Fitness Seller

Nederland: Wat ga jij stemmen?

Wat stem jij?

  • CDA

    Stemmen: 6 5,2%
  • ChristenUnie

    Stemmen: 1 0,9%
  • D66

    Stemmen: 1 0,9%
  • GroenLinks

    Stemmen: 3 2,6%
  • Lijst Pim Fortuyn

    Stemmen: 9 7,8%
  • PvdA

    Stemmen: 10 8,7%
  • SGP

    Stemmen: 1 0,9%
  • SP

    Stemmen: 15 13,0%
  • VVD

    Stemmen: 37 32,2%
  • 1NL

    Stemmen: 11 9,6%
  • Ik ben Belg

    Stemmen: 21 18,3%

  • Totaal stemmers
    115

Bezoekers in dit topic

Mijn keuze is net zo voorspelbaar als dat die van Eric was. Oja, RobG wist ik ook al :)
 
Volgens mij heb ik nog lang zat de tijd om daar op een regenachtige dag over na te denken :rolleyes:

Daarnaast vind ik dat mijn marginaal nut, van een 0,00001% invloed, de marginale kosten van het naar de stembus gaan en mij verdiepen in de partijen niet overschrijdt met die hielenlikkers die er nu in de politiek zitten ;)
 
Haha Spiertje, we hadden niet anders verwacht van onze board allochtoon.
 
Jazeker, ga toch niet ergens op stemmen wat nadelig voor mij zou kunnen zijn :)
 
Vroeger altijd PvdA en nu groenlinks. En let op mijn woorden: over tien jaar zal iedere partij veel meer aandacht geven aan milieu en duurzame energie.

(nee, ik ben geen boomknuffelaar)
 
Hippie-tuig!
 
Wat je ook stemt, het blijft toch k*t, omdat veel teveel andere partijen alsnog een vinger in de pap hebben en het nooit bij één partij blijft wat beslissingen betreft.
 
Vroeger altijd PvdA en nu groenlinks. En let op mijn woorden: over tien jaar zal iedere partij veel meer aandacht geven aan milieu en duurzame energie.

Haha wat een boomknuffelaar.
 
Wat je ook stemt, het blijft toch k*t, omdat veel teveel andere partijen alsnog een vinger in de pap hebben en het nooit bij één partij blijft wat beslissingen betreft.

Met een staatsgreep heb je anders niet heel veel tegenspraak in je regering.. Bestaat de DBB-knokploeg nog? :D
 
PVDA, ik kan me wel vinden in hun standpunten

Valt me wel op dat veel bb'ers vvd stemmen.
 
Met een staatsgreep heb je anders niet heel veel tegenspraak in je regering.. Bestaat de DBB-knokploeg nog? :D

Een staatsgreep zal niet al te lastig worden met genoeg aanhang, aangezien defensie vrijwel volledig opgeschort zal worden door de oppositie :cool:
 
IK ga niet stemmen alvorens de partij programma's mij totaal duidelijk zijn geworden!
 
:D

ps Ari70: wie ben jij precies op je avatar?:p
 
Back
Naar boven