casual dreamer zei:
dude ik heb nog geen slecht over jouw gesproken waarom vraag je je dan af
omdat jij me een goede lijkt . ik zou je spontaan een bos bloemen geven
met de boodschap doe zo verder . en dat meen ik !!!!
ff ontopic een nederlands moslim partij vind ik maar niets . maar het is in ieder geval beter dan underground partijtjes , want underground loopt gegarandeerd slecht af zowel voor nederlanders als voor de moslims .
een underground partij moet zich niet aan de wetten houden en er zal al snel gedacht worden aan terreur en aanslagen . nu ik het zo bekijk is een moslim partij niet zo slecht , dan houdt iedereen zich aan de wet en ik ga ervan uit dat de partij toch een minimum aan stemmen haalt dus iedereen is tevreden . de nederlanders zijn blij en de moslims ook want hun idee had geen succes ====> pech ze hebben het tenminste geprobeerd
hahahaha dankjewel

i know maakt niet uit, tis maar een discussie, geen oorlog
kijk, de islam is opzich best raar, wie ben ik om daar over te praten als niet moslim zijnde. Er zijn ook verschillende stromingen binnen de islam, shiitisch etc. Daarom is het onmogelijk om ze over 1 kam te scheren, wat betreft die k*t marokkaantjes die alles vernken, daar ben ik het mee eens daar moet wat aan gedaan worden maar ik wens ze niet de dood toe, het zijn mensen met een slecht geweten, niet een volk met een slecht geweten.
En moslim partij of niet... ze hebben toch ook het CDA? het was de keus van nederland om moslims hier te laten wonen en werken, now suffer the consequences...
Ikheb net zo'n hekel als jullie allemaal aan allochtonen die stelen etc, zij vernken het beeld van de normale allochtonen die WEL naar school en die NIET stelen, enw aarvan de ouders wel aan het werk zijn en gewerkt hebben en nederlands kunnen etc.
Hoe meer je je vijandig opzet tegen over allochtonen, hoe meer zij zich af zullen zetten. Zij willen immers gelijke rechten, en gelijk behandeld worden.