MuscleMeat

'Nederland steeds banger voor moslims'

gast, ik zeg alleen wat ik heb gehoord en wat als "feit" werd bestempeld, dat jij het met grote onzin noemt ZONDER de (volgens jou) juiste feiten/bronnen of ook maar een redelijk argument erbij te halen vind ik nog al kort door de bocht

dus aanvaard jij alles als waarheid als het op tv wordt bestempeld als een feit???
Dat noem ik pas kort door de bocht.

De werelddominantie ligt momenteel in niet-islamitische landen en we kunnen constateren dat de het Westen de laatste 200 jaar flink zijn best heeft gedaan om de arabische en islamitishce wereld te overheersen, onder andere voor de olie.

Aangezien he vooral informatie van de heerser is die tot ons komt worden we overspoelt over slechte beelden en info van diegene die we overheersen.

De ISlamitische wereld is de laatste 200 jaar de speelbal geweest van het Westen. In die landen lijden die mensen onder dictatoriale regimes die door het westen worden gesteund. Als er dan terroristen opstaan om zich op onaanvaardbare wijze te verzetten, dan zijn wij hier niet 100 procent onschuldig aan.

Je oogst wat je zaait en het westen heeft de laatste 200 jaar zoveel smeerlapperij uitgehaald dat het nogal evident is dat er mistoestanden ontstaan.

Maar ja, wie ben ik met mijn opinie en mijn argumenten. Laten we vooral nog wat schreeuwen dat ALLE MArokkanen en Turken, en moslims ( wat verwarren we hen toch graag!), één pot nat zijn en allemaal met ak-47 rondlopen en terroristen zijn.

NUANCERING IS HIER ECHT ONBESTAANDE OP DEZE SITE.

ik raad tevens iedereen aan eens de sticky mbt tot de postregels in dit deel van het forum, eens te herlezen.

Veel Turken en moslims zijn nette mensen. Trouwens het is dus mijn schuld dat grote bedrijven en regeringen dictaturen en andere geweldadige regimes steunen en daarvoor mag ik gestraft worden? Monsterredenering

angst voor de islam heb ik niet.
salafisme moeten ze echter wel goed in de gaten houden

Veel Turken en moslims zijn nette mensen. Trouwens het is dus mijn schuld dat grote bedrijven en regeringen dictaturen en andere geweldadige regimes steunen en daarvoor mag ik gestraft worden? Monsterredenering

heb ik ook nooit beweerd. Maar laten we gewoon eens stoppen met het ontkennen dat het Westen de huidige toestand heeft gecreeerd.

dus aanvaard jij alles als waarheid als het op tv wordt bestempeld als een feit???
Dat noem ik pas kort door de bocht.

oke meneer-ik-wil-het-niet-begrijpen.

ik CITEER hier wat ik GEHOORD heb wat ALS feit bestempeld werd.....

meteen aannemen dat ik dit als de waarheid beschouw is ook wat kort links door de bocht

angst voor de islam heb ik niet.
salafisme moeten ze echter wel goed in de gaten houden
idd shutterspeed, het salafisme is echt een extremitische interpretatie van de islam. zo extremistisch dat er velen zich de vraag stellen of het nog wel om islam gaat. Idd, de islam is geen monolitisch blok dus verschillen tussen verschillende islamitische landen zullen er altijd wel zijn maar salafisten hebben heel veel zelfuitgevondne regeltjes waar vooral vrouwen onder lijden. Zoals bjv het verbieden vna vrouwen om met de wagen te rijden.

De ISlamitische wereld is de laatste 200 jaar de speelbal geweest van het Westen. In die landen lijden die mensen onder dictatoriale regimes die door het westen worden gesteund. Als er dan terroristen opstaan om zich op onaanvaardbare wijze te verzetten, dan zijn wij hier niet 100 procent onschuldig aan.
Je oogst wat je zaait en het westen heeft de laatste 200 jaar zoveel smeerlapperij uitgehaald dat het nogal evident is dat er mistoestanden ontstaan.

heb ik ook nooit beweerd. Maar laten we gewoon eens stoppen met het ontkennen dat het Westen de huidige toestand heeft gecreeerd.

Met andere woorden: We moeten niet zeuren als er aanslagen worden gepleegd want we hebben het aan onszelf te danken.

Met andere woorden: We moeten niet zeuren als er aanslagen worden gepleegd want we hebben het aan onszelf te danken.

jeetje man, heb ik dat gezegd? Je moet dringend eens leren hoe conclusies te trekken.
Het is niet omdat je de oorzaak van iets ontdekt dat je daarom ook akkoord gaat met de smeerlapperij die daar uit voortvloeit.

De terroristen zijn schuldig aan hun verschrikkelijke daden en moeten gestraft worden maar het is laf om te ontkennen dat we niet zelf hebben meegeholpen met het creeren van deze situatie.

ps: ik ben benieuwd wat je hier nu weer zal uit gaan concluderen!!

Moet denken aan de woorden van Filip De Winter die de Moslim wil beperken omdat het een veroveringsgodsdienst is. Ga het alvast geen larie noemen.

wat klopt er niet aan deze zin???

"...Moslim wil beperken omdat het een veroveringsgodsdienst ..."

een moslim is geen godsdienst he.

Velen debatteren en oordelen zonder zelf nog maar de termen uit elkaar te kennen.

ps: het christendom was geen veroveringsgodsdienst?? Hebben we niet zowat de hele wereld willen bekeren?

jeetje man, heb ik dat gezegd? Je moet dringend eens leren hoe conclusies te trekken.
Het is niet omdat je de oorzaak van iets ontdekt dat je daarom ook akkoord gaat met de smeerlapperij die daar uit voortvloeit.

De terroristen zijn schuldig aan hun verschrikkelijke daden en moeten gestraft worden maar het is laf om te ontkennen dat we niet zelf hebben meegeholpen met het creeren van deze situatie.

ps: ik ben benieuwd wat je hier nu weer zal uit gaan concluderen!!

Ik concludeer uit wat jij schrijft. Hoe jij het neerzet lijkt het er nu op dat iedereen schuld heeft aan wat er in Islamitische landen is gebeurd in de afgelopen 200 jaar. Terwijl dat in de praktijk het resultaat is van maar een klein aantal mensen.

wat klopt er niet aan deze zin???

"...Moslim wil beperken omdat het een veroveringsgodsdienst ..."

een moslim is geen godsdienst he.

Velen debatteren en oordelen zonder zelf nog maar de termen uit elkaar te kennen.

ps: het christendom was geen veroveringsgodsdienst?? Hebben we niet zowat de hele wereld willen bekeren?

zowel christendom als islam heeft als doel om meer zieltjes te veroveren natuurlijk, alleen nemen de moslim dit soms iets TE letterlijk...(wat de christenen 500jaar geleden ook deden)

ik zeg, niet erg ver :P daarmee zeg ik dat het me nix zou verbazen als het waar is, maar niet met zekerheid het geloof....moet ik nou elk woordje uitleggen?

dazdat is dus een typisch voorbeeld van warm en koud blazen.
Iets beweren en dan via zo'n flauw excuus de zaken trachten goed te praten.

Wees eens eerlijk he! je geloofde datgene dat als een feit werd beschouwd. Je geloofde het omdat het niet in twijfel werd getrokken.
Dat noem is dus wel heel erg kort door de bocht.

zowel christendom als islam heeft als doel om meer zieltjes te veroveren natuurlijk, alleen nemen de moslim dit soms iets TE letterlijk...(wat de christenen 500jaar geleden ook deden)

fout; de islam stelt in de koran: "jij jouw geloof en ik het mijne".

De islam was in den beginne louter en alleen voor de arabieren omdat zij geen profeet hadden gekregen van de god van abraham. het ging dus niet om het winnen van zieltjes van niet-arabieren.
Het is later, met de invloed van corrupte leiders dat men met geweld land is gaan veroveren. Dit had dan weer niks met religie te maken maar met macht en geld en territorium. Zoals altijd. net zoals bij christenen.

maar weet je, ik ga je echt geen geschiedenisles gaan geven hoor. lees eens een boek, zonder prentjes.

Ik concludeer uit wat jij schrijft. Hoe jij het neerzet lijkt het er nu op dat iedereen schuld heeft aan wat er in Islamitische landen is gebeurd in de afgelopen 200 jaar. Terwijl dat in de praktijk het resultaat is van maar een klein aantal mensen.

dan concludeer jij verkeerd.
tevens, je schrijft: een klein aatal mensen.
Datzelfde geldt voor het aandeel van de terroristen. Die bestaan bijv uit 10 000 mensen op 1 miljard gelovigen.
60 jaar geleden was er geen islamitsich terrorisme, toc bestond de islam al 14 eeuwen, wxat duidelijk bewijst dat het niet de islam is die het probleem is maar het eeuwen lang vernken van hele volkeren.

dan concludeer jij verkeerd.
tevens, je schrijft: een klein aatal mensen.
Datzelfde geldt voor het aandeel van de terroristen. Die bestaan bijv uit 10 000 mensen op 1 miljard gelovigen.
60 jaar geleden was er geen islamitsich terrorisme, toc bestond de islam al 14 eeuwen, wxat duidelijk bewijst dat het niet de islam is die het probleem is maar het eeuwen lang vernken van hele volkeren.

Mja dat zal het zijn. Het is dus onze schuld en we hebben het over onszelf afgeroepen. Van de een op de andere dag dachten die knakkers: Weet je wat... iedereen in het Westen heeft ons al 200 jaar uitgebuit. Laten we ze gaan doden.

Trouwens 10.000 mensen? Het zullen er vele malen meer zijn. Anders had het probleem zich allang opgelost.

Mja dat zal het zijn. Het is dus onze schuld en we hebben het over onszelf afgeroepen. QUOTE]

Jeetje man, ik hou er mee op. als jij het vertikt te lezen wat ik schrijf en iedere keer weer verkeerde conclusies trekt. Dit debat is blijkbaar te moeilijk voor jou.

Trouwens 10.000 mensen? Het zullen er vele malen meer zijn. Anders had het probleem zich allang opgelost.

en hoe kom je daar nu weer bij? Ergens op tv gehoord waar het als feit werd bestempeld en niet in vraag werd getrokken.

Ik hou er mee op met te antwoorden op jouw posts. het heeft geen zin met iemand te debatteren als ddeze de argumenten niet begrijpt en verkeerde conclusies, al dan niet bewust, trekt.

Begint steeds meer vormen van een religie aan te nemen: Het eind is eminent! Maar, volg ons en we zullen overwinnen!

De wetenschap bevestigt immers: Rechts is gelukkiger!

:roflol:

Soms zien ze er eng uit. Maar dat kun je ook zeggen van "The Addams family" en die hebben uiteindelijk best humor.

Terug
Naar boven