AndroidHealthClinic

'Nederland steeds banger voor moslims'

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
69
'Nederland steeds banger voor moslims'

BRUSSEL - Zowel in Nederland als in de Europese Unie is sprake van een toenemende angst voor moslims en voor de islam. Dat concludeert het Europese Netwerk tegen Racisme (ENAR) in het woensdag verschenen jaarrapport over 2006.

[foto]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00087/moskee_bijlmermeer_87298h.jpg[/foto]
FOTO ANP

Volgens ENAR nemen sommige vormen van racisme in Europa nog steeds toe. De onderzoekers vermelden in het bijzonder de islamofobie, de angst voor de islam. Ook is er meer sprake van racistisch geweld.

Over Nederland stelt het rapport: ,,Behalve de zorgwekkende en voortdurende trend waarin moslims en de islam worden beschouwd als gevaar voor de Nederlandse samenleving, waren er drie positieve ontwikkelingen in 2006.'' Die gaan over de extra aandacht die politiek en het Openbaar Ministerie geven aan de bestrijding van racisme. (ANP)

Bron: AD.nl - Binnenland - 'Nederland steeds banger voor moslims'
Toch weer prachtig hoe 'ENAR' en de linkse media dit interpreteerd :roflol:

De mensen zijn terecht bang van een religie die duidelijk blijft groeien en haar eigen regels lijkt te bepalen of willen opdringen, maar dat valt dan maar onder de noemer 'racisme' (terwijl religie sowieso al niets te maken heeft met rassen).

Verder gaat men door over 'islamofobie' alsof het een ziekte is en bestreden moet worden. Nee! het is juist een signaal van de bevolking. Mensen voelen donders goed aan dat de islam in Europa niets te zoeken heeft met hun barbaarse neigingen, discriminerende praktijken etc.

En dan durft men deze angst zorgwekkend te noemen? Het is juist de opkomende islam die zorgwekkend is :duh:

Dat is wel het laatste waar ik bang voor ben :roflol:

Maar ik erger me er wel kapot aan.

Ik ben er niet bang voor. Waar ik wel bang voor ben is voor Nederlandse politici die dit aangrijpen om nog meer privileges te bieden aan allochtonen die wat voor godsdienst dan ook aanhangen en allochtonen die dit aangrijpen om te zeuren dat ze altijd gediscrimineerd worden

Echt om droevig van te worden zulke onderzoeken, denken ze dat de 'islamofobie' zomaar uit de lucht komt vallen ofzo ???

Bang ? lol

Angst is een zeer slechte raadgever.

Mensen zijn al zo lang bang voor moslims.Word het nu niet eens tijd de angst in haat om te zetten en ze eens recht in de roos terug te pakken.

Moet denken aan de woorden van Filip De Winter die de Moslim wil beperken omdat het een veroveringsgodsdienst is. Ga het alvast geen larie noemen.

Inderdaad.

Wie had 7 jaar geleden durven denken dat die 2 torens opgeblazen zouden worden?

Dan zou EricR heel hard gelachen hebben en zeggen dat je gek was maar kijk nu eens...;)

Ik weet een ding. Als je alleen tegen 1 belg/nederlander ruzie hebt blijft de kans groot dat je alleen tegen die persoon ruzie blijft hebben.

Als je alleen tegen een marrokaan ruzie hebt staan ze na een minuut met 5-20 rond je te schelden en je in te sluiten, dernoods met een mes of blaffer in je zij om je nog wat meer te intimideren.

Dus ja, ik ben een pak banger voor islamieten dan voor autochtonen. Onvoorspelbaar, veel minder te verliezen en een veel hoger groepsgevoel.

Ik weet een ding. Als je alleen tegen 1 belg/nederlander ruzie hebt blijft de kans groot dat je alleen tegen die persoon ruzie blijft hebben.

Als je alleen tegen een marrokaan ruzie hebt staan ze na een minuut met 5-20 rond je te schelden en je in te sluiten, dernoods met een mes of blaffer in je zij om je nog wat meer te intimideren.

Dus ja, ik ben een pak banger voor islamieten dan voor autochtonen. Onvoorspelbaar en een veel hoger groepsgevoel.

ja want elke marokkaan is moslim :roflol: :roflol:

OT: dus dit is over 2006, toen de islam compleet gehyped werd door wilders, en hoe is de situatie nu?

Precies hetzelfde en waarschijnlijk nog erger.

Maar doe gerust of er niks aan de hand is hoor, we wachten vrolijk af op alle ellende die nog gaat komen.:rolleyes:

Dus ja, ik ben een pak banger voor islamieten dan voor autochtonen. Onvoorspelbaar, veel minder te verliezen en een veel hoger groepsgevoel.
Want alle marrokanen zijn islamitisch. Mensen moeten niet zo schijten. Waarschijnlijk is het percentage extremistische islamieten, onder normale islamieten, net zo hoog als het percentage psychopaten en sektes onder ons "normale" mensen.

Trouwens die marrokanen die zo aggresief zijn tegenover ons zijn geen moslims, geen extremisten iig, extremisten vallen je niet zo maar aan. Meeste extremisten zitten namelijk in zo'n groep, of vallen onder het commando van iemand. Diegene geeft de opdracht en de extremist voert het uit.

Marrokanen/buitenlanders die je zomaar aanvallen zijn gewoon debiel, aggresief en onzeker.

Inderdaad.

Wie had 7 jaar geleden durven denken dat die 2 torens opgeblazen zouden worden?

Dan zou EricR heel hard gelachen hebben en zeggen dat je gek was maar kijk nu eens...;)

nou Eric, wat heb je daar op te zeggen? :D

Nou eric, he he .Waar blijf je nouw.Poezie poezie poezi.:D

:rolleyes: Nog nooit zo toepasselijk geweest deze smiley.

Overigens ik denk niet nonchalant over bepaalde dreigingen maar ik ben in ieder geval geen angsthaas. Al helemaal geen persoon die maar denkt dat xenofobie de weg is om tot een oplossing te komen.

Terug
Naar boven