AndroidHealthClinic

Nederlandse Moslim Partij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manuel19 zei:
interesseert mij ook geen zak, maar spreken is telt net zo zwaar als schrijven.
waarom zou ik mijzelf, voor jou gaan aanpassen? zonder aanvallend over te komen, geef mij eens een goeie reden nadat je al de racistische posts hebt door gelezen in de andere topics! -> omdat het moet? niets moet, dat bepaal ik zelf wel. bespaar me zielige simpele antwoord, kom eens met een goed antwoord

Helemaal mee eens. :D

casual dreamer zei:
dude ik heb nog geen slecht over jouw gesproken waarom vraag je je dan af

omdat jij me een goede lijkt . ik zou je spontaan een bos bloemen geven
met de boodschap doe zo verder . en dat meen ik !!!!

ff ontopic een nederlands moslim partij vind ik maar niets . maar het is in ieder geval beter dan underground partijtjes , want underground loopt gegarandeerd slecht af zowel voor nederlanders als voor de moslims .

een underground partij moet zich niet aan de wetten houden en er zal al snel gedacht worden aan terreur en aanslagen . nu ik het zo bekijk is een moslim partij niet zo slecht , dan houdt iedereen zich aan de wet en ik ga ervan uit dat de partij toch een minimum aan stemmen haalt dus iedereen is tevreden . de nederlanders zijn blij en de moslims ook want hun idee had geen succes ====> pech ze hebben het tenminste geprobeerd

hahahaha dankjewel ;) i know maakt niet uit, tis maar een discussie, geen oorlog ;)

kijk, de islam is opzich best raar, wie ben ik om daar over te praten als niet moslim zijnde. Er zijn ook verschillende stromingen binnen de islam, shiitisch etc. Daarom is het onmogelijk om ze over 1 kam te scheren, wat betreft die k*t marokkaantjes die alles vernken, daar ben ik het mee eens daar moet wat aan gedaan worden maar ik wens ze niet de dood toe, het zijn mensen met een slecht geweten, niet een volk met een slecht geweten.

En moslim partij of niet... ze hebben toch ook het CDA? het was de keus van nederland om moslims hier te laten wonen en werken, now suffer the consequences...

Ikheb net zo'n hekel als jullie allemaal aan allochtonen die stelen etc, zij vernken het beeld van de normale allochtonen die WEL naar school en die NIET stelen, enw aarvan de ouders wel aan het werk zijn en gewerkt hebben en nederlands kunnen etc.

Hoe meer je je vijandig opzet tegen over allochtonen, hoe meer zij zich af zullen zetten. Zij willen immers gelijke rechten, en gelijk behandeld worden.

Manuel19 zei:
En moslim partij of niet... ze hebben toch ook het CDA? het was de keus van nederland om moslims hier te laten wonen en werken, now suffer the consequences...

O, dus het is onze eigen schuld en we moeten het maar accepteren?

Ikheb net zo'n hekel als jullie allemaal aan allochtonen die stelen etc, zij vernken het beeld van de normale allochtonen die WEL naar school en die NIET stelen, enw aarvan de ouders wel aan het werk zijn en gewerkt hebben en nederlands kunnen etc.

Over die allochtonen hebben we het dus, niet over diegenen die naar school gaan (en daar geen leraren doodschieten).

Hoe meer je je vijandig opzet tegen over allochtonen, hoe meer zij zich af zullen zetten. Zij willen immers gelijke rechten, en gelijk behandeld worden.

Daarom gaat het dus escaleren vrees ik. Die criminele allochtonen willen maar niet inzien dat ze alles aan zichzelf te danken hebben.

Zelda zei:
O, dus het is onze eigen schuld en we moeten het maar accepteren?

Over die allochtonen hebben we het dus, niet over diegenen die naar school gaan (en daar geen leraren doodschieten).

Daarom gaat het dus escaleren vrees ik. Die criminele allochtonen willen maar niet inzien dat ze alles aan zichzelf te danken hebben.

1. Inderdaad, eigenschuld, wat moet ik er aan doen dan? Meehelpen? -> trouwens domme reactie van je, het is toch een multiculturele samenleving?
Dat jij geaccepteerd wordt is ook maar een wonder, anders zou je nu ook door een of ander katholiek of christen gedissed worden. Maar dat gaat nu al samen, dus je hoeft niet te vrezen.
2. Over die allochtonen? Sorry maar wie schoot pim fortuyn neer? dat was een nederlander, ohnee,.. sorry daar hebben we het niet over. En dat een of andere allochtoon een leraar neerschiet is niet mijn probleem? Die persoon is ziek in zijn hoofd, ik zeg: persoon, niet volk, zoals jij zegt.
3. Laat het maar escaleren, en pak ze harder aan, ik kan er niets anders van maken, ik gun ze ook niets anders. Ik wens ze iniedergeval geen dood toe. dat gaat me iets te ver

ad 1: Als wij mensen toelaten met goede bedoelingen en het loopt mis, wiens schuld dat ook is, mogen we dan niet discussieren over hoe we dat op moeten lossen? Noem je me nu dom? Je bent zeker de laatste persoon in Nederland die niet weet dat de multiculturele samenleving is mislukt. Als je andere mensen niet weet te respecteren in een discussie rot je maar op en ga je je frustraties maar ergens anders afreageren.
ad 2: Ik heb in eerdre posts Pim Fortuyn al aangehaald als voorbeeld dat het geweld bijna altijd van extreem links of van extremistische moslims komt.
En ik heb het helemaal niet over een volk als geheel, LEZEN!
ad 3: Helemaal mee eens, maar suggereer je nou dat ik ze wel de dood toewens? Wanneer heb ik dat dan gezegd?

Laatst bewerkt:
Zelda zei:
ad 1: Als wij mensen toelaten met goede bedoelingen en het loopt mis, wiens schuld dat ook is, mogen we dan niet discussieren over hoe we dat op moeten lossen? Noem je me nu dom? Je bent zeker de laatste persoon in Nederland die niet weet dat de multiculturele samenleving is mislukt. Als je andere mensen niet weet te respecteren in een discussie rot je maar op en ga je je frustraties maar ergens anders afreageren.
ad 2: Ik heb in eerdre posts Pim Fortuyn al aangehaald als voorbeeld dat het geweld bijna altijd van extreem links of van extremistische moslims komt.
En ik heb het helemaal niet over een volk als geheel, LEZEN!
ad 3: Helemaal mee eens, maar suggereer je nou dat ik ze wel de dood toewens? Wanneer heb ik dat dan gezegd?

1 dat de multiculturele samenleving is mislukt, daarvan zijn die marokkanen het levende bewijs. De moeder van een turkse vriend van me is analfabeet, nog een bewijs. Discussieren doen we toch de hele tijd ;), hoezo zou ik jouw mening niet respecteren? jij was raar bezig
niet over diegenen die naar school gaan (en daar geen leraren doodschieten).
wat wil je hiermee zeggen? dat is zo'n opmerking waar niemand wat aan heeft, zo'n ff erin wrijven- opmerking.
2. wat ik zeg geldt niet alleen voor jou. Groepsdiscussie, niet 1 on 1 discussie.
3 nee, maar lees de topics eens: eindelijk gerechtigheid tasjes dief dood gereden, zoiets was het toch?

maar goed, ik laat het hierbij, dit is zo'n eindeloze discussie, ik kan je niets anders dan gelijk geven op het harder aanpakken van k*t marokkaantjes, laat staan k*t allochtoontjes zowel als autochtoontjes. Het was chill, succes verder

Originally Posted by Manuel19

Het is een multiculturele samenleven, en dan niet beginnen over intergratie want de autochtone inwoners kunnen niet eens het verschil tussen beter dan jij en beter als jouw met een W zien.

mother of all bitches!!!

dat is het niet, dit is de nederlandse samenleving waar ook andere culturen wonen. dat is wel iets anders. meerdere samenlevingen in 1 land dat gaat altijd botsen. en dat is precies wat er aan het gebeuren is. dit is nederland, met de nederlandse samenleving en onze normen en waarden en godsdienst. dat hier mensen uit andere landen heen gekomen zijn is prima, willen zij hun eigen godsdienst uitoefenen, prima, maar wel thuis. in nederland staan kerken, de moskee is geen typisch nederlands goed. iedereen mag van mij zijn eigen geloof hebben, maar wat er nu gebeurd is het stelselmatig er doorheen drukken van een cultuur en geloof die zo extreem verschillend is van de onze dat het bij voorbaat gedoemd is om te mislukken. nog afgezien van het feit dat doordrukken al fout is. het wordt tijd dat in nederland heel duidelijk wordt aangegeven waar onze grenzen liggen, dan weet iedereen waar die aan toe is. dat heeft niks met racisme te maken, maar met realisme. het moet duidelijk worden voor iedereen, dan weet iedereen in dit land waar hij/zij aan toe is. dat is voor iedereen wel zo prettig. en die taak ligt bij onze overheid en die zijn juist degene die het alleen maar onduidelijker maken :mad:

ik zal een vb. geven, cohen verbied een stille tocht, toch wordt er een tocht gehouden maar het is geen stille tocht. een typisch voorbeeld van nederland en een typisch voorbeeld van waar het al misgaat. of je staat een tocht toe en staat toe dat het stille tocht heet, of het mag niet en dan gebeurt het niet. ze kunnen hem immers herdenken in hun moskee. een tocht met jongeren die stenen op camera's gooien en verdonk als moordenaar uitmaken tolereren terwijl je eigenlijk net verboden hebt is gekkenwerk.

ik heb een hond, als ik hem africht moet ik duidelijkheid geven, als ik zeg dat iets niet mag en 5 min. later mag het wel, snapt het beest er geen ruk van. mensen zijn niet anders, duidelijk regels en wetten stellen. duidelijkheid geven. je kan niet altijd 2 partijen tevreden houden, daar komt de meeste onvrede uit.

volgens mis ik een post (s)???

ik zag toch net echt een post van Manuel tussen die van Zelda en Soul staan, ben ik nou gek?

exarchos zei:
volgens mis ik een post (s)???

ik zag toch net echt een post van Manuel tussen die van Zelda en Soul staan, ben ik nou gek?

Ja en die punten 1, 2 en 3 waar ik in m'n post op in ga zijn ook weg! :mad:

Hebben de mods of manuel dat gedaan?

Sterker nog: ALLE posts van manuel19 zijn weg!

Zelda zei:
Sterker nog: ALLE posts van manuel19 zijn weg!

ja zie je ik ben niet helemaal achterlijk

Ik wilde die jongen even van repliek dienen nl, hij stelde alsof hij het allemaal had uitgevonden, en dat meneer slimmer was dan een hele hoop leden. Vond dit toch wel beneden alle peil!

never mind

Laatst bewerkt:
Gmpn

Vanaf dinsdag is er ook een landelijke partij.

Kijk op GMPN.NL voor meer info

Open een nieuw topic aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven