- Waardering
- 22
appeltaart zei:Nederland wordt geklopt met 1-0, die lui zijn echt niet op elkaar ingespeeld
Waar blijft EricR nou met z'n ban als je hem nodig hebt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
appeltaart zei:Nederland wordt geklopt met 1-0, die lui zijn echt niet op elkaar ingespeeld

Lauw zei:ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).
hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

appeltaart zei:O mijn god die gast moet echt stervenwat was er aan de hand daar!! dat die gast zich nog durft te vertonen
.Dit was nadat ze hadden verloren van Griekenland tijdens het EK. Zoiets vergeet ik niet, het was puur genieten toen hij begon te janken
cristiano ronaldoLauw zei:ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).
hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

axestream zei:Geen idee. Oranje speelt al twee jaar lang niet echt goed, vaak ronduit slecht, maar toch winnen ze keer op keer. Ben benieuwd of NL zich ook vanuit een achterstand terug kan knokken in een wedstrijd. Het leukste zal toch het commentaar van Socrates worden als Portugal verliest.![]()
hoopt ie