MuscleMeat

Nederland vs Portugal

rtodeep zei:
ik begrijp gewoon niet dat iemand als sneijder in het nederlands elftal loopt terwijl DE MAN van ac milan seedorf al jaren dr niet meer bij zit , tuurlijk penalty`s moet hij niet nemen maar voetballen kan die wel ..

ik snap een aantal spelers niet die er bij zitten

sneijder, heitinga vd vaart ( na zolang geblesserd te zijn )

spelers die ik goed vond waren boularouz met stip en de cler 1 wedstrijd goed gedaan , vd sar en van brockhorst, meer kan ik eigenlijk niet opnoemen want ze waren niet best
v persie.

bouwens62 zei:
:roflol:wist niet dat er zo serieus op gereageerd zou worden :D

:D Socrates moet niet teveel hoop krijgen. Ben in ieder geval zaterdag voor Engeland, ook al is dat ook een ramp dit WK.

bascross zei:

robben en v persie en hebben beiden 1 wedstrijd het verschil kunnen maken, en de andere wedstrijden heb ik ze haast niet gezien, en als ploeg kan je niet alleen hopen op je vleugel spelers

Als van persie de bal in handen had gebeurde er nog wat.
Waarom die van de vaart in het elftal zit kan ik nog steeds niet begrijpen.

rtodeep zei:
ik begrijp gewoon niet dat iemand als sneijder in het nederlands elftal loopt terwijl DE MAN van ac milan seedorf al jaren dr niet meer bij zit , tuurlijk penalty`s moet hij niet nemen maar voetballen kan die best

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:( :( :(

Om maar te zwijgen over "The Pitbull", ik ben zelf van mening dat Kluivert van groot belang had kunnen zijn.

Coen Moulijn er ook nog bij, laten we vooral die vorige generatie kabelaars snel vergeten. Dat was ook vaak een drama.

Santino88 zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:( :( :(

Om maar te zwijgen over "The Pitbull", ik ben zelf van mening dat Kluivert van groot belang had kunnen zijn.

Kluivert??? hahaha, dat kun je niet menen. die gast heeft al twee jaar geen deuk meer in een pakje boter geschopt. Bedenk dat Seedorf, kluivert en Davids een negatieve invloed hebben op het groepsgevoel, althans volgens Van Basten. Ik ben blij dat deze gasten niet meer voor Oranje spelen, al moet ik wel zeggen dat we dit WK een type davids nodig hadden, maar davids zelf niet

Luukie23 zei:
Kluivert??? hahaha, dat kun je niet menen. die gast heeft al twee jaar geen deuk meer in een pakje boter geschopt. Bedenk dat Seedorf, kluivert en Davids een negatieve invloed hebben op het groepsgevoel, althans volgens Van Basten. Ik ben blij dat deze gasten niet meer voor Oranje spelen, al moet ik wel zeggen dat we dit WK een type davids nodig hadden, maar davids zelf niet

**** het groepsgevoel met deze gasten is het toch ook niet gegaan..

Ik meen het serieus maar goed we komen er nooit achter, Kluivert is nog steeds de meest complete oranje spits ook al presteert hij niet meer hij had in ieder geval beter gepresteerd dan "kuyt".

Davids & Seedorf moesten erbij zijn Van Basten heeft veel praatjes maar praatjes vullen geen gaatjes :)

Met Davids, Seedorf en Kluivert was het in ieder geval zeker niet gelukt...

Santino88 zei:
Ik meen het serieus maar goed we komen er nooit achter, Kluivert is nog steeds de meest complete oranje spits ook al presteert hij niet meer hij had in ieder geval beter gepresteerd dan "kuyt".

Davids & Seedorf moesten erbij zijn Van Basten heeft veel praatjes maar praatjes vullen geen gaatjes :)

miss dat ze voor het volgende toernooi te oud zijn , maar ik denk dat ze en nu wel bij hadden moeten zijn

en nog iets als nederland heb je een spits als makaay lopen, oke en zijn nog meer goeie van nistelrooy, kuyt , maar in godsmaan wat heeft vennegoor daar te zoeken??? omdat hij toevallig een lange slungel is?? komop zeg!!

ik zal niet alles bij van basten neerleggen maar die man heeft nou eenmaal graag dat iedereen maar ja en amen zegt

Triest hoe Makaay werd vergeten :( ik ben nooit voor die Van Basten geweest al trainer.

Bv. die onzin over sterallures... schijt toch op!

rtodeep zei:
miss dat ze voor het volgende toernooi te oud zijn , maar ik denk dat ze en nu wel bij hadden moeten zijn

en nog iets als nederland heb je een spits als makaay lopen, oke en zijn nog meer goeie van nistelrooy, kuyt , maar in godsmaan wat heeft vennegoor daar te zoeken??? omdat hij toevallig een lange slungel is?? komop zeg!!

ik zal niet alles bij van basten neerleggen maar die man heeft nou eenmaal graag dat iedereen maar ja en amen zegt

Vennegoor is daar om 1 reden: en dat is voor de laatste tien minuten bij een achterstand als breekijzer. Dat betekend dus lange ballen op hem en dan met het hoofd klaarleggen voor iemand anders. Van Nistelrooy of huntelaar etc kunnen dit niet, Vennegoor is de enige die dit enigzinds beheerst. Als je dat niet snapt heb je geen tactisch inzicht

EricR zei:
Coen Moulijn er ook nog bij, laten we vooral die vorige generatie kabelaars snel vergeten. Dat was ook vaak een drama.

Het spel oogde vaak niet erg spectaculair omdat ze met 10 man op de helft van de tegenstander speelden en dus een eindeloos gebrei werd (wat typerend is voor het Nederlandse voetbal), maar de prestaties waren vrij behoorlijk. Halve finale plaatsen in '98, 2000 en 2004. Dat is echt goed voor zo'n klein landje met een relatief smalle selectie.

axestream zei:
Het spel oogde vaak niet erg spectaculair omdat ze met 10 man op de helft van de tegenstander speelden en dus een eindeloos gebrei werd (wat typerend is voor het Nederlandse voetbal), maar de prestaties waren vrij behoorlijk. Halve finale plaatsen in '98, 2000 en 2004. Dat is echt goed voor zo'n klein landje met een relatief smalle selectie.

Maar dat was niet alleen de verdienste van de genoemde voetballers hier. Seedorf en Kluivert hebben in die jaren niet de ploeg gedragen, voor Davids wil ik dan nog een uitzondering maken.

Luukie23 zei:
Vennegoor is daar om 1 reden: en dat is voor de laatste tien minuten bij een achterstand als breekijzer. Dat betekend dus lange ballen op hem en dan met het hoofd klaarleggen voor iemand anders. Van Nistelrooy of huntelaar etc kunnen dit niet, Vennegoor is de enige die dit enigzinds beheerst. Als je dat niet snapt heb je geen tactisch inzicht

joh kom op, vennegoor is 3cm langer dan makaay, en die kan temiste ook wat over de grond als het door de lucht niet loopt.. je gaat toch niet zn gozer meenemen alleen als er lange ballen gaan volgen in een wedstrijd??? die kerel is een schim van makaay..wat nou tactisch inzicht !! t slaat gewoon nergens op.. had dan van hooijdonk meegenomen die kan teminste ook nog raak koppen of er een vrije trap in schieten.. en als we het dan toch over groepsgevoel hebben kan je van hooijdink en zeker wel tussen hebben zitten

rtodeep zei:
joh kom op, vennegoor is 3cm langer dan makaay, en die kan temiste ook wat over de grond als het door de lucht niet loopt.. je gaat toch niet zn gozer meenemen alleen als er lange ballen gaan volgen in een wedstrijd??? die kerel is een schim van makaay..wat nou tactisch inzicht !! t slaat gewoon nergens op.. had dan van hooijdonk meegenomen die kan teminste ook nog raak koppen of er een vrije trap in schieten.. en als we het dan toch over groepsgevoel hebben kan je van hooijdink en zeker wel tussen hebben zitten

Je zet er een breekijzer voor de laatste 10 minuten in je tot de conclusie komt dat het over de grond niet meer lukt...dan is er maar 1 ding van belang en dat is die ballen hoog het strafschopgebied in pompen en dan kun je dus met makaay al helemaal niks. Nogmaals: als je dat niet snapt dan heb je geen tactisch inzicht.

Ik zeg nu niet dat ik Vennegoor zo enorm goed vindt, maar als het op dit soort specifieke kwaliteiten aankomt is hij het beste wat voorhanden is op het moment

Luukie23 zei:
Je zet er een breekijzer voor de laatste 10 minuten in je tot de conclusie komt dat het over de grond niet meer lukt...dan is er mar q ding van belang en dat is die ballen hoog het strafschopgebied in pompen en dan kun je dus met makaay al helemaal niks. Nogmaals: als je dat niet snapt dan heb je geen tactisch inzicht.

Ik zeg nu niet dat ik Vennegoor zo enorm goed vindt, maar als het op dit soort specifieke kwaliteiten aankomt is hij het beste wat voorhanden is op het moment

oke meneer de bondscoach.. :rolleyes:

vind v hooijdonk toch echt een betere optie

rtodeep zei:
oke meneer de bondscoach.. :rolleyes:

vind v hooijdonk toch echt een betere optie

Van Hooijdonk is voor die functie uitermate geschikt, maar hij heeft sinds twee jaar niet meer het niveau van Oranje...

Luukie23 zei:
Van Hooijdonk is voor die functie uitermate geschikt, maar hij heeft sinds twee jaar niet meer het niveau van Oranje...

volgens mij heeft hij het in zn laatste wedstriijd tegen tsjechie aardig gedaan.en hij heeft zich al vaker bewezen dat hij een goeie schakel kan zij.

en vennegoor heeft in 8 interlands nog nooit gescoort voor oranje.. dusja :p goeie pinchhitter

Terug
Naar boven