Fitness Seller

Nederland vs Portugal

O mijn god die gast moet echt sterven:D wat was er aan de hand daar!! dat die gast zich nog durft te vertonen

De dbb knokploeg is reeds onderweg naar appeltaart :cool:

@ appeltaart: heb je het over die foto? goede vraag.... een tegenspeler zal wel iets gemeens over z'n moeder hebben gezegd ofzo.... voetballers zijn allemaal watjes.
Nu is er op eurosport tenminste wel een leuke balsport, rugby.

Kleine winst voor Nederland.

Lauw zei:
ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).

hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

grapjas!;)

Ja het ging over die foto, laatste keer dat ik zoon gezichtsuitdrukking heb gezien was in groep 3 ofzo iets met een potlood incident boh??? shocked echt

appeltaart zei:
O mijn god die gast moet echt sterven:D wat was er aan de hand daar!! dat die gast zich nog durft te vertonen

Dit was nadat ze hadden verloren van Griekenland tijdens het EK. Zoiets vergeet ik niet, het was puur genieten toen hij begon te janken :D.

eerste helft scoort portugal de 0-1
tweede helft scoort nederland in de 60-70 minuut de 1-1
kort na 80 ste minuut trapt nederland de 2-1 binnen.
;)

Nederland wint na strafschoppen.

Ik zie het somber in. Vind ze niet goed spelen en dat moet je wel als je voetbalt tegen een land als Portugal

Dit was nadat ze hadden verloren van Griekenland tijdens het EK. Zoiets vergeet ik niet, het was puur genieten toen hij begon te janken

nog mooier was na de strafschoppen in FA cup finale tegen Arsenal. Toen was oorbelletje samen met dikkie dik flink aan het huilen. Mooi was dat Wenger lachen, fergusson of ook wel genoemd viezerik stond daar met z'n rooie kop en Henry dacht meteen aan een nieuwe spaarvarken.

mooi was dat en alle Arsenal fans maar schreeuwen look that fat scouser crying[Rooney]

Lauw zei:
ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).

hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
cristiano ronaldo;)

het wordt 2-1 voor nederland zonder twijfel

Geen idee. Oranje speelt al twee jaar lang niet echt goed, vaak ronduit slecht, maar toch winnen ze keer op keer. Ben benieuwd of NL zich ook vanuit een achterstand terug kan knokken in een wedstrijd. Het leukste zal toch het commentaar van Socrates worden als Portugal verliest. :D

axestream zei:
Geen idee. Oranje speelt al twee jaar lang niet echt goed, vaak ronduit slecht, maar toch winnen ze keer op keer. Ben benieuwd of NL zich ook vanuit een achterstand terug kan knokken in een wedstrijd. Het leukste zal toch het commentaar van Socrates worden als Portugal verliest. :D

Socrates hoeft zich geen zorgen te maken.. Portugal verliest niet....

:o hoopt ie

Als Portugal verliest dan openen we een draadje speciaal voor Socrates. :D

Ik ban Socrates in alle gevallen, dat scheelt.

ja, dat is misschien nog de beste oplossing voor iedereen.

Als kuit in de basis staat, kijk ik niet eens.

Terug
Naar boven