Martelen? Irakezen, die kunnen pas martelen. Mensen wakker houden door harde muziek af te spelen klinkt ongeveer hetzelfde als iemand, die in ploegendienst in een fabriek werkt. Die moet ook tijdens een nachtdienst wakker blijven en hoort veel lawaai om zich heen. Verschil is in deze dan, dat deze verdachten ook nog nat gespoten werden.
Tjonge jonge zeg, wat een geweld!
Ik chargeer mijn uitspraken een beetje, omdat ik er zo zat wordt van dat morele gedoe. Als iedereen wil, dat dit soort zaken niet meer gebeuren, moeten we ervoor zorgen, dat onze militairen niet meer uitgezonden worden. Weet je tenminste zeker, dat dit soort dingen nooit meer gebeuren.
Maja, dan krijg je weer het gemauw, dat wij niet meehelpen en passief aan de zijlijn staan.
Mensen moeten eens wat minder janken en niet oordelen over zaken, waar ze helemaal geen verstand van hebben. Zolang je daar niet zit of hebt gezeten, moet je lekker je mondje houden over het gedrag van "onze" jongens, die hun nek uitsteken voor ons schreeuwlelijken, die lekker thuis blijven.