eindhoven misschien?

Ze hebben het moeilijk

Het gaat steeds beter... de 2de helft prikken we er 3 in.

Het eerste kwartier leek nergens op, daarna ging het beter en kwamen er toch wel redelijk wat kansen. 2e helft wordt er inderdaad gescoord door Nederland.

Boulahrouz is steeds de vrije man, erg slim van Hiddink. Die jongen kan geen man voorbij spelen en heeft een slechte pass. Zo snel mogelijk een paar wissels in gooien lijkt me.

Waar is het Elftal van vorige week?

Nederland ziet rusland als een makkie waar ze niet hard voor moeten werken, toch is rusland wel goed, Nederland moet er meer voor vechten, als ik soms de schoten zie lijkt het nergens op en ze laten de bal te snel afpakken en er niet veel voor doen om hem terug te pakken.

In de pauze een trap onder de kont werkt misschien :D

Hmmz vond de russen in het begin iets beter spelen. Aan het einde van het eerste helft was Nederland weer sterker.

Omg Nederland...

Potverdomme.

Vuile russen !!!!!!!!

Terug
Naar boven