AndroidHealthClinic

'Nederland steeds banger voor moslims'

Want alle marrokanen zijn islamitisch. Mensen moeten niet zo schijten. Waarschijnlijk is het percentage extremistische islamieten, onder normale islamieten, net zo hoog als het percentage psychopaten en sektes onder ons "normale" mensen.

Was het maar zo, als je beelden ziet uit het midden-oosten zie je allemaal mannen, vrouwen en kinderen met AK-47's die tot alles in staat zijn gewoon omdat Allah het zegt. Gelukkig zijn de moslims in de landen buiten het midden-oosten tammer, maar er zitten genoeg gekken bij die dus aanslagen plegen.

Overigens ik denk niet nonchalant over bepaalde dreigingen maar ik ben in ieder geval geen angsthaas.

Ik ben zo min een angsthaas als jij, laten we het dan realistischer noemen.:D

Punt is dat je in het verleden heel makkelijk over dit soort dingen dacht en het wegwuifde als onzin maar tegenwoordig zie ik een kentering in je posts en liggen we een stuk dichter bij elkaar.:p

Waar ik ook een bloedhekel aan heb is zomaar dingen roepen....het schiet niet op om iedereen over 1 kam te scheren maar feit blijft dat de wereld aan het veranderen is en zeker niet in ons voordeel, bro.

Schei toch uit, ik heb nog nooit bepaalde dreigingen weggewuifd. Maar als je eenmaal de nuance in een discussie wil brengen ben je gelijk iemand die de problemen niet wil zien. Ik kijk naar de cijfers en feiten i.p.v. dat ik zaken ga roepen die gewoon volkomen generalisaties zijn.

Ik zal nooit roepen dat opkomend radicalisme geen gevaar is maar zal evenmin gaan roepen dat ieder moslim zo'n beetje een radicaal is. Dat is het wezenlijke verschil.

Nou, het is dat ik er de tijd niet voor heb om je posts hier te linken waarin dat heel duidelijk blijkt dus je hebt mazzel.

Verder weet iedereen hier wel hoe je erover dacht dus het heeft weinig nut om dat nu te bagatelliseren,kerel.

De reacties spreken voor zich.

Dus omdat je de moeite er niet voor wil doen wordt ik maar van beschuldigd dat ik de zaken minder erg voorstel dan het is? Mooi is dat. Natuurlijk lijkt het er voor paniekzaaiers snel op dat iets wordt gebagateliseerd, die leven in zo'n waanwereld dat er geen enkele plek meer is voor nuance. Daarmee niet gezegd dat jij ook in zo'n wereld leeft maar ik vraag me wel af hoe je aan dat beeld van mij komt.

Door je posts in het verleden,kerel.

Ik zeg ook in mn vorige post dat ik vind dat je tegenwoordig anders reageert dan vroeger en ben daar alleen maar blij mee.

Vroeger was je veel sneller om dingen af te doen als onzin (en daar had je soms gelijk in en soms niet) en vandaag de dag zie ik je dat veel minder doen en zitten we vaak op 1 lijn.

Bedoelde het dus positief en zeker niet om je af te vallen, bro.

Niet willen aanpassen, dan wegwezen. Zeker omdat er vaak genoeg huwelijkspartners worden overgehaald die zich daarna dus niet aanpassen. In Nederland wonen is niet vrijblijvend, nooit geweest trouwens.

Het is niet altijd de schuld van de Nederlandse overheid dat ze niet hebben kunnen integreren. Als je wil meedraaien heb je ook zelf een inspanningsverplichting.

Een posting uit het verleden en zo kan ik er nog wel meer oplepelen. Dingen afdoen als onzin doe ik alleen als het achterlijke borrelpraat is vol met generalisaties. Maar goed je beeld over mij staat al vast lijkt het.

wow bush z'n techniek door het vlaams behang :yawn:

2/3 van de turken en moslims zijn toch verwerkt door inteelt? dat hoorde ik eergister bij Pauw en Witteman.."normale" turken zijn dus niet agressief, alleen die figuren die uit de intellt komen en niet helemaal 100% zijn. (dus een neef trouwt met een nicht etc).

ze willen ook een soort DNA test gaan doen ofzo voor immegranten (en nee, niet wilders)

2/3 van de turken en moslims zijn toch verwerkt door inteelt? dat hoorde ik eergister bij Pauw en Witteman.."normale" turken zijn dus niet agressief, alleen die figuren die uit de intellt komen en niet helemaal 100% zijn. (dus een neef trouwt met een nicht etc).

ze willen ook een soort DNA test gaan doen ofzo voor immegranten (en nee, niet wilders)

Heb je hier een bron voor?

Een posting uit het verleden en zo kan ik er nog wel meer oplepelen. Dingen afdoen als onzin doe ik alleen als het achterlijke borrelpraat is vol met generalisaties. Maar goed je beeld over mij staat al vast lijkt het.

En mijn beeld is positief van je dus ik vind het jammer dat je mn posts verkeerd opvat, bro.

Ik weet een ding. Als je alleen tegen 1 belg/nederlander ruzie hebt blijft de kans groot dat je alleen tegen die persoon ruzie blijft hebben.

Als je alleen tegen een marrokaan ruzie hebt staan ze na een minuut met 5-20 rond je te schelden en je in te sluiten, dernoods met een mes of blaffer in je zij om je nog wat meer te intimideren.

Dus ja, ik ben een pak banger voor islamieten dan voor autochtonen. Onvoorspelbaar, veel minder te verliezen en een veel hoger groepsgevoel.

Klopt als een bus (Marrokanen en Turken).

Ik dacht niet dat men nog grotere onzin kon vertellen in deze topic mar blijkbaar is deze toch wel subliem in zijn stupiditeit.

Ericr, waar haa lje de moed om iedere keer weer te antwoorden op de meest domm, achterlijke,... antwoorden die hier zo vaak worden neergepend.

Je komt voortdurend af met cijfers en argumenten waar geen speld tussen te krijgen is en iedere keer weer worden deze genegeerd en wordt dezelfde onzin, die dan al 20 keer is ontkracht, herkauwt. Verschrikkelijk.

Ik dacht niet dat men nog grotere onzin kon vertellen in deze topic mar blijkbaar is deze toch wel subliem in zijn stupiditeit.

Ericr, waar haa lje de moed om iedere keer weer te antwoorden op de meest domm, achterlijke,... antwoorden die hier zo vaak worden neergepend.

Je komt voortdurend af met cijfers en argumenten waar geen speld tussen te krijgen is en iedere keer weer worden deze genegeerd en wordt dezelfde onzin, die dan al 20 keer is ontkracht, herkauwt. Verschrikkelijk.

ach ze zijn gewoon bang van moslims (zie topictitel)

De werelddominantie ligt momenteel in niet-islamitische landen en we kunnen constateren dat de het Westen de laatste 200 jaar flink zijn best heeft gedaan om de arabische en islamitishce wereld te overheersen, onder andere voor de olie.

Aangezien he vooral informatie van de heerser is die tot ons komt worden we overspoelt over slechte beelden en info van diegene die we overheersen.

De ISlamitische wereld is de laatste 200 jaar de speelbal geweest van het Westen. In die landen lijden die mensen onder dictatoriale regimes die door het westen worden gesteund. Als er dan terroristen opstaan om zich op onaanvaardbare wijze te verzetten, dan zijn wij hier niet 100 procent onschuldig aan.

Je oogst wat je zaait en het westen heeft de laatste 200 jaar zoveel smeerlapperij uitgehaald dat het nogal evident is dat er mistoestanden ontstaan.

Maar ja, wie ben ik met mijn opinie en mijn argumenten. Laten we vooral nog wat schreeuwen dat ALLE MArokkanen en Turken, en moslims ( wat verwarren we hen toch graag!), één pot nat zijn en allemaal met ak-47 rondlopen en terroristen zijn.

NUANCERING IS HIER ECHT ONBESTAANDE OP DEZE SITE.

ik raad tevens iedereen aan eens de sticky mbt tot de postregels in dit deel van het forum, eens te herlezen.

Want alle marrokanen zijn islamitisch. Mensen moeten niet zo schijten. Waarschijnlijk is het percentage extremistische islamieten, onder normale islamieten, net zo hoog als het percentage psychopaten en sektes onder ons "normale" mensen.

Was het maar zo, als je beelden ziet uit het midden-oosten zie je allemaal mannen, vrouwen en kinderen met AK-47's die tot alles in staat zijn gewoon omdat Allah het zegt. Gelukkig zijn de moslims in de landen buiten het midden-oosten tammer, maar er zitten genoeg gekken bij die dus aanslagen plegen.
En wie hersenspoelt hen? Juist. Een paar debiele leiders. Als je niets anders weet...

gast, ik zeg alleen wat ik heb gehoord en wat als "feit" werd bestempeld, dat jij het met grote onzin noemt ZONDER de (volgens jou) juiste feiten/bronnen of ook maar een redelijk argument erbij te halen vind ik nog al kort door de bocht

Terug
Naar boven