MuscleMeat

Nederland vs Portugal

rtodeep zei:
volgens mij heeft hij het in zn laatste wedstriijd tegen tsjechie aardig gedaan.en hij heeft zich al vaker bewezen dat hij een goeie schakel kan zij.

en vennegoor heeft in 8 interlands nog nooit gescoort voor oranje.. dusja :p goeie pinchhitter

je behaalt een plaats in oranje op basis van prestaties bij je eigen club en nu wil het zo zijn dat Pierre bij Feyenoord maar 11 keer heeft gespeeld en maar 3 x heeft gescoord. Niet echt een basis om voor oranje uit te komen

volgens mij heeft van nistelrooy nou ook niet echt veel meer gespeeld?? en makaay daarintegen wel .. dus daar zal het toch niet altijd aan liggen

lodewijks is op dit moment ook beter dan stekeleburg maar die gaat toch ook niet mee..ja oke hijs al een fossiel, maarja het gaat toch om de prestatie`s

rtodeep zei:
volgens mij heeft van nistelrooy nou ook niet echt veel meer gespeeld?? en makaay daarintegen wel .. dus daar zal het toch niet altijd aan liggen

lodewijks is op dit moment ook beter dan stekeleburg maar die gaat toch ook niet mee..ja oke hijs al een fossiel, maarja het gaat toch om de prestatie`s

Met van nistelrooy ben ik het absoluut eens, net als van der vaart. Daarom snap ik niet dat hij Huntelaar niet mee heeft genomen, die gast was in bloedvorm

Luukie23 zei:
Met van nistelrooy ben ik het absoluut eens, net als van der vaart. Daarom snap ik niet dat hij Huntelaar niet mee heeft genomen, die gast was in bloedvorm

dat is zeker waar huntelaar had zekers mee gemoeten.. maar dat wist iedereen behalve van basten

Luukie23 zei:
je behaalt een plaats in oranje op basis van prestaties bij je eigen club en nu wil het zo zijn dat Pierre bij Feyenoord maar 11 keer heeft gespeeld en maar 3 x heeft gescoord. Niet echt een basis om voor oranje uit te komen

Geldt dit dan ook niet voor Kromkamp,Babel en misschien iemand anders die ik vergeten heb???

Iedereen loopt wel te zeiken dat Kuyt zo'n waardeloze spits is, maar wat heeft onze geweldige Ruud van Nistelrooy laten zien dan? De wedstrijden dat ie gespeelt heeft, geen balcontrole, niet technisch genoeg in de kleine ruimte, geen optimale positionering. V. Nistelrooy past niet in 'het' Nederlandselftal systeem vind ik!

Kuyt goed balvast, sterk aan de bal, helaas kreeg ie ze punt niet tegen die bal aan. Als kuyt zn teen tegen die bal gezet had was het nu ''Kuyt red oranje''. De man mag dan geen wereldspits zijn maar wel iemand die goed balvast is, een teamplayer en 200% geeft.

Verder moet Emanuelson mee over 2 jaar op het middenveld, snel, technisch en een goed schot en natuurlijk Klaas Jan!

Juriaan zei:
Kuyt goed balvast, sterk aan de bal, helaas kreeg ie ze punt niet tegen die bal aan. Als kuyt zn teen tegen die bal gezet had was het nu ''Kuyt red oranje''.

Sorry hoor maar nu doe je net of Kuyt die bal maar net kon halen??? Hij verprutste deze kans gewoon.........

Verder heeft Kuyt het niet slecht gedaan gister maar deze bal mocht er zeker in.

Juriaan zei:
Iedereen loopt wel te zeiken dat Kuyt zo'n waardeloze spits is, maar wat heeft onze geweldige Ruud van Nistelrooy laten zien dan? De wedstrijden dat ie gespeelt heeft, geen balcontrole, niet technisch genoeg in de kleine ruimte, geen optimale positionering. V. Nistelrooy past niet in 'het' Nederlandselftal systeem vind ik!

Kuyt goed balvast, sterk aan de bal, helaas kreeg ie ze punt niet tegen die bal aan. Als kuyt zn teen tegen die bal gezet had was het nu ''Kuyt red oranje''. De man mag dan geen wereldspits zijn maar wel iemand die goed balvast is, een teamplayer en 200% geeft.

Verder moet Emanuelson mee over 2 jaar op het middenveld, snel, technisch en een goed schot en natuurlijk Klaas Jan!

Emanuelson had dit WK al meegemoeten...voor linksback of linkermiddenvelder.

Juriaan zei:

Zo is het maar net.

NEDERLAND EK KAMPIOEN 2008!!!!!:D

Stel je voor dat ze terug uitkomen tegen Portugal :roflol:

bouwens62 zei:
Sorry hoor maar nu doe je net of Kuyt die bal maar net kon halen??? Hij verprutste deze kans gewoon.........

Verder heeft Kuyt het niet slecht gedaan gister maar deze bal mocht er zeker in.
Hij rende de poten uit z'n lijf, en miste maar een teenlengte om die bal nog net dat ene extra tikje over de keeper heen te kunnen geven. Was dat gebeurd, dan was Kuyt 's nederlands held geweest, en was iedereen blij dat hij er stond, en niet Ruud, die in 3 wedstrijden zo goed als niets heeft laten zien.

Centaur zei:
Hij rende de poten uit z'n lijf, en miste maar een teenlengte om die bal nog net dat ene extra tikje over de keeper heen te kunnen geven. Was dat gebeurd, dan was Kuyt 's nederlands held geweest, en was iedereen blij dat hij er stond, en niet Ruud, die in 3 wedstrijden zo goed als niets heeft laten zien.

Zelf zeker nooit gevoetbald?
Kuijt schatte de bal verkeerd in. Hij had in eerste instantie al de mogelijkheid de bal met de voet te beroeren om hem op die manier de juiste snelheid en richting mee te geven. Hij liet de bal echter lopen en vanwege de veel te lichte ballen en dus verhoogde balsnelheid (iemand het opgevallen dat er heel veel passes niet op maat maar te hard zijn?) kwam hij tekort. Ook had hij volgens mij nog de mogelijkheid de bal uiteindelijk te 'chippen' zoals Dani zei.

Ik vind het jammer dat de potentie van dit team niet is benut door kortzichtigheid van de bondscoach. Het systeem was structureel fout 4 wedstrijden lang. Zulke fantastische spelers op het middenveld maar het kwam er niet uit.
Volgens mij had een speler als Davids of Nigel de Jong het verschil kunnen maken. Een agressieve balafpakker die met passie voetbalt en over wat meer hersencellen beschikt dan v. Bommel. Toch maar 3-4-3 in de toekomst?

bouwens62 zei:

Zeker waar, was een goede kans, helaas benut ie m niet

Terug
Naar boven